Citroën-Βρυξέλες 2008

Η Citroën παρουσιάζει το C5 σεντάν και το Nemo Combi στο Διεθνές Σαλόνι των Βρυξελλών (4 videos)
- 16 Ιανουαρίου 2008 17:11
Η παρουσίαση των C5 σεντάν και Nemo Combi στην πρωτεύουσα της Ευρωπαϊκής Ένωσης καταδεικνύει σαφώς την προϊοντική πολιτική της μάρκας.
Το νέο C5 αποτελεί την συνέχεια της ανανέωσης της ευρείας γκάμας των επιβατικών της Citroën, από το C1 – αυτοκίνητο πόλης, το C6 – πολυτελές σεντάν, μέχρι τα αυτοκίνητα ελεύθερου χρόνου, το SUV C-Crosser και την οικογένεια των πολυμορφικών. Το Nemo Combi, η νέα πρόταση οχήματος ελεύθερου χρόνου της μάρκας, συμπληρώνει την οικογένεια Nemo. Η επαγγελματική του έκδοση έχει ήδη παρουσιαστεί σε αρκετές Ευρωπαϊκές αγορές.
Τα εκθέματα
Στο περίπτερο κάνει για ακόμη μία φορά αισθητή την παρουσία της και η περιβαλλοντική ευαισθησία της μάρκας, μέσα από αρκετά μοντέλα με την υπογραφή Airdream, αλλά και μέσα από τα πρωτότυπα μοντέλα όπως είναι το C-Cactus και το C4 Hybrid HDi, που επιτυγχάνουν εκπομπές CO2 κάτω από 100 g/km.
Παρόν στην έκθεση είναι και το Nemo Concept, μία προσέγγιση στην ταινία της Disney με την ιστορία του μικρού ψαριού.
Ο σχεδιασμός του περιπτέρου είναι έργο του Ora Ito. Πρόκειται για την πρώτη φορά που η συγκεκριμένη εταιρεία συνεργάζεται με την Citroën.
Η πρώτη δημόσια εμφάνιση του C5 σεντάν
Η Citroën θέλησε να ξεκινήσει με εντυπωσιακό και ξεχωριστό τρόπο τη νέα χρονιά, παρουσιάζοντας στο κοινό της διεθνούς έκθεσης των Βρυξελλών το νέο C5 σεντάν.
Το νέο C5 διαθέτει πλεόνασμα στοιχείων έντονης προσωπικότητας, ζωντάνιας, κύρους και ποιότητας, στοιχεία που προδιαγράφουν την καταξίωση αλλά και την κατάκτηση μιας σημαντικής θέσης στην κατηγορία των μεσαίων-μεγάλων μοντέλων.
Το πρώτο πράγμα που παρατηρεί κανείς στο C5 είναι η εμφάνισή του. Είναι κομψό, δυναμικό, ξεχωριστό, με μυώδεις γραμμές που τονίζουν το αεροδυναμικό του σχήμα, το καλύτερο στην κατηγορία των σεντάν τριών όγκων.
Η πρακτικότητα του C5 συνδιάζεται με τους κορυφαίους για την κατηγορία του, εσωτερικούς χώρους, τόσο για τις εκδόσεις σεντάν όσο και για τις αντίστοιχες των station wagon.
Μοναδικά είναι επίσης τα επίπεδα της οδηγικής ευχαρίστησης αλλά και της άνεσης. Η θέση οδήγησης αεροπορικού τύπου διαθέτει άψογο φινίρισμα, πρωτοποριακά και εργονομικά χειριστήρια και οριοθετεί νέα πρότυπα στον τομέα της άνεσης των καθισμάτων. Οι επιβάτες ταξιδεύουν απερίσπαστοι, μέσα σε ένα περιβάλλον κύρους και γοήτρου.
Η συμπεριφορά του νέου C5 στο δρόμο ενσωματώνει χαρακτηριστικά απόλυτης αίσθησης αλλά και απαράμιλλης άνεσης. Το νέο Citroën C5, παρέχει για πρώτη φορά στους πελάτες τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ δύο τύπων αναρτήσεων, της υδροενεργητικής ανάρτησης (3 Plus) για εξαιρετική άνεση στην οδήγηση ή της κλασικής μεταλλικής ανάρτησης η οποία παρέχει μεν αμεσότερη αίσθηση του δρόμου, διατηρεί δε την χαρακτηριστική απαλότητα της συμπεριφοράς, η οποία θεωρείται σήμα κατατεθέν της τεχνογνωσίας της Citroën. Την αξεπέραστη οδική συμπεριφορά του νέου C5 συμπληρώνει η πλούσια γκάμα κινητήρων, το ασύγκριτο επίπεδο ασφαλείας και η τεχνολογία αιχμής.
Το νέο Citroën C5 θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία την άνοιξη του 2008 και αποτελεί ένα ορόσημο του δυναμισμού και των καινοτομιών της μάρκας, διαθέτοντας παράλληλα χαρακτηριστικά όπως κύρος, ποιότητα και ζωντάνια.
Video – Citroën C5
Nemo Combi: Το νέο όχημα ελευθέρου χρόνου της Citroën
Το Nemo Combi κάνει την πρώτη παγκοσμίως παρουσία του στις Βρυξέλλες, ένα μοντέλο το οποίο πρόκειται να λανσαριστεί στις Ευρωπαϊκές αγορές μέσα στο 2008. Το νέο αυτό προϊόν θα είναι διαθέσιμο και σε έκδοση XTR για να υπογραμμίσει τον χαρακτήρα του οχήματος ελευθέρου χρόνου. Μικρό σε ότι αφορά τις εξωτερικές διαστάσεις και ευρύχωρο στο εσωτερικό, οικονομικό στην απόκτηση και χρήση του, το Nemo Combi ενσωματώνει την έννοια της πρακτικότητας αλλά και του στυλ.
Τα κυριότερα χαρακτηριστικά του νεοφερμένου στην κατηγορία των οχημάτων ελευθέρου χρόνου, Nemo Combi, είναι :
– συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις με μόλις 3.96μ μήκος εξασφαλίζει απίστευτη ευελιξία, ειδικότερα δε μέσα στην πόλη όπου ο κύκλος στροφής του δεν ξεπερνά τα 10 μέτρα.
– εμπνευσμένη σχεδίαση και πληθώρα χαρακτηριστικών σε ένα τόσο compact όχημα
– δύο άνετα μπροστινά καθίσματα, που επιτρέπουν ακόμα και σε επιβάτες, ψηλού αναστήματος να αισθανθούν ιδιαίτερα άνετα
– τρεις άνετες θέσεις πίσω
– μεγάλος χώρος αποσκευών χωρητικότητας 356 λίτρων μέχρι το ύψος του πίσω ραφιού και 884 λίτρων μέχρι τις πλάτες των μπροστινών καθισμάτων, στην περίπτωση αναδίπλωσης των πίσω καθισμάτων
– μέγιστος όγκος φόρτωσης που φτάνει τα 2.5 m3, ίδιος με την επαγγελματική έκδοση σε περίπτωση αφαίρεσης του πίσω καθίσματος.
– πρακτικότητα με τις δύο πίσω ασύμμετρες πόρτες, και την μία ή δύο συρόμενες πλευρικές.
Το Nemo Combi ανεβάζει ψηλά τον πήχη στην κατηγορία των οχημάτων ελευθέρου χρόνου. Με λογική τιμή πώλησης, χαμηλά κόστη λειτουργίας και αξιόπιστους κινητήρες, γνωστούς για την οικονομία και τις χαμηλές εκπομπές ρύπων (4.6 l/100 km σε μικτό κύκλο & 123 g/km εκπομπών CO2 με τον κινητήρα HDi), το Nemo Combi HDi φέρει την υπογραφή Airdream, (χαρακτηρισμός όλων των οικολογικών μοντέλων της μάρκας).
Το Nemo Concept
Η Citroën παρουσιάζει το Nemo Concept το οποίο είναι πρωτότυπο και βασίστηκε στο μικρό, κομψό, συμπαγές, έξυπνο και άνετο επαγγελματικό της Citroën, Nemo.
Το Nemo Concept ντύθηκε στα χρώματα του συνονόματου φημισμένου ήρωα της Disney, όπου με τις πορτοκαλί και άσπρες ρίγες του αντανακλά τέλεια τις αξίες του μοντέλου και υπογραμμίζει την τεράστια γκάμα επιλογών «προσωποποίησης».
Για το συγκεκριμένο εγχείρημα, η Citroën και η Disney δούλεψαν μαζί και η κάθε εταιρεία συνέβαλε καθοριστικά, προσφέροντας τη δική της εξειδικευμένη τεχνογνωσία. Η συνεργασία είχε σαν αποτέλεσμα ένα αυτοκίνητο που συνδυάζει την δημιουργικότητα και την πρωτοτυπία της Disney, μέσα από τον παιχνιδιάρικο υποβρύχιο κόσμο της ταινίας, με τις ακριβείς απαιτήσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Το Nemo Concept είναι ένα ακόμα παράδειγμα του ταλέντου της Citroën να σχεδιάζει οχήματα με αληθινή προσωπικότητα που ταιριάζουν στον τρόπο ζωής των ιδιοκτητών τους και προσαρμόζονται στο περιβάλλον…ακριβώς όπως ένα ψάρι στο νερό !
C-Cactus: ένα νέο βήμα προς το οικολογικό αυτοκίνητο
Το πρωτότυπο μοντέλο της Citroën to C-Cactus, είναι μία ευρηματική κίνηση στον τομέα του σχεδιασμού ενός αυτοκινήτου με επίκεντρο τις θεμελιώδεις αξίες. Ο πρωταρχικός στόχος της μάρκας ήταν να προσφέρει στην αγορά ένα οικολογικό hatchback με ευχάριστη και ελκυστική εμφάνιση, εφοδιασμένο με έναν υβριδικό κινητήρα HDi, και τη δυνατότητα να προσφερθεί σε τιμή μίας βασικής έκδοσης ενός C4.
Για την επίλυση του δύσκολου προβλήματος η Citroën εφευρίσκει νέα σχεδιαστικά πρότυπα. Αποφάσισε να εγκαταλείψει τα χαρακτηριστικά εκείνα που είναι άσχετα με την άνεση και να προσανατολιστεί στην τεχνολογία, το στυλ, τον εξοπλισμό και την οικολογία, χαρακτηριστικά που εκτιμούνται δεόντως από τους πελάτες.
Το C-Cactus είναι ένα οικολογικό αυτοκίνητο. Σημαντικό ποσοστό των τμημάτων του, είναι ανακυκλωμένα υλικά, και όπως και το φυτό από όπου πήρε και το όνομά του, καταναλώνει ελάχιστα. Με συνολικό βάρος, μόλις 1,180 kg και λόγω του υβριδικού κινητήρα HDi, το C-Cactus καταναλώνει 2.9 l/100 km, και εκπέμπει μόλις 78 g/km CO2.
Το χαμηλό κόστος παραγωγής του οφείλεται κυρίως στην χρήση νέων υλικών και στην ορθολογικότερη διαδικασία σχεδιασμού που απαιτεί μικρότερο αριθμό εξαρτημάτων. Ο χώρος των επιβατών για παράδειγμα, αποτελείται από λίγο περισσότερα από 200 εξαρτήματα, σχεδόν τα μισά απ΄ όσα χρησιμοποιούνται για ένα συμβατικό επιβατικό ίδιου μεγέθους.
Video – Citroën C-Cactus
C4 Hybrid HDi: για σημαντική μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2
Το C4 Hybrid HDi αυτοκίνητο επίδειξης, παίρνει κίνηση από συνδυασμό ενός υβριδικού, και ενός κινητήρα HDi. Συνδυάζει την σημαντική αποτελεσματικότητα του κινητήρα πετρελαίου HDi, στην καμπύλη της βέλτιστης απόδοσής του, με τα πλεονεκτήματα του ηλεκτροκινητήρα, που χρησιμοποιείται κυρίως στην οδήγηση στην πόλη.
Το C4 Hybrid HDi εμφανίζει χαμηλή κατανάλωση (3.4 l/100 km) και χαμηλές εκπομπές ρύπων CO2 (90 g/km). Ταυτόχρονα διατηρεί την γνωστή αίσθηση οδηγικής ευχαρίστησης των κινητήρων HDi, και όλα εκείνα τα πλεονεκτήματα του υβριδικού συστήματος κίνησης, όπως την κίνηση αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια στις χαμηλές ταχύτητες.
Το όχημα επίδειξης βασίζεται σε τεχνολογία αιχμής, που ήδη είναι διαθέσιμη και σε άλλα μοντέλα της γκάμας της Citroën, όπως : ο κινητήρας HDi, το φίλτρο μικροσωματιδίων(DPFS), τη λειτουργία Stop & Start και το αυτοματοποιημένο χειροκίνητο κιβώτιο. Όλες οι παραπάνω τεχνολογίες συντελούν στην μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων.
Το C4 Hybrid HDi είναι μία μεσοπρόθεσμη λύση που θα δώσει στη Citroën τη δυνατότητα να πετύχει ακόμα πιο εντυπωσιακά αποτελέσματα, σε ότι αφορά την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων CO2, και να προσφέρει αυτά τα πλεονεκτήματα σε περισσότερες Ευρωπαϊκές αγορές, όπου τα αυτοκίνητα με κινητήρες πετρελαίου έχουν μεγάλο μερίδιο στις συνολικές πωλήσεις.
Οι Sébastien Loeb και Daniel Elena κατακτούν για 4η φορά το WRC
Ο Sébastien Loeb και Daniel Elena οδηγώντας το C4 WRC, κατέκτησαν για 4η φορά τον τίτλο του Παγκόσμιου Πρωταθλητή Οδηγού & Συνοδηγού αντίστοιχα, στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rally, έχοντας ανέβει 8 φορές στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου, σε αγώνες του Πρωταθλήματος, τη σαιζόν 2007.
Η πρόκληση για τους «κόκκινους» στην αρχή της χρονιάς ήταν ιδιαίτερα μεγάλη, έχοντας απέναντί τους συνδυασμούς ιδιαίτερα έμπειρων ομάδων με αρκετά αξιόπιστα αυτοκίνητα. Η ομάδα δεν θα μπορούσε να πραγματοποιήσει ιδανικότερο ξεκίνημα από το 1-2 που πέτυχαν τα πληρώματα των Sébastien Loeb και Dani Sordo στο Rally Monte Carlo – επιτυχία που επαναλήφθηκε αργότερα και στο Rally Catalunya, αλλά και στην Ιρλανδία – Με την κατάκτηση της πρώτης θέσης στους αγώνες της Γερμανίας και της Κορσικής, ο συνδυασμός το C4 & Loeb/Elena ήταν πράγματι αχτύπητος στην άσφαλτο. Αλλά και οι νίκες στο χώμα, όπως στο Μεξικό, Αργεντινή, και Πορτογαλία, έδειξαν την απόλυτη προσαρμοστικότητα του νέου Citroën.
Το C4 WRC βρέθηκε στην 1η θέση σε πάνω από τους μισούς αγώνες του πρωταθλήματος, ενώ σε 20 από αυτούς, ήταν μέσα στην 1η τριάδα. Το κρισιμότερο σημείο για τη φετινή περίοδο ήταν στο πολύ ιδιαίτερο Rally της Ιρλανδίας, όπου οι Loeb/Elena πραγματοποίησαν ένα θαυμάσιο αγώνα, ανοίγοντας τον δρόμο για τον τίτλο της χρονιάς. Στο Rally της Ιρλανδίας ήταν πια για 4η φορά παγκόσμιοι πρωταθλητές, προσθέτοντας ακόμα μία χρυσή σελίδα, στην μεγάλη λίστα των τίτλων της μάρκας.
Video – Citroën C4 WRC
Video – WRC Highlights 2007
Η Citroën θα βρίσκεται στο περίπτερο No 6, Hall No 6.