Citroen 2008

Tο πρόγραμμα λανσαρίσματος νέων μοντέλων και εκδόσεων Citroën κατά τη διάρκεια του 2008
- 23 Ιανουαρίου 2008 16:40
C-CROSSER (Φεβρουάριος 2008)
Το νέο SUV χαρακτηρίζεται τόσο ως ένα συμβατικό αυτοκίνητο όσο και ως ένα αυτοκίνητο 4X4 με υψηλά επίπεδα απόδοσης και άνετο χώρο.
Με τις ρευστές του γραμμές και τις κομψές του αναλογίες (4,64 μ μήκος, 1,81 μ πλάτος και 1,73 μ ύψος) το C – Crosser συνδυάζει τη σπορ εμφάνιση με τους μεγάλους εσωτερικούς χώρους – διαθέτει μέχρι και εφτά θέσεις – την εξαιρετική άνεση και την άριστη οδική συμπεριφορά.
Το SUV της Citroen θα είναι διαθέσιμο από το Φεβρουάριο του 2008.
NEMO (επαγγελματικό) (Μάρτιος 2008)
Το Nemo είναι ένα αυτοκίνητο με συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις : 3,86m μήκος, 1,72m πλάτος, 1,72m ύψος (1.78 με τις προαιρετικές μπάρες οροφής).
Με τον ιδιαίτερα κλειστό κύκλο στροφής κάτω από 10m, δίκαια το Nemo μπορεί να χαρακτηριστεί ως το ιδανικότερο μεταφορικό μέσο για τις κυκλοφοριακές συνθήκες μιας μεγαλούπολης.
Με 1.52 μέτρα μήκος χώρου φόρτωσης, 1.5 μέτρα πλάτος χώρου φόρτωσης και 1,18 μέτρα συνολικό ύψος, επιτυγχάνεται συνολικός όγκος χώρου φόρτωσης της τάξεως των 2.5 m3 πίσω από τα εμπρός καθίσματα.
Το ελαφρύ επαγγελματικό της Citroen θα εμφανιστεί στην αγορά τον ερχόμενο Μάρτιο.
BERLINGO MSP (Απρίλιος 2008)
Τον Απρίλιο του 2008 θα σταματήσει και η πώληση του τωρινού BERLINGO MSP
Νέο BERLINGO (Μάιος 2008)
Βασισμένο στην πλατφόρμα 2 της PSA, το νέο BERLINGO παρέχει πολύ-λειτουργικότητα και ευκολία χρήσης σε συνδυασμό με περισσότερη άνεση και ευρυχωρία.
Στο επαγγελματικό αυτοκίνητο που θα αρχίσει να πωλείται από τον Μάιο του 2008, το εμπρός κάθισμα πολλαπλών λειτουργιών μπορεί να μεταμορφωθεί σε ένα κινητό γραφείο, να χρησιμοποιηθεί ως κάθισμα για την ασφαλή μεταφορά ενός τρίτου επιβάτη για μικρές αποστάσεις ή να διπλωθεί ώστε να αυξήσει τον χώρο φόρτωσης.
NEMO (επιβατικό) (Μάιος 2008)
Τον ίδιο μήνα που θα καταφθάσει το νέο BERLINGO, θα αρχίσουν και οι πωλήσεις της επιβατικής έκδοσης του ΝΕΜΟ.
Η δομή του αμαξώματος του Nemo υπερκαλύπτει τις πιο πρόσφατες προδιαγραφές που αφορούν την προστασία των επιβατών. Για παράδειγμα, στον εμπρός προφυλακτήρα υπάρχει μία εγκάρσια ράβδος από υψηλής αντοχής χάλυβα η οποία διαθέτει αμορτισέρ ώστε να περιορίζει την εισχώρηση στην καμπίνα των επιβατών σε περιπτώσεις μετωπικής σύγκρουσης.
Νέο C5 (Μάιος 2008)
Συνωστισμός νέων εμφανίσεων για τη Citroen τον Μάιο, καθώς θα έχουμε και την αναμενόμενη άφιξη του νέου C5.
Το νέο C5 διαθέτει πλεόνασμα στοιχείων έντονης προσωπικότητας, ζωντάνιας, κύρους και ποιότητας, στοιχεία που προδιαγράφουν την καταξίωση αλλά και την κατάκτηση μιας σημαντικής θέσης στην κατηγορία των μεσαίων-μεγάλων μοντέλων.
Το πρώτο πράγμα που παρατηρεί κανείς στο C5 είναι η εμφάνισή του. Είναι κομψό, δυναμικό, ξεχωριστό, με μυώδεις γραμμές που τονίζουν το αεροδυναμικό του σχήμα, το καλύτερο στην κατηγορία των σεντάν τριών όγκων.
Το νέο Citroën C5, παρέχει για πρώτη φορά στους πελάτες τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ δύο τύπων αναρτήσεων, της υδροενεργητικής ανάρτησης (3 Plus) για εξαιρετική άνεση στην οδήγηση ή της κλασικής μεταλλικής ανάρτησης η οποία παρέχει μεν αμεσότερη αίσθηση του δρόμου, διατηρεί δε την χαρακτηριστική απαλότητα της συμπεριφοράς, η οποία θεωρείται σήμα κατατεθέν της τεχνογνωσίας της Citroën.
C4 SEDAN (Σεπτέμβριος 2008)
Το C4 sedan γνωρίζει ήδη μεγάλη επιτυχία εκτός Ευρώπης, γεγονός που ευθύνεται για την καθυστέρηση της παρουσίασής του στην Ευρωπαϊκή αγορά, καθώς η γραμμή παραγωγής δεν μπορούσε να αυξήσει κι άλλο τα νούμερα!
Ωστόσο, απ’ ότι φαίνεται το C4 των τριών όγκων βρήκε το δρόμο προς την Ευρωπαϊκή αγορά, αφού ανακοινώθηκε η προγραμματισμένη άφιξη του για το Σεπτέμβριο του 2008.