Artega GT

Artega GT, ένα σπορ διθέσιο μοντέλο με 0-100 χ.α.ώ. κάτω από τα 5 δευτ. και κινητήρα VW
- 17 Σεπτεμβρίου 2007 19:55
Με οδηγό την επιθυμία της εταιρίας για σταθερή παρουσία στην αγορά, τον ενθουσιασμό για σπορ αυτοκίνητα και την ικανότητα στην βελτίωση του αυτοκινήτου, η Artega κατασκεύασε το νέο GT. Συγκεκριμένα η Γερμανική εταιρία σε συνεργασία και με την Paragon AC βελτίωσε σε τέσσερις τομείς το Artega GT.
Σπορ Desing με πολυτέλεια
Ο διάσημος σχεδιαστής Henrik Fisker, πέτυχε ένα μοναδικό συνδυασμό, καθώς το Artega GT με 3,950 mm x 1,880 mm x 1,180 mm (L x W x H), είναι συμπαγές, επίπεδο και παράλληλα ευρύχωρο.
Το εμπρός μέρος, (σ.σ: λαϊκιστή μούρη) χαρακτηρίζεται από τις εντυπωσιακές γραμμές και προβάλει με το καλύτερο τρόπο τον δυναμισμό και συνάμα την κομψότητα του σπορ αυτοκινήτου.
Αυτό που κλέβει την παράσταση από την πρώτη ματιά είναι η καμπύλη στο καπό που καταλήγει αρμονικά μέχρι το πίσω μέρος, συνθέτοντας κατά αυτό τον τρόπο μια μοντέρνα και παράλληλα αριστοκρατική νότα στο Artega GT.
Δε θα πρέπει φυσικά να παραβλέψουμε τόσο τα spoiler όσο και τα επιβλητικά φωτιστικά σώματα. Το design στο εσωτερικό είναι εξίσου εντυπωσιακό, καθώς διακρίνεται από την απαραίτητη πολυτέλεια και παράλληλα την απλότητα, που χαρακτηρίζει ένα σπορ πολυτελές αυτοκίνητο.
Μια μικρή λεπτομέρεια που ξεχωρίζει είναι το ενιαίο στροφόμετρο και το ταχύμετρο.
Όσο για την ευρυχωρία της καμπίνας, παρά το γεγονός της διθέσιας φύσης του αυτοκινήτου με τη σπορ σχεδίασης, τα επίπεδα άνεσης κυμαίνονται σε πολύ καλά επίπεδα με χώρο αποσκευών και χώρο για παιδικό κάθισμα…αν είσαι μπαμπάς!
Οδηγική δύναμη και μοναδική ασφάλεια
Ένα από τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά του βελτιωμένου Artega GT είναι η σωστή κατανομή του βάρους και παράλληλα το χαμηλό κέντρο βάρους.
Το σασί είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο, ενώ τα εξωτερικά τμήματα είναι από carbon fibre.
Για την εξοικονόμηση χώρου και την σωστή κατανομή βάρους ο κινητήρας της Volkswagen έχει τοποθετηθεί στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου.
Ο εξακύλινδρος κινητήρας των 3.6 λίτρων και το κιβώτιο ταχυτήτων προσφέρει ιδανική αποδοτικότητα στο γερμανικό μοντέλο.
Με τελική ταχύτητα κάτι παραπάνω από 270 χ.α.ώ και μοναδική επιτάχυνση καθώς πιάνει τα πρώτα 100 χ.α.ώ από στάση, σε λιγότερο από 5 δευτερόλεπτα, το Artega GT προσφέρεται για γρήγορη οδήγηση.
Οι άνθρωποι της Artega έλαβαν σοβαρά υπόψιν τους την ασφάλεια, καθώς με παθητικό σύστημα ασφαλείας προσφέρουν μπροστινούς και δευτερεύοντες αερόσακους, ηλεκτρονικό σύστημα ASP, ABS και traction control (TC).
Όπως σε κάθε σπορ αυτοκίνητο που σέβεται τον εαυτό του έτσι και το Artega GT προσφέρεται με τέσσερα προγράμματα οδήγησης που είναι τα εξής: Normal (ASP με άμεση εμπλοκή και TC), Sport (όπου το ASP εμπλέκεται αργότερα και TC), Race (ASP off, TC on) και το Off (ASP off, TC off).
Διθέσιο με ανέσεις…
Σε ότι αφορά στο εσωτερικό του αυτοκινήτου οι ιθύνοντες της Artega έδωσαν μεγάλο βάρος στις ανάγκες και τις ανέσεις του πελάτη.
Οι γενναιόδωροι χώροι είναι το μεγάλο προσόν του αυτοκινήτου, καθώς υπάρχει αποθηκευτικός χώρος τόσο πίσω από τα καθίσματα όσο και κάτω από το εμπρός καπό.
Έτσι λοιπόν η τοποθέτηση του κινητήρα στο πίσω μέρος, όχι μόνο βοηθάει στην αποδοτικότητα αλλά αυξάνει τους χώρους και κατ’ επέκταση τις ανέσεις.
Όπως καταλαβαίνεται ένα ταξιδάκι με το Artega GT μόνο κουραστικό δεν θα είναι, σύμφωνα πάντα με τις εκτιμήσεις της εταιρίας.
Μοναδικές λειτουργίες με την υπογραφή της Paragon AC
Με την σφραγίδα της Paragon AC που ειδικεύεται στα ηλεκτρονικά συστήματα, το νέο Artega GT περιέχει μοναδικές ηλεκτρονικές αρετές.
Όλα τα όργανα στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, μεταξύ αυτών και το ενιαίο στροφόμετρο-ταχύμετρο που σας αναφέραμε και πριν, έχουν την υπογραφή της Paragon, ενώ ο φωτισμός στα όργανα σε αποχρώσεις πράσινου (κυρίως) δημιουργούν μια ιδιαίτερα ευχάριστη ατμόσφαιρα.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Σασί: Από αλουμίνιο
Αμάξωμα: Από carbon-fibre και άλλα ενισχυμένα υλικά
Διαστάσεις: 3,950 mm x 1,880 mm x 1,180 mm (L x W x H)
Βάρος: 1100 κιλά
Αποθηκευτικός χώρος: 300 λίτρα
Κινητήρας: V6 άμεσου ψεκασμού