Αποτελέσματα Ράλι ΕΛΠΑ

Τα αποτελέσματα και οι δηλώσεις των αγωνιζόμενων από το 32ο Ράλι ΕΛΠΑ που ολοκληρώθηκε στις 7/10 στη Χαλκιδική
- 08 Οκτωβρίου 2007 14:14
Για πολλούς ήταν ένα από τα καλύτερα της ιστορίας. Το ξεχωριστό χρώμα της Σιθωνίας, οι κορυφαίες συμμετοχές Ευρωπαίων και Ελλήνων οδηγών, και βεβαίως ο πρωτοποριακός μεικτός χαρακτήρας της διαδρομής, σε συνδυασμό με μια ακόμη άψογη διοργάνωση από το έμπειρο επιτελείο της ΕΛΠΑ με στελέχη από Αθήνα και Θεσσαλονίκη, συνέθεσαν ένα τριήμερο Ράλι που είναι αναμφισβήτητα ένα από τα κορυφαία της Ευρώπης.
Το γρήγορο και θεαματικό 1ο Σκέλος που εξελίχθηκε χθες σε ασφάλτινες διαδρομές, έδωσε τη θέση του στο δύσκολο και απαιτητικό 2ο Σκέλος που περιελάμβανε 6 ΕΔ σε χώμα.
Από την χθεσινή λοιπόν δύσκολη ημέρα αυτοί που βγήκαν κερδισμένοι ήταν οι Volkan Isik – Kaan Ozsenler από τη Τουρκία με Fiat Grande Punto S2000. Ανατρέποντας τα προγνωστικά και επωφελούμενοι από λάθη και ατυχίες των διωκτών τους κατάφεραν να γυρίσουν νικητές στο Νέο Μαρμαρά και φυσικά να δηλώνουν πανευτυχείς για την επίδοσή τους που τους βάζει για τα καλά στο παιχνίδι της διεκδίκησης του Ευρωπαϊκού τίτλου των αγώνων Ράλι, ένα βήμα πριν την ολοκλήρωση του θεσμού στη Γαλλία.
Στη δεύτερη θέση τερμάτισαν οι πρώην Πρωταθλητές Ευρώπης και Ιταλίας Renato Travaglia – Daniele Vernuccio με Mitsubishi Lancer EVO IX. Το έμπειρο πλήρωμα κινήθηκε με ταχύτητα στο χώμα, αλλά κάποιες ατυχίες του στέρησαν τη πιθανότητα διεκδίκησης της νίκης.
Στο τρίτο σκαλί του βάθρου συναντάμε τους Γάλλους Simon Jean-Joseph – Jack Boyere. Το πλήρωμα του μικρού αλλά ταχύτατου Citroen C2 Super 1600 ήταν το πλήρωμα του αγώνα, αφού οδήγησαν σαν τον άνεμο τόσο στην άσφαλτο (αναμενόμενο) όσο και στο χώμα (απίστευτο με ένα δικίνητο αυτοκίνητο).
Από εκεί και πέρα την πρώτη εξάδα συμπλήρωσαν οι έμπειροι Michal Solowow – Maciek Baran (Fiat Grande Punto S2000), οι σταθεροί Krum Donchev – Stoiko Valchev (Mitsubishi Lancer EVO IX) και οι Γρηγόρης Νιώρας – Τάσος Γουσέτης (Subaru Impreza) που χάρη στην εμπειρία τους επέζησαν και ολοκλήρωσαν στην 6η θέση της Γενικής.
Δηλώσεις μετά τον τερματισμό
4 Volkan ISIK – Kaan OZSENLER / Fiat Grande Punto S2000
«Αυτή είναι η πρώτη νίκη για την Τουρκία σε επίπεδο Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος. Το συναίσθημα είναι πολύ όμορφο. Επίσης κερδίσαμε πολλούς βαθμούς για το ERC. Είχαμε εστιάσει το ενδιαφέρον μας εδώ και πολλούς μήνες στο Ράλλυ ΕΛΠΑ, αλλά δεν περιμέναμε να κερδίσουμε όταν ήρθαμε εδώ. Το χωμάτινο σκέλος ήταν δύσκολο. Ο μικτός αγώνας είναι ωραίος, αλλά αυξάνει το κόστος».
2 Renato TRAVAGLIA – Daniele VERNUCCIO / Mitsubishi Lancer EVO IX
«Στην προτελευταία ε.δ. είχαμε κλατάρισμα που μας κόστισε αρκετό χρόνο. Πολύ σκληρός αγώνας, ιδιαίτερα στο χώμα. Είχα την εντύπωση ότι οι χωμάτινες ειδικές της Χαλκιδικής ήταν καλύτερες… Όμως είμαι ευχαριστημένος από το αποτέλεσμα».
3 Simon JEAN JOSEPH – Jack BOYERE / Citroen C2 Super 1600
«Πολύ σκληρή μέρα η σημερινή. Οι ειδικές διαδρομές ήταν απαιτητικές, ενώ τα περισσότερα κομμάτια ήταν πολύ κλειστά, κάτι που δεν βόλευε το αυτοκίνητο μας. Βέβαια, εμείς πιέσαμε, ώστε να εξασφαλίσουμε την 3η θέση και τελικά τα καταφέραμε».
7 Michal SOLOWOW – Maciek BARAN / Fiat Grande Punto S2000
«Πολύ δύσκολος αγώνας, ειδικά στις σημερινές ειδικές διαδρομές. Ήταν η πρώτη φορά που συμμετείχαμε στο χώμα με το Grande Punto και δεν είχαμε το ιδανικό στήσιμο, αλλά θα βελτιωθούμε στο μέλλον».
6 Krum DONCHEV – Stoiko VALCHEV / Mitsubishi Lancer EVO IX
«6 χιλιόμετρα πριν τον τερματισμό της τελευταίας ε.δ. είχαμε κλατάρισμα. Δεν πειράζει όμως, έτσι είναι οι αγώνες. Είμαι ευτυχής που τερματίσαμε, όπως και από την επίδοσή μας στο χώμα, όπου δεν είχαμε κάνει πολλούς αγώνες. Ο μικτός αγώνας είναι καλός και δύσκολος, αλλά αυξάνει το κόστος».
19 Grigoris NIORAS – Tasos GOUSSETIS / Subaru Impreza N11
«Αισθανόμαστε μεγάλη χαρά για αυτό το αποτέλεσμα. Ο αγώνας ήταν σκληρός, αλλά ευτυχώς το αυτοκίνητό μας ήταν άψογο χάρη στην εξαιρετική προετοιμασία από την ομάδα μας. Όλα καλά. Άλλωστε νομίζω πως έχουμε δείξει πως ειδικά στους δύσκολους αγώνες μπορούμε να πάμε καλά».