Edo Ferrari California

Edo Ferrari California
2009_Edo_Competition_Ferrari_California_sd

Το νέο δημιούργημα του γερμανικού βελτιωτικού οίκου Edo Competition στο AUTO 24

Οι Ferrari 599, 612 and 430 άφησαν μια κληρονομιά. Το ανοικτό διθέσιο California Spyder με βασικό χαρακτηριστικό την ανακλινόμενη αλουμινένια σκληρή οροφή, που αποτελεί και καινοτομία ανάμεσα σε όλα τα σπορ αυτοκίνητα που προέρχονται από το Μαρανέλο.



Η Ferrari California που έκανε την παγκόσμια πρεμιέρα της στο Παρίσι το περασμένο φθινόπωρο και πλέον μπορούμε να την θαυμάσουμε και στους δρόμους, αποτελεί την συνέχεια του μύθου της 250 California που παρουσιάσθηκε το 1957.








Σαγηνευτική εμφάνιση, δύο θέσεις, σκληρή οροφή και ένας πανίσχυρος κινητήρας χαρακτηρίζουν το μοντέλο της scuderia. Όπως άλλωστε συμβαίνει και με τα υπέροχα κορίτσια που μπορεί κάποιος να θαυμάσει στις ατέλειωτες παραλίες της Καλιφόρνια.



Οι βελτιώσεις του οίκου Edo Competition εντοπίζονται τόσο σε ότι αφορά την εμφάνιση του αυτοκινήτου, όσο και τον κινητήρα. Η ιταλίδα σταρ εφοδιάζεται με ατμοσφαιρικό μοτέρ V8, χωρητικότητας 4.3 λίτρων. Η εργοστασιακή απόδοση του μοτέρ φθάνει τους 460 ίππους. Μετά τις παρεμβάσεις του γερμανικού βελτιωτικού οίκου (νέα χαρτογράφηση, καινούργιες βαλβίδες, νέα εξάτμιση) , η ιπποδύναμη έχει αυξηθεί κατά 40 ίππους, φθάνοντας πλέον τους 500.








Τι σημαίνει αυτό στον τομέα των επιδόσεων; Λίγα πράγματα. Σύμφωνα με το ιταλικό εργοστάσιο, η τιμή της επιτάχυνσης από τα 0 στα 100 χλμ. / ώρα είναι για την California «κάτω από τα 4 δευτερόλεπτα». Για την Edo Ferrari California η αντίστοιχη τιμή είναι 3,9 δευτερόλεπτα. Όσον αφορά την τελική ταχύτητα, αυτή από τα 310 χλμ. / ώρα έχει «ανέβει» στα 315 χλμ. / ώρα.



Παράλληλα , μια σειρά από ειδικά αξεσουάρ βελτιώνουν την εικόνα της Edo Ferrari California. Υπάρχουν νέες ζάντες, 20 και 21 ιντσών, με πρωτότυπη και ελκυστική σχεδίαση. Ο αγοραστής του μοντέλου μπορεί να παραγγείλει το αυτοκίνητο με χαμηλομένη ανάρτηση. Επίσης διατίθεται και με ρυθμιζόμενη ανάρτηση τόσο σε ότι αφορά την απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος, όσο και την σκληρότητα.








Η συγκεκριμένη ανάρτηση προσφέρει τρεις διαφορετικές επιλογές:



• Για ταξίδι, όπου οδηγός και συνοδηγός αναζητούν υψηλό επίπεδο άνεσης.

• Για σπορ οδήγηση. Και

• Για αγωνιστική οδήγηση.



Η κίνηση, όπως και στην απλή California μεταδίδεται στους πίσω τροχούς του αυτοκινήτου μέσω ενός 7τάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Οι αλλαγές γίνονται μέσω paddles που υπάρχουν στο τιμόνι. Ο κινητήρας είναι τοποθετημένος εμπρός και το κιβώτιο πίσω, με αποτέλεσμα την καλύτερη δυνατή κατανομή του βάρους.



Πέρα από κάθε αμφιβολία, η Edo Ferrari California είναι ένα super car που συναρπάζει. Όχι μόνο όποιον βρεθεί στο κοκπιτ της, αλλά και αυτούς που έχουν την ευκαιρία να την θαυμάσουν στον δρόμο.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα