Δηλώσεις πρωταγωνιστών

Οι δηλώσεις των πιλότων μετά το τέλος των κατατακτήριων δοκιμών στην Κίνα για το 3ο Grand Prix της χρονιάς
- 18 Απριλίου 2009 12:13
Σεμπαστιάν Φέτελ, 1ος, 1.36.184
”
Είμαι πολύ, πολύ χαρούμενος. Είναι απίστευτο. Είχα μόλις έα γύρο σε κάθε διαδικασία αλλά όπως είδατε δεν χρειαζόμαστε παραπάνω. Δεν ήταν όμως καθόλου εύκολο. Είχαμε πρόβλημα με το μονοθέσιο και έπρεπε να κάνουμε όσους λιγότερους γύρους γινόταν. Όταν έχει μόνο ένα γύρο δεν μπορείς να κάνεις λάθος. Θέλω να δώσω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους μηχανικούς μου. Τα καταφέραμε! Ανυπομονώ για τον αγώνα. Θα είναι δύσκολος και έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας αλλά θα εκκινήσουμε από την καλύτερη δυνατή θέση
“.
Φερνάντο Αλόνσο 2ος – 1. 36.381
”
Το μονοθέσιο ήταν γρήγορο στη πρωινή περίοδο στο τρίτο κομμάτι αλλά είχαμε μόλις τρεις γύρους ώστε να δοκιμάσουμε τα νέα μέρη. Το ότι καταφέραμε να είμαστε στην πρώτη σειρά της εκκίνησης αποτελεί μεγάλο κίνητρο για την ομάδα. Είναι απίστευτο. Η ομάδα δουλεύει 24 ώρες την ημέρα τις τελευταίες εβδομάδες για τη παραγωγή αυτών των νέων εξαρτημάτων και σήμερα ήταν ημέρα που καταφέραμε να αποδώσουμε. Θέλω να δώσω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους μηχανικούς μου. Μπορούμε να είμαστε ευχαριστημένοι με το σημερινό αποτέλεσμα και ανυπομονούμε για τον αυριανό αγώνα ώστε να πάρουμε κάποιους βαθμούς“.
Ρούμπενς Μπαρικέλο, 4ος, 1.36.493
”
Τα πήγα αρκετά καλά σήμερα αλλά όλοι είδατε πως μπορεί να εξελιχθεί η F1. Όλοι μείναμε έκπληκτοι από την πρόοδο της Red Bull καθώς ήταν πολλοί γρήγοροι. Τόσο ο Μπάτον όπως και εγώ ξέρουμε τον δρόμο για το βάθρο και μπορούμε να τα καταφέρουμε στον αγώνα“.
Τζένσον Μπάτον, 5ος, 1.36.532
”
Το μονοθέσιο είναι αρκετά καλό αλλά υπήρχαν μονοθέσια πολύ πιο γρήγορα από ότι περιμέναμε. Στο Q2 οι Red Bull ήταν πάρα πολύ δυνατές. Θα είναι πολύ ενδιαφέρον πως θα εξελιχθεί η μάχη στον αγώνα. Φυσικά και θα προτιμούσαμε να είμαστε μπροστά αλλά θα δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό στον αγώνα και θα δούμε τι θα γίνει“.
Ρόμπερτ Κούμπιτσα, 18ος, 1.36.996
”
Το αυτοκίνητο δεν είχε καλό πάτημα και δεν ήτα εύκολο να το οδηγήσω και έδωσα πραγματική μάχη με τα μαλακά ελαστικά. Μετά τα πρωινά δοκιμαστικά δεν περίμεναν να υπάρχει ακόμα το πρόβλημα αλλά η διαφορά στα μαλακά ελαστικά και στα ενδιάμεσα μεγάλωνε. Έκανα ένα λάθος φρενάρισμα από αυτό το πρόβλημα στην δωδέκατη στροφή και αυτό μου χάλασε τον γύρο“.
Τίμο Γκλοκ, 14ος, 1.36.996
”
Το πρωί είχα πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων και δεν μπόρεσα να ολοκληρώσω τις δοκιμές μου. Το μονοθέσιο ήταν διαφορετικό από την Παρασκευή και ήταν αρκετά δύσκολο να το οδηγήσω στο πρώτο κομμάτι της πίστας. Ήξερα πως με αυτά τα δεδομένα δεν θα μπορούσα να μπω στον τελικό. Δεν μπορούσα να αισθανθώ καλά με το αυτοκίνητο, έχασα την αυτοπεποίθησή μου και μετά ήρθε το λάθος. Με την ποινή θα εκκινήσουμε από την τελευταία σειρά και θα πρέπει να ελπίζουμε σε βροχή την Κυριακή στον αγώνα“.
Νικ Χάιτφιλντ, 11ος, 1.35.975
”
Ο πρώτος και ταχύτερος γύρος μου στο Q2 ήταν ο καλύτερος που μπορούσα να κάνω και ήταν πραγματικά πολύ καλός. Ήλπιζα να έχω έναν ακόμα καλύτερο χρόνο στη δεύτερη προσπάθειά μου γιατί οι συνθήκες της πίστας βελτιώνονταν συνεχώς, αλλά τότε για κάποιο λόγο με την μαλακή γόμα δεν μπορούσα να πάω καλύτερα. Πρέπει να βρούμε γιατί συνέβη αυτό. Έχασα την πρώτη δεκάδα για ένα εκατοστό του δευτερολέπτου. Θα σκεφτούμε προσεκτικά τη στρατηγική του αγώνα μας. Καθώς βρίσκομαι εκτός δεκάδας και μπορώ να επιλέξω το φορτίο καυσίμου μου“.
Γιάρνο Τρούλι, 6ος, 1.36.835
”
Ήταν μια δύσκολη κατατακτήρια περίοδος για εμένα και είμαι απαγοητευμένος με το αποτέλεσμα γιατί μετά την πρωινή περίοδο πίστευα ότι έχουμε το ρυθμό για να βρεθούμε μπροστά. Κάτι έλειπε και το μονοθέσιο δεν βρισκόταν στην κατάσταση που θα ήθελα.Ωστόσο, είμαι χαρούμενος με τον τελευταίο μου γύρο και η 6η θέση είναι καλή για να ξεκινήσεις έναν αγώνα. Αύριο θα είναι ένας καλός αγώνας και μπορεί να βρέξει οπότε όλα θα αλλάξουν“.