C-Class Blue Efficiency

C-Class Blue Efficiency
cClassBlue5308small

Βελτιωμένες σε επιδόσεις και φιλικές προς το περιβάλλον οι νέες εκδόσεις Mercedes C-Class

H Mercedes-Benz παρουσίασε τρία νέα πιο οικονομικά μοντέλα της C-Class τα οποία θα προστεθούν στη σειρά “Blue Efficiency” για την αγορά της Ευρώπης. Αν και δεν έχουν, προς το παρόν, γίνει ανακοινώσεις σχετικά με τις ΗΠΑ και τον Καναδά, οι υψηλές τιμές του πετρελαίου αναμένονται να πιέσουν ασφυκτικά τη γερμανική εταιρεία προς αυτή την κατεύθυνση.








Τα καινούρια C-Class θα κάνουν την πρώτη τους επίσημη εμφάνιση στην έκθεση της Γενεύης την επόμενη εβδομάδα. Και μέσα στους επόμενους 12 μήνες, η Mercedes σκοπεύει να παρουσιάσει 20 νέες εκδόσεις των μοντέλων της σειράς.



Τα Blue Efficiency δεν θα πρέπει να συγχέονται με τα ντιζελοκίνητα Bluetec. Πρόκειται για τις βελτιωμένες εκδόσεις των στάνταρ μοντέλων με βενζινοκινητήρες ή ντιζελοκινητήρες και όπως υποστηρίζουν οι υπεύθυνοι της γερμανικής εταιρείας θα έχουν 12% περισσότερη οικονομία και ακολούθως μικρότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.




Τα τρία νέα Blue Efficiency








Τα τρία καινούρια Blue Efficiency είναι η C180 Kompressor, η C350 CGI και η C200 CDI. Το τελευταίο είναι και το πιο εντυπωσιακό με κινητήρα 2,2 λίτρων.



Η ιπποδύναμη του κινητήρα φτάνει τους 134 ίππους και η ροπή τα 27,5 χλγμ. Η Mercedes λέει ότι η έκδοση Blue Efficiency θα έχει κατανάλωση 5,1 λίτρα/100 χλμ. και θα εκπέμπει 135 γραμμάρια CO2 το χιλιόμετρο.



Οι τιμές αυτές είναι χαμηλότερες από τις στάνταρ για το μοντέλο (6,1 και 149 αντίστοιχα) παρά το γεγονός ότι η νέα C200 επιταχύνει από στάση στα 100 χ.α.ω σε 10,4 δλ. και αναπτύσσει μέγιστη ταχύτητα 220,5 χ.α.ω.




Επιτυγχάνοντας μεγαλύτερη απόδοση καυσίμου

Η τεχνολογία Blue Efficiency είναι κάτι περισσότερο από οικονομικότερους κινητήρες.



Η Mercedes ξανασχεδίασε τα μοντέλα με έμφαση στη μείωση του βάρους, τη βελτίωση της αεροδυναμικής και τη μείωση της αντίστασης κύλισης. Και κατάφερε να μειώσει το βάρος των C-Class κατά 19 ως 32 κιλά.



Οι αλλαγές περιλαμβάνουν ένα ελαφρύτερο παρμπρίζ, λιγότερα ηχομονωτικά υλικά και ελαφρύτερες 16άρες ζάντες αλουμινίου που μειώνουν την αντίσταση κύλισης κατά 17%.




Αεροδυναμικές αλλαγές



Σε ότι αφορά την αεροδυναμική, η Mercedes μείωσε το συντελεστή αντίστασης από 0,27 σε 0,25 περιορίζοντας την επιφάνεια της εισαγωγής αέρα, χρησιμοποιώντας σφυρήλατα γρανάζια στο διαφορικό, μονώνοντας τις περιοχές γύρω από τους κεντρικούς προβολείς, τοποθετώντας πιο αεροδυναμικούς καθρέφτες, επιμεταλλώνοντας την «ποδιά», χαμηλώνοντας την ανάρτηση κατά 15 χιλιοστά, και υιοθετώντας ένα νέο σχέδιο στις ζάντες που βελτιώνει την κυκλοφορία του αέρα,.



Το εξατάχυτο κιβώτιο διατηρεί τις ίδιες αναλογίες σχέσεων όπως στα στάνταρ μοντέλα.




Μικρότεροι κινητήρες

Χωρίς να αλλάξει την σχετική ονοματολογία, η Mercedes έχει μειώσει και το μέγεθος του κινητήρα Kompressor της C180 σχεδόν κατά 200 κ.εκ. κατεβάζοντας τον από τα 1800 στα 1600 κ.εκ. Παρόλα αυτά η ιπποδύναμη και η ροπή παραμένουν στους 150 ίππους και 23.5 χλγμ.



Η οικονομία καυσίμου αυξάνεται στα 6,5 από 7,8 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 μειώνονται σε 156 γραμμάρια το χιλιόμετρο από 177.



Από τα τέλη Απριλίου θα είναι διαθέσιμη και η C350 CGI Blue Efficiency με κινητήρα 3,5 λίτρων V6 και άμεσο ψεκασμό. Οι ιπποδύναμη τους αναμένεται στους 289 ίππους και η ροπή στα 37,2 χλγμ.



Οι ανεπίσημες μετρήσεις σχετικά με την οικονομία δίνουν για το μοντέλο 7,84 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές ρύπων τα 200 γραμμάρια το χιλιόμετρο. Την ίδιο στιγμή η επιτάχυνση θα φτάνει τα 6,2 δευτερόλεπτα με ηλεκτρονικά περιοριζόμενη μέγιστη ταχύτητα στα 250 χ.α.ω.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα