Audi TT Clubsport Quatro

H Audi με ένα ντοπαρισμένο και... ακάλυπτο concept κάνει τους λάτρεις του ΤΤ να παραμιλούν!
- 14 Ιουνίου 2008 08:08
Η γερμανική εταιρεία πέρυσι τέτοια εποχή εμφάνισε ως showcar το Audi ΤΤ Clubsport Quattro, όμως φέτος στην ίσως πιο γνωστή συγκέντρωση του ομίλου VW στο Ράιφνιτς της Αυστρίας παρουσίασε ως… guest star την αναβαθμισμένη έκδοση και πιθανότατα τελειωτική μορφή του συγκεκριμένου μοντέλου.
Πάντως, τα αφεντικά της Audi ακόμη δεν έχουν αποφασίσει αν τελικά το ΤΤ Clubsport Quattro θα βγει στην αγορά, ενώ η φημολογία ότι ίσως κυκλοφορήσει σε περιορισμένο αριθμό έχει αρχίσει και φουντώνει.
Αγνή οδηγική αίσθηση…
Εξωτερικά το αυτοκίνητο είναι άκρως εντυπωσιακό και πραγματικά είναι… ένα με το έδαφος. Στηρίζεται στο υπάρχων ΤΤ Roadster, όμως με τις κατάλληλες αισθητικές παρεμβάσεις σε αναγκάζει να μην παίρνεις το βλέμμα σου από πάνω του.
Η υφασμάτινη οροφή πλέον δεν υπάρχει (το αυτοκίνητο είναι μόνιμα ανοικτό), ενώ απουσιάζουν και οι κολώνες του παρμπρίζ. Οι σχεδιαστές της Audi μείωσαν αισθητά το ύψους του παρμπρίζ (είναι ενιαίο με τα παράθυρα) και φρόντισαν να το φέρουν στην ίδια ευθεία με τα rool bar που προστατεύουν τους δύο επιβάτες. Με τη συγκεκριμένη κίνηση το ΤΤ απέκτησε μοναδικό αίσθημα ελευθερίας.
Παράλληλα, οι μηχανικοί της Audi προκειμένου να… ντοπάρουν ακόμη περισσότερο την εξωτερική του εμφάνιση επιμήκυναν κατά 80 χιλ. το μετατρόχιο και τοποθέτησαν φαρδύτερους θόλους. Όλα αυτά σε συνδυασμό με τον εντυπωσιακό προφυλακτήρα, τους αεραγωγούς, τα περιμετρικά σπόιλερ, τα φώτα τύπου LED, τις 20αρες ζάντες ελαφρού κράματος και τη σπορ ανάρτηση δημιουργούν ένα καλαίσθητο και άγριο αυτοκίνητο.
Τα 300 άλογα το εκτοξεύουν…
Το ανοικτό κοκπιτ και η εντυπωσιακή… speedster εξωτερική εμφάνιση συνοδεύονται και από το κατάλληλο μηχανικό σύνολο. Στην Audi δεν δίστασαν καθόλου και τοποθέτησαν κάτω από καπό του ΤΤ τον υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδο 2λιτρο TFSI βενζινοκινητήρα που είναι πιο ενισχυμένος σε σχέση με το S3 και για το συγκεκριμένο μοντέλο αποδίδει 300 ίππους. Για να «προσγειωθεί» το τετρακίνητο ΤΤ Clubsport στη γη οι μηχανικοί της Audi γέμισαν τις όμορφες ζάντες με τα εντυπωσιακά κεραμικά δισκόφρενα (340mm εμπρός και 310mm πίσω).
Όσον αφορά το αυτόματο σειριακό S-tronic κιβώτιο ταχυτήτων είναι ότι καλύτερο έχει παρουσιάσει η Audi. Ο διπλός συμπλέκτης κάνει τα αδύνατα δυνατά προκειμένου στις αλλαγές να μην υπάρχει απώλεια ισχύος και να επιτυγχάνονται μέσα σε ελάχιστα κλάσματα δευτερολέπτου.
Εσωτερικά… Audi
Εσωτερικά η Audi δεν προχώρησε στο ΤΤ Clubsport σε εντυπωσιακές αλλαγές, αφού τα τελευταία χρόνια έχει βρει την κατάλληλη συνταγή που κάνει τους πάντες να μην θέλουν να αποβιβαστούν. Πάντως, επειδή ήθελε να δημιουργήσει κάτι ξεχωριστό σχετικά με τα υπόλοιπα ΤΤ έβαλε στη… ζωή του Clubsport το πορτοκαλί χρώμα.
Το πορτοκαλί δέρμα εμφανίζεται διακριτικά στο ταμπλό, στο κεντρικό τούνελ στα πλαϊνά της κονσόλας, στο πίσω μέρος των εντυπωσιακών μπάκετ καθισμάτων και δένει αρμονικά με το μαύρο δέρμα, αλλά και τις παραδοσιακές πλέον αλουμινένιες πινελιές (πετάλια, κουμπιά σε τιμόνι και κονσόλα) της Audi.
Τέλος, το πορτοκαλί χρώμα εντοπίζεται και μέσα στα όργανα του ΤΤ Clubsport εκτοξεύοντας την αδρεναλίνη του οδηγού στα ύψη.