BMW 5-Series Gran Turismo Concept

BMW 5-Series Gran Turismo Concept
BMW 5-Series Gran Turismo Concept sd

Η BMW διευρύνει τους ορίζοντές της «σπάζοντας» τα κλασικά δεδομένα των κατηγοριών (vid)

Από τη μία, η νέα σχεδιαστική φιλοσοφία την οποία αναμένεται να «ξεδιπλώσει» η BMW στα μοντέλα της επόμενης γενιάς. Και από την άλλη, η αναζήτηση νέων κατηγοριών, που διαφοροποιούνται από τα στάνταρ που γνωρίζουμε μέχρι τώρα.



Όλες αυτές τις ανησυχίες της γερμανικής φίρμας φιλοδοξεί να δείξει η BMW 5-Series Gran Turismo Concept, που θα παρουσιάσει η βαυαρική εταιρία στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης τον επόμενο μήνα.








Τι είναι η BMW 5-Series Gran Turismo Concept; Λίγο από SUV, λίγο από κουπέ, με τα γονίδια και την ιδιαίτερη αισθητική ενός μοντέλου Gran Turismo.



Η 5-Series Gran Turismo Concept αποτελεί το πρώτο δείγμα της φιλοσοφίας PAS (Progressive Activity Sedan) , ένα πρόγραμμα πάνω στο οποίο εργάζεται εδώ και πολλά χρόνια η BMW. Στόχος αυτού του προγράμματος; Να «παντρέψει» με τον (κατά το δυνατόν) πλέον ιδανικό τρόπο, τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά ενός Gran Turismo με ένα ιδιαίτερης αισθητικής τετράθυρο –τετραθέσιο όχημα, το οποίο διαθέτει και λίγα γονίδια από SUV ή SAV.



Η εμφάνιση που διαθέτει το πρωτότυπο 5-Series Gran Turismo Concept σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις –αλλά και εκτιμήσεις- παραπέμπει σε αυτήν που θα έχει η σειρά 5 της επόμενης γενιάς. Η οποία, παρεμπιπτόντως και σύμφωνα πάντα με τις πληροφορίες που υπάρχουν, δεν θα αργήσει πολύ.








Ο σχεδιασμός αποπνέει έντονα δυναμικά στοιχεία ενώ η κλίση που παρουσιάζει η οροφή στο πίσω μέρος προσδίδει αρκετά σπορτίβ χαρακτήρα στο αυτοκίνητο. Παράλληλα οι ζάντες ελαφρού κράματος των 21 ιντσών, είναι κάτι παραπάνω από εντυπωσιακές. Την υπογραφή του σχεδιασμού φέρει ο Chris Bangle, ο οποίος αποχώρησε πρόσφατα από τον όμιλο της Βαυαρίας.



Τα κοινά στοιχεία τόσο με την σειρά 7 όσο και με την πιο καινούργια στην γκάμα της φίρμας Χ6 είναι αρκετά. Από πλευράς διαστάσεων η 5-Series Gran Turismo Concept τοποθετείται μεταξύ 7άρας και 5άρας, με αποτέλεσμα να διαθέτει ένα μεγάλων διαστάσεων σαλόνι και τέσσερα αναπαυτικά ξεχωριστά καθίσματα. Επιλογή που ασφαλώς δείχνει τον διαφορετικό χαρακτήρα του μοντέλου.








Στο εσωτερικό, που από πλευράς σχεδιασμού δεν έχει ριζοσπαστικές επιλογές αλλά ακολουθεί στην γνωστή πετυχημένη συνταγή της BMW, κυριαρχεί στο κέντρο ταμπλό η μεγάλη οθόνη πολλαπλών χρήσεων. Ο μοχλός του χειρόφρενου έχει καταργηθεί και έχει αντικατασταθεί από μπουτόν. Η κεντρική κονσόλα συνεχίζεται και μεταξύ των δύο πίσω καθισμάτων, τα οποία σύρονται εμπρός πίσω κατά 10 εκατοστά. Κάτι που έχει σαν αποτέλεσμα την αυξομείωση του όγκου του χώρου αποσκευών, από 430 έως 570 λίτρα. Η πόρτα του πορτμπαγκάζ ανοίγει είτε ένα μέρος της, είτε ολόκληρη.



Το iDrive σύμφωνα με την BMW θα είναι βελτιωμένο, η κίνηση θα μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, ενώ σε ότι αφορά τους κινητήρες δεν έχει διαρρεύσει το παραμικρό. Έτσι, τα πάντα αφορούν εικασίες, που αναφέρουν πως θα υπάρχουν μηχανικά σύνολα 3.0 λ. και 4.4 λίτρων με 306 και 408 ίππους.



Τέλος το ενδεχόμενο παρουσίασης υβριδικών εκδόσεων είναι ανοικτό.






Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα