Nέο Peugeot 208: έτοιμο να κάνει τη διαφορά

Nέο Peugeot 208: έτοιμο να κάνει τη διαφορά

Το νέο Peugeot 208 είναι έτοιμο να αφήσει ανεξίτηλο το σημάδι του στο σώμα του ανταγωνισμού της κατηγορίας των supermini.

Τα νύχια του λιονταριού, έτσι όπως χαρακτηριστικά παρουσιάζονται στο νέο Peugeot 208, που ήρθε τις πρώτες μέρες του Νοεμβρίου στην Ελλάδα, είναι έτοιμα να αφήσουν ανεξίτηλα τα σημάδια τους στο σώμα του ανταγωνισμού της κατηγορίας των supermini.

Με εμφάνιση που χαρακτηρίζεται από ρεαλισμό, χωρίς ακραίες σχεδιαστικές πινελιές, και με σφικτές αναλογίες, είναι προσεγμένο, με έμφαση στη λεπτομέρεια.

Αν θα μπορούσαμε επιγραμματικά να παρουσιάσουμε ορισμένους λόγους αγοράς του νέου Peugeot 208, χωρίς συγκεκριμένη σειρά, θα αναφέραμε οπωσδήποτε τη σχεδίαση τόσο έξω και κυρίως μέσα, τα νέα μοτέρ που το πλαισιώνουν, την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση που λανσάρει, τα συστήματα ασφάλειας και υποστήριξης του οδηγού, την υψηλή τεχνολογία και τον βέβαια τον εξοπλισμό.

Οι σχεδιαστές, λοιπόν, έκαναν καλά τη δουλειά τους. Σε ένα αμάξωμα 4.055 μ., με πολύ σφικτές αναλογίες, φιλοτέχνησαν στοιχεία όπως τη μεγάλη και αρχοντική κυψελοειδή μάσκα, τα κάθετα φωτιστικά ημέρας LED, που θυμίζουν χαβλιόδοντα και τα μαύρα προστατευτικά στους θόλους των τροχών, στην έκδοση GT Line.

Πάντως, ακόμα πιο δυνατό σημείο είναι η καμπίνα, με το θεάρεστο i-Cockpit, που φέρει 3D πίνακα οργάνων, δύο αχτίνων μικρό τιμόνι, με επίπεδο πάνω και κάτω τμήμα, τριών επιπέδων ταμπλό, χειριστήρια σαν πλήκτρα πιάνου που λειτουργούν και με αφή και αιωρούμενη οθόνη αφής, έντονα κεκλιμένη προς τον οδηγό. Ένα ακόμη στοιχείο που ξεχωρίζει, είναι η συνέχεια του ταμπλό με τις πόρτες, δημιουργώντας ένα ενιαίο σύνολο, το οποίο στις ανώτερες εκδόσεις είναι σε απομίμηση ανθρακονήματος. Εν γένει η καμπίνα θα ικανοποιήσει σε χώρους τους κανονικού αναστήματος επιβάτες (2,540 μ. μεταξόνιο), ενώ και το πορτ-μπαγκάζ είναι επαρκές σε όγκο φόρτωσης. Εξτρα αποθηκευτικούς χώρους θα βρούμε διάσπαρτους.

Οσο για τα μοτέρ βενζίνης, οι μηχανικοί έκαναν το κάτι παραπάνω, με αναβαθμισμένα μοτέρ, υψηλότερης ισχύος και χαμηλότερης κατανάλωσης (κάτω από 6 λίτρα στα 100 χλμ.). Με 1.199 κ.εκ., στη διάθεσή τους, έβγαλαν μια ατμοσφαιρική έκδοση 75 ίππων, ως enrty level (με 5άρι κιβώτιο) και για ενοικιάσεις, δημιουργώντας δύο εκδόσεις 100 και 130 ίππων για περισσότερες επιδόσεις, συνδυαζόμενες με 6άρι και 8άρι αυτόματο κιβώτιο στους 100 hp και με 8άρι αυτόματο στους 130 hp. Οδηγικά, όλες οι εκδόσεις είναι καλοστημένες, ωστόσο η πιο ισχυρή και με 230 Nm ροπής, απευθύνεται σε πιο ζωηρούς οδηγούς.

Βασισμένο σε μια ολοκαίνουργια πλατφόρμα, ελαφρύτερη και ανθεκτικότερη από πριν, το νέο Peugeot 208 είναι πιο άκαμπτο και ευέλικτο. Μάλιστα, αυτή η πλατφόρμα ήταν ιδανική, ώστε να βασιστεί και η ηλεκτρική έκδοση, η οποία λανσάρεται εντός του 2020, με 136 ίππους ισχύ και 340 χλμ. αυτονομία κίνησης.

Το νέο Peugeot 208, εφοδιάζεται με πληθώρα συστημάτων ασφαλείας και υποστήριξης του οδηγού, όπως το ενεργό Cruise Control με λειτουργία Stop & Go στο 8άρι αυτόματο κιβώτιο, το σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας, η πλήρης υποβοήθηση στάθμευσης, το σύστημα υποβοήθησης πέδησης έκτακτης ανάγκης (αναγνωρίζει πεζούς, ποδήλατα, μοτοσικλέτες, σταματημένα οχήματα), το σύστημα ελέγχου απόσπασης προσοχής οδηγού, το αυτόματο άναμμα προβολέων, η αυτόματη εναλλαγή μεσαίας – μεγάλης σκάλας, η αυτόματη αναγνώριση ορίων ταχύτητας και πινακίδων σήμανσης, το ενεργό σύστημα παρακολούθησης τυφλών σημείων, το ηλεκτρικό χειρόφρενο και η εκκίνηση με διακόπτη, στα ανώτερα επίπεδα εξοπλισμού Allure και GT Line.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα