Aston Martin V8 Vantage

Η Aston Martin Vantage αναβαθμίστηκε και πλέον έχει σαφή στόχο να μπει στο μάτι της Ferrari
- 26 Ιουνίου 2008 01:12
Σίγουρα κάτι τέτοιο δεν βγήκε από το στόμα κάποιου παράγοντα της βρετανικής εταιρείας, αλλά βλέποντας το ανανεωμένο της μοντέλο θέλει να συνεχίσει την πορεία της προς την κορυφή και να εκτοξεύσει ακόμη περισσότερο τα νούμερα των πωλήσεων της σε ολόκληρο τον κόσμο.
Μηχανικά… τρέμει το έδαφος
Η εξωτερική εμφάνιση της Aston Martin Vantage σε κάνει να μην μπορείς να πάρεις το βλέμμα σου από πάνω της και ανυπομονείς να ακούσεις τον εντυπωσιακό θόρυβο του ανανεωμένου κινητήρα V8.
Πλέον, η «καρδιά» της 4,7 λίτρων αποδίδει 420 ίππους με ροπή 470 Nm και αναμφισβήτητα νικάει με ευκολία τον προηγούμενο κινητήρα, ο οποίος ήταν 4.300 κυβικών.
Η νέα έκδοση της Vantage αγγίζει τα 0-100 σε μόλις 4,8 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα του αμαξώματος είναι 290 χλμ/ώρα.
Τα παραπάνω νούμερα δεν έχουν επιτευχθεί μόνο επειδή οι μηχανικοί της Aston Martin σκέφτηκαν να ανανεώσουν τον κινητήρα, αλλά και λόγω του νέου κιβώτιου ταχυτήτων, Sportshif, που διαθέτει ενισχυμένο συμπλέκτη.
Έτσι μειώνεται κατά μισό κιλό η πίεση στο αριστερό πόδι του οδηγού και βελτιώνεται η απόκριση του κινητήρα.
Παράλληλα, ο ιδιοκτήτης της Aston Martin ανάλογα με τη διάθεσή του έχει τη δυνατότητα μέσω του εξελιγμένου λογισμικού να προσαρμόσει τη οδήγησή του επιλέγοντας μεταξύ δύο προγραμμάτων Comfort και Sport. Και επειδή οι τιμές της βενζίνης έχουν εκτοξευθεί αξίζει να αναφέρουμε ότι η κατανάλωση και οι εκπομπές ρύπων του συγκεκριμένου μοντέλου έχουν βελτιωθεί κατά 13% σε σχέση με το προηγούμενο Vantage.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Aston Martin, Ulrich Bez, ο οποίος ήταν και ένα από τους πρώτους που έβαλε στο γκαράζ του το νέο μοντέλο ανέφερε: ”
Η Aston Martin V8 Vantage είναι μέχρι στιγμής το καλύτερο μοντέλο στην ιστορία της εταιρείας μας και είμαι σίγουρος ότι πλέον θα βάλουμε νέα δεδομένα στο κοινό που επιλέγει ένα σπορ αυτοκίνητο. Δουλέψαμε σκληρά και εξελίξαμε αρκετά το περασμένο αυτοκίνη. Ο κινητήρας του έχει αποκλειστικό στόχο να εκτοξεύσει ακόμη περισσότερο την αδρεναλίνη του πελάτη μας στα ύψη“.
Εξωτερικά και εσωτερικά μικρές αλλαγές
Το γεγονός ότι το design του συγκεκριμένου μοντέλου έχει σαρώσει τα βραβεία ανάγκασε τους σχεδιαστές να το αφήσουν σχεδόν αμετάβλητο.
Πάντως, με την πρώτη ματιά καταλαβαίνεις ότι οι 19αρες ζάντες ανήκουν στο παρελθόν και πλέον οι νέες 20αρες ζάντες ελαφριού κράματος δημιουργού ακόμη πιο άγρια αίσθηση.
Στο σαλόνι του αυτοκινήτου η τεχνολογία είναι ευδιάκριτη και το ipod είναι στο στάνταρτ εξοπλισμό. Η κεντρική κονσόλα είναι κατασκευασμένη από κράμα ψευδαργύρου με ανθρακόνημα και στο κέντρο της το νέο σύστημα πλοήγησης με σκληρό δίσκο είναι εντυπωσιακό.
Παράλληλα τα εντυπωσιακά μπάκετ δερμάτινα καθίσματα έχουν ως στόχο να κρατήσουν το πλήρωμά τους στην ιδανική θέση. Πάντως σε αυτό βοηθάει και η εξελιγμένη ανάρτηση της Bilstein που σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο είναι πιο σφιχτή και σκληρότερη κατά 11% μπροστά και 5% πίσω.
Ολοκληρώνοντας να αναφέρουμε ότι η εξελιγμένη Aston Martin Vantage έχει ήδη κερδίσει το παιχνίδι, αφού μέχρι στιγμής η Coupe και η Roadster έκδοση έχει πουλήσει περίπου 10.000 κομμάτια σε όλο τον κόσμο.