Chevrolet @ Curitiba WTCC

Η Chevrolet είναι σε πλήρη ετοιμότητα για το WTCC στη Βραζιλία
- 28 Φεβρουαρίου 2008 15:15
Τους επόμενους εννέα μήνες, οι ομάδες και οι οδηγοί του WTCC θα επισκεφθούν το Μεξικό, την Ισπανία, τη Γαλλία, τη Δημοκρατία της Τσεχίας, την Πορτογαλία, την Αγγλία, τη Γερμανία, τη Σουηδία, την Ιταλία, την Ιαπωνία και την Κίνα, όπου – όπως φαίνεται – ο τίτλος θα κριθεί στους δρόμους του Μακάο.
Φέτος, περισσότερο από ποτέ, η ομάδα της Chevrolet σκοπεύει να διεκδικήσει τον τίτλο του πρωταθλήματος των οδηγών, έχοντας δείξει τις προθέσεις της από το 2007, ενώ φέτος θεωρείται ακόμα πιο υπολογίσιμος αντίπαλος.
Μετά από έναν επιτυχημένο χειμώνα εντατικών δοκιμών στη νότια Ευρώπη και τη Βρετανία, οδηγοί και ομάδα ανυπομονούν να ξεκινήσουν τη σεζόν, από το σημείο που ολοκλήρωσαν την περσινή: στο πόντιουμ του νικητή.
Σχόλια
Nicola Larini
(Chevrolet Lacetti #6):
«Είμαι ευτυχής που το χειμερινό διάλειμμα τελείωσε, και πραγματικά ανυπομονώ να ξαναρχίσουν οι αγώνες! Μετά από την έξοχη σεζόν που είχαμε το 2007, στόχος μας μπορεί να είναι μόνο να τα πάμε ακόμα καλύτερα! Δεν θα είναι εύκολο, αλλά είμαι σίγουρος ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε. Παρόλα αυτά, φέτος, είναι πραγματικά δύσκολο να κάνουμε οποιαδήποτε πρόβλεψη, καθώς υπάρχουν πιο πολλοί μεταβλητοί παράγοντες από όσο συνήθως αυτή την εποχή. Πρέπει να δούμε πώς θα πάνε τα πετρελαιοκίνητα οχήματα και ποιες θα είναι οι επιπτώσεις των αλλαγών που έγιναν στους τεχνικούς κανονισμούς και στο σύστημα υπολογισμού του πρόσθετου βάρους. Κατά κάποιο τρόπο ξεκινά μία νέα περιπέτεια, αλλά μπορούμε να την αντιμετωπίσουμε ξέροντας ότι έχουμε δουλέψει προς τη σωστή κατεύθυνση κατά τη διάρκεια του χειμερινού διαλείμματος. Η Curitiba ήταν ανέκαθεν μία ευνοϊκή πίστα για εμάς στο παρελθόν, επομένως θα είναι ιδιαίτερα θετικό να φέρουμε ένα καλό αποτέλεσμα αυτή τη φορά. Προσωπικά, νιώθω πιο ενθουσιώδης από ποτέ, ενώ έχω δουλέψει πολύ και τη φυσική μου κατάσταση».
Rob Huff (Chevrolet Lacetti #7):
«Στη Βραζιλία, θέλουμε να ξεκινήσουμε δυνατά από την 1η μέρα, κερδίζοντας μερικούς βαθμούς. Στους πρώτους δύο αγώνες θα είναι δύσκολο να κερδίσεις τους αγωνιζόμενους με υπερτροφοδοτούμενους πετρελαιοκινητήρες, λόγω του μεγάλου υψομέτρου που βρίσκονται οι πίστες στις πόλεις Curitiba και Puebla και ξέρουμε από πέρσι ότι και οι BMW είναι εκεί δυνατές, επομένως αν καταφέρουμε να κερδίσουμε μερικούς βαθμούς θα είμαστε πολύ ευχαριστημένοι. Από το δεύτερο γύρο του περσινού πρωταθλήματος, οι οδηγοί της Chevrolet κέρδισαν βαθμούς σε όλους τους γύρους με εξαίρεση των πρώτο αγώνα στο Oschersleben, επομένως όπως είναι φυσικό θα θέλαμε να συνεχίσουμε σ’ αυτό το ρυθμό. Οι μηχανικοί μας έχουν κάνει, για μια ακόμα φορά, καταπληκτική δουλειά όλο το χειμώνα και το Lacetti είναι προφανώς ακόμα καλύτερο από πέρσι. Προσωπικά, ποτέ δεν ήμουν καλύτερα προετοιμασμένος, σε φυσική και πνευματική κατάσταση, από όσο είμαι τώρα».
Alain Menu (Chevrolet Lacetti #8):
«Το 2008 θα είναι μια θαυμάσια χρονιά, είμαι σίγουρος. Αποδείξαμε πέρσι ότι η ομάδα της Chevrolet, αυτοκίνητο και οδηγοί έχουν δυνατότητες να κερδίσουν το πρωτάθλημα και η κακοτυχία ήταν αυτή που δεν μας άφησε να διεκδικήσουμε τον τίτλο στον τελικό στο Μακάο. Πέρσι, βασική μου επιδίωξη ήταν να κερδίζω στους αγώνες, κάτι ευχάριστο για όλους τους συμμετέχοντες, ασφαλώς, αλλά με την ατυχία που είχα πάντα στους δεύτερους αγώνες, ήμουν ο οδηγός με τις περισσότερες νίκες στο πρωτάθλημα, αλλά χωρίς καμία πιθανότητα να κερδίσω τον τίτλο. Γι’ αυτό και φέτος, κύριο μέλημά μου θα είναι να προσπαθήσω να κερδίζω βαθμούς σε όλους τους αγώνες και αυτό να γίνεται όσο το δυνατόν πιο τακτικά. Αν αυτό σημαίνει να κερδίζω λιγότερους αγώνες αλλά να σκοράρω περισσότερους βαθμούς, τότε θα προσπαθώ για τους βαθμούς. Το νέο σύστημα πρόσθετου βάρους σε κάθε περίπτωση, επικροτεί περισσότερο τη σταθερότητα σε όλη τη σεζόν παρά τις πρωτιές σε ορισμένες πίστες, επομένως η σταθερότητα θα είναι το μυστικό για όσους φιλοδοξούν για τον τίτλο. Αν το Lacetti προδιαγραφών 2008 είναι τόσο καλό όσο στις δοκιμές, δεν βλέπω το λόγο γιατί να μην μπορώ να κερδίζω βαθμούς σε κάθε αγώνα».
Mark Busfield (Team Manager RML):
«Είχαμε ένα πολύ φορτωμένο χειμώνα φέτος, όπου το Chevrolet Lacetti προδιαγραφών κάλυψε περίπου 6000 χιλιόμετρα δοκιμών σε διάφορες πίστες στην Ευρώπη και συγκεκριμένα στις πόλεις Almeria, Valencia, και Guadix στην Ισπανία, Estoril στην Πορτογαλία και στην πίστα δοκιμών εξέλιξης MIRA Proving Grounds στη Βρετανία. Τα αγωνιστικά αυτοκίνητα έχουν ασφαλώς ήδη φύγει για Βραζιλία πριν από πολύ καιρό, αφού ο κάθε οδηγός δοκίμασε το αγωνιστικό του αυτοκίνητο είτε στο Estoril ή στη Valencia, και συνεχίσαμε τις δοκιμές το Φεβρουάριο με το ειδικό μας όχημα δοκιμών. Αυτή την εβδομάδα, οι κινητήρες προδιαγραφών 2008 πέταξαν επίσης για Βραζιλία. Με το σύστημα αντιστάθμισης απόδοσης κινητήρα της FIA να καταργείται για τη σεζόν του 2008 – που σημαίνει ότι επιστρέφουμε σε αναλογία συμπίεσης 11.0:1, μειωμένη βύθιση βαλβίδων και μικρότερο μέγεθος ωστηρίων – επιλέξαμε να δουλέψουμε και να δοκιμάσουμε τους κινητήρες όσο το δυνατόν περισσότερο. Λόγω κατάργησης του αντισταθμιστή μπορεί να έχουμε χάσει μερικά άλογα από την περσινή σεζόν , αλλά είμαι σίγουρος ότι θα είμαστε ακριβώς εκεί όπου θέλουμε να είμαστε από την πρώτη στιγμή. Παρόλα αυτά, το θέμα του κινητήρα φαίνεται ότι θα γίνει το κύριο θέμα συζήτησης στο WTCC φέτος».
Wayne Brannon (CEO Chevrolet Europe):
«Αυτή θα είναι η πρώτη μας χρονιά μετά από την αρχική μας 3-ετή δέσμευση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού. Με την επιτυχία που η ομάδα έχει γνωρίσει μέχρι σήμερα, έχει θέσει στον εαυτό της πολύ υψηλούς στόχους σύμφωνα με τα περσινά επιτεύγματά της. Φέτος, θα κάνουμε ακόμα περισσότερα, για να προσφέρουμε στους επίσημους εμπόρους, εργαζόμενους και οπαδούς μας, μια πλατφόρμα για θαυμάσια αγωνιστικά Σαββατοκύριακα. Το 2007, η Chevrolet ήταν η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα στην Ευρώπη και αυτή που σημείωσε τη μεγαλύτερη πρόοδο στο WTCC. Περιττό να πω ότι προσδοκώ να συνεχίσουμε την ταχεία άνοδο στις πωλήσεις όπως και στις αγωνιστικές πίστες. Οι έμποροι της Chevrolet σε όλη την Ευρώπη υποστηρίζουν την ομάδα, κάτι που θα φανεί σύντομα, μόλις επιστρέψει το WTCC στη Γηραιά Ήπειρο και ο ‘μπλε στρατός’ εισβάλλει ξανά στις εξέδρες»!
Eric Nève (Manager Motorsports Chevrolet Europe):
«Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού είναι τώρα στην τέταρτη χρονιά του και μπορεί κανείς να πει ότι συνεχώς ενισχύεται. Φέτος, θα δούμε περισσότερες ιδιωτικές συμμετοχές από ποτέ, που σημαίνει ότι το πρωτάθλημα είναι σε πολύ εύρωστη κατάσταση. Οι περισσότερες από αυτές τις νέες ομάδας τρέχουν με προηγμένα αυτοκίνητα και πολύ καλούς οδηγούς, επομένως θα πρέπει να κερδίσουμε περισσότερους ανταγωνιστές, για να είμαστε επιτυχημένοι όπως πέρσι, πράγμα που θα προσθέσει λάμψη σε ένα καλό αποτέλεσμα. Οι κανονισμοί έχουν προσαρμοστεί στις επιθυμίες των περισσοτέρων, ενώ η FIA παρακολουθεί στενά τους πετρελαιοκινητήρες και τους βενζινοκινητήρες για να μην κάνει διακρίσεις, επομένως όλοι νιώθουν πολύ θετικά για τη σεζόν του 2008. Όσο για εμάς, δουλέψαμε περισσότερο από ποτέ πάνω στην εξέλιξη και ρύθμιση του Chevrolet Lacetti προδιαγραφών 2008. Ακόμα και τη στιγμή που τα αγωνιστικά αυτοκίνητα ταξίδευαν ήδη για Βραζιλία, η ομάδα της RML έκανε δοκιμές στην Ισπανία».
Πρόγραμμα αγώνων Curitiba (Τοπική ώρα = CET – 4 ώρες)
Παρασκευή, 29 Φεβρουαρίου 2008
15.00-15.30 (19.00-19.30 CET) Δοκιμαστικά
Σάββατο, 1 Μαρτίου 2008
09.00-09.30 (13.00-13.30 CET) Ελεύθερες Δοκιμές 1
12.00-12.30 (16.00-16.30 CET) Ελεύθερες Δοκιμές 2
15.00-15.30 (19.00-19.30 CET) Προκριματικά
Κυριακή, 2 Μαρτίου 2008
09.00-09.15 (13.00-13.15 CET) Προθέρμανση
13.15-13.40 (17.15-17.40 CET) Αγώνας 1 (14 γύροι=51.730kms) Εκκίνηση εν κινήσει
16.15-16.40 (20.15-20.40 CET) Αγώνας 2 (14 γύροι =51.730kms) Εκκίνηση από στάση
Curitiba WTCC στην τηλεόραση
Οι προκριματικοί και οι αγώνες θα μεταδοθούν ζωντανά στο Eurosport International. Η προθέρμανση θα μεταδοθεί ζωντανά στο Eurosport 2.
Η αγωνιστική δραστηριότητα της Chevrolet σε όλο τον κόσμο
Στις ΗΠΑ, ο οδηγός της Chevrolet Dale Earnhardt Jr. τερμάτισε στην υψηλότερη θέση από όλα τα Chevrolet στο Daytona 500, στον πρώτο γύρο της σειράς των 36 αγώνων του NASCAR Sprint Cup.
Ο Earnhardt Jr. τερμάτισε ένατος σε έναν αγώνα όπου 32 αυτοκίνητα εγκατέλειψαν στον πρώτο γύρο.