Chevrolet Volt

Chevrolet Volt
Chevrolet Volt sd

Το Chevrolet Volt προσφέρει μέχρι 60 χιλιόμετρα χωρίς χρήση βενζίνης και εκπομπές ρύπων

Η σχεδίαση του Volt παραγωγής έχει εξελιχθεί από το αρχικό πρωτότυπο, το οποίο παρουσιάστηκε στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου Βορείου Αμερικής στο Ντιτρόιτ το 2007. Σε στενή συνεργασία με τους αεροδυναμιστές της GM για τη διαμόρφωση του Volt, οι ομάδες σχεδίασης και μηχανολογίας έχουν εξελίξει ένα από τα πιο αεροδυναμικά οχήματα στην ιστορία της GM. Αεροδυναμικές βελτιώσεις επέτρεψαν στη GM να φτάσει στο στόχο του Volt: 60 km (MVEG cycle) με ηλεκτροκίνηση, χωρίς χρήση βενζίνης ή εκπομπές ρύπων.



Το Volt προαναγγέλλει μία νέα εποχή στην ηλεκτροκίνηση των οχημάτων δημιουργώντας μία νέα κατηγορία αυτοκινήτου γνωστού ως Ηλεκτρικό Όχημα με Σύστημα Επέκτασης Αυτονομίας – Extended-Range Electric Vehicle ή E-REV.








Το Volt χρησιμοποιεί ηλεκτρισμό για να κινεί τους τροχούς σε όλες τις συνθήκες και ταχύτητες. Για διαδρομές μέχρι 60 km, το Volt χρησιμοποιεί ηλεκτρική ισχύ που είναι αποθηκευμένη σε μία μπαταρία ιόντων λιθίου 16-kWh. Όταν η ενέργεια της μπαταρίας καταναλωθεί, μία γεννήτρια που κινείται από κινητήρα βενζίνης/Ε85 παρέχει συνεχόμενη ισχύ στην ηλεκτρική μονάδα κίνησης, ενώ ταυτόχρονα υποστηρίζει τη φόρτιση της μπαταρίας. Αυτό το πρόγραμμα λειτουργίας επεκτείνει την αυτονομία του Volt για μερικές εκατοντάδες χιλιόμετρα, μέχρις ότου επαναφορτιστεί η μπαταρία του οχήματος.








Το Volt προσφέρει δυναμικές οδηγικές επιδόσεις σε ένα αισθητά αθόρυβο περιβάλλον. Πάνω από 220 στοιχεία ιόντων λιθίου 220 που περιέχονται στη μπαταρία του Volt προσφέρουν πλούσια ισχύ. Η μονάδα ηλεκτροκίνησης του Volt παράγει αντίστοιχα 150 hp/110 kW, 370 Nm άμεση ροπή και έχει τελική ταχύτητα 161 km/h. Η έλλειψη θορύβων του κινητήρα, σε συνδυασμό με ειδικά ηχομονωτικά υλικά, κάνει το Volt εξαιρετικά αθόρυβο στην οδήγηση.



Η GM εκτιμά ότι η οδήγηση ενός Volt θα κοστίζει περίπου δύο euro cents / km με την ισχύ της μπαταρίας, έναντι 12 euro cents / km με χρήση βενζίνης, €1.50 το λίτρο. Για ένα μέσο οδηγό ο οποίος διανύει 60 χλμ. την ημέρα ( ή 22 000 χλμ. το χρόνο) αυτό μεταφράζεται σε οικονομία κόστους €2.200 ετησίως. Χρησιμοποιώντας νυχτερινό ρεύμα (φθηνότερη κιλοβατώρα), η GM εκτιμά ότι ένα χιλιόμετρο με ηλεκτροκίνηση στο Volt θα κοστίζει περίπου το ένα έκτο συγκριτικά με ένα συμβατικό βενζινοκίνητο όχημα.








Το Volt πρόκειται να κατασκευάζεται στη μονάδα παραγωγής της GM στο Detroit-Hamtramck, στο πλαίσιο επιτυχούς διαπραγμάτευσης της GM ικανοποιητικών κυβερνητικών κινήτρων. Η παραγωγή αναμένεται να ξεκινήσει στα τέλη του 2010 για μοντέλα στις ΗΠΑ. Η τιμή δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα