Audi A3 Cabriolet

Audi A3 Cabriolet
audia3301107small

Το 1ο cabrio A3 με TSI κινητήρες θα είναι στους δρόμους της Γερμανίας την άνοιξη του ‘08

Με μια πιο glamorous αισθητική, η Audi εταιρία εισάγει ένα νέο μοντέλο στην κατηγορία των cabrio.



Το “ξεσκέπαστο” A3 θα προσφέρεται με τέσσερις κινητήρες και με πολλές άλλες επιλογές στον εξοπλισμό ανάλογα με τα «θέλω» του ενδιαφερόμενου.



Όσο για το πότε θα βγει στην αγορά, η εταιρία έχει ανακοινώσει πως θα αρχίσει να πωλείται στην Γερμανία τον Φλεβάρη του 2008.




First info



Ένα όμορφο πάντρεμα της κομψότητας με την σπορ γραμμή παρέχει η κλασική υφασμάτινη κουκούλα, στο σχεδιασμό του cabrio A3.



Στην “μαλακή” οροφή ξεχωρίζει το χαμηλό βάρος και η γρήγορη ηλεκτρική της λειτουργία, αφού για να ανοίξει χρειάζονται μόλις 9 δευτερόλεπτα, ενώ για να κλείσει ο χρόνος είναι λιγότερος.



Η περιοχή στον κινητήρα έχει πολύ καλή ηχομόνωση έτσι ώστε να μην περνάνε οι ήχοι της μηχανής στην καμπίνα του αυτοκινήτου.




Δυναμικές γραμμές



Το αμάξωμα του cabrio της γερμανικής εταιρίας είναι κατασκευασμένο από υπερενισχυμένο ατσάλι γεγονός που το καθιστά ανθεκτικό στις συγκρούσεις.



Όσο για το εσωτερικό ξεχωρίζει η ελκυστική σχεδίαση και η υποδειγματική εργονομία που δημιουργεί έναν ευχάριστο τόπο διαμονής για οδηγό και συνεπιβάτες.



Σ’ ότι αφορά στους χώρους σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της εταιρίας, στο A3 cabrio βολεύονται άνετα 4 άτομα, ενώ ο αποθηκευτικός χώρος των αποσκευών μπορεί να αυξηθεί από 260 που είναι αρχικά μέχρι και 674 λίτρα αν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα, με ανοιχτή ή κλειστή οροφή.




Κινητήρια δύναμη



Το cabrio της γερμανικής εταιρίας θα προσφέρεται με 4 κινητήρες, δύο βενζινοκίνητους και δύο diesel με πολύ καλή αποδοτικότητα.



Όλοι οι κινητήρες είναι με turbo και ξεκινούν από τους 105 και φτάνοντας και τους 200 ίππους! Η επιλογή του καινοτόμου κιβώτιου ταχυτήτων S tronic με διπλό συμπλέκτη βοηθάει τον οδηγό να κάνει γρήγορες και άνετες αλλαγές.



Η γερμανική εταιρία προσφέρει στο cabrio A3 πλούσιο εξοπλισμό ικανοποιώντας τις φιλοδοξίες του κάθε πελάτη, όπως οι 17αρες ζάντες αλουμινίου, οι σπορ αναρτήσεις, τα σπορ καθίσματα, οι προβολής ομίχλης, τα φώτα τεχνολογίας Xenon και άλλα πολλά αξεσουάρ.



Ένα S line και S line sport σχεδιαστικό πακέτο είναι επίσης διαθέσιμο.




Πολυτελής και άνετη καμπίνα



Στο εσωτερικό του Α3 προβάλετε το σπορ ύφος, η πολυτέλεια αλλά και η άνεση.



Οι τέσσερις στρογγυλοί αεραγωγοί και τα βοηθητικά μαξιλάρια για τα γόνατα που βρίσκονται στα πλαϊανά της κεντρικής κονσόλας θυμίζουν το ΤΤ.



Η Audi θέλησε να διατηρήσει την εργονομία που διακρίνεται στα αυτοκίνητα της και οι αλλαγές ήταν προσεκτικές.



Στο ταχύμετρο όπως και στο στροφόμετρο οι δείκτες είναι κόκκινoi, ενώ ο πίνακας έχει μαύρο χρώμα.



Το σπορ τιμόνι στο cabrio A3 έχει τρεις ακτίνες και η στεφάνι του είναι επενδυμένη με δέρμα.



Η Audi προσφέρει ως επιλογή το ασύρματο κλειδί για όσους θέλουν να αποφεύγουν τις περιττές κινήσεις.



Σ’ ότι αφορά τα καθίσματα του cabrio μοντέλου υπάρχει μια μεγάλη γκάμα επιλογών.



Στην έκδοση Ambition οι θέσεις στο εμπρός τμήμα έχουν μια σπορ αισθητική, ενώ υπάρχει και η επιλογή για θερμαινόμενα εμπρός ή ακόμα και πίσω καθίσματα.




Τέσσερις για να διαλέξεις



Όπως σας προαναφέραμε το γερμανικό cabrio θα προσφέρεται με τέσσερις 4κύλινδρους κινητήρες, δύο diesel και δύο βενζινοκίνητους.



Ο diesel κινητήρας 1.900 κυβικών αποδίδει 105 ίππους, έχοντας μέγιστη ροπή 250 Nm που είναι διαθέσιμη από τις 1.900 στροφές.



Για να πιάσει τα 100 χ.α.ώ από ακινησία χρειάζεται 12.3 δευτερόλεπτα, η μέγιστη ταχύτητα φτάνει μέχρι τα 185 χ.α.ώ και είναι εφοδιασμένο χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων.



Σύμφωνα με την εταιρία ο 1.9 TDI κινητήρας καταναλώνει 5.1 λίτρα καυσίμων ανά 100 χιλιόμετρα.



Ο 2λιτρος diesel κινητήρας αποδίδει 140 ίππους, έχει μέγιστη ροπή 320 Nm στις 1.750 σ.α.λ. και μέγιστη 204 χ.α.ώ, ενώ για να «πιάσει» τα πρώτα 100 χ.α.ώ χρειάζεται 9.9 δευτερόλεπτα.



Η κατανάλωση καυσίμων είναι ικανοποιητική και στο 2.0 TDI κινητήρα αφού για κάθε 100 χιλιόμετρα καταναλώνει 5.3 λίτρα. Στον δίλιτρο DTI κινητήρα προσφέρεται το χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων.




TSI



Οι βενζινοκινητήρες που αφορούν το ελληνικό κοινό της Αθήνας κυρίως (λόγω του εμπάργκο στους diesel), ο πρώτος είναι 1.800 κυβικών, ενώ ο δεύτερος είναι 2.000 κυβικών.



Ο 1.8 TFSI δεν απέχει πολύ από τον 2λίτρο που έχει ψηφιστεί κινητήρας της χρονιάς τρεις φορές από διεθνή επιτροπή δημοσιογράφων.



Συγκεκριμένα ο 1.800 κυβικών κινητήρας αποδίδει 160 ίππους, έχει μέγιστη ροπή 250 Nm που ξεκινά από τις 1.500 σ.α.λ.



Οι επιδόσεις είναι πολύ καλές, καθώς για τα 0-100 χ.α.ώ χρειάζεται 8.3 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 218 χ.α.ώ.



Με τον παραπάνω κινητήρα η Audi προσφέρει το χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, ενώ κάθε 100 χιλιόμετρα απαιτούνται περίπου 7.3 λίτρα βενζίνης.



Από την άλλη ο δυνατός 2λιτρος κινητήρας έχει μέγιστη ροπή 280 Nm που είναι διαθέσιμη από τις 1.800, ενώ 200 ίπποι αποδίδονται στις 6.000 σ.α.λ..



Τα 0-100 χ.α.ώ τα πιάνει μόλις σε 7.3 δευτερόλεπτα, η μέγιστη ταχύτητα του δίλιτρου TSI είναι 231 χ.α.ώ.



Η συγκεκριμένη έκδοση προσφέρεται με αυτόματο κιβώτιο S Tronic, αλλά και με χειροκίνητο έξι σχέσεων.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα