Edo Ferrari Enzo XX Evolution

Το AUTO 24 παρουσιάζει την Edo Ferrari Enzo XX Εvolution των 390 χλμ. / ώρα (video, pics)
- 21 Σεπτεμβρίου 2009 22:28
Η Edo, είναι γνωστός οίκος βελτιώσεων, ο οποίος ειδικεύεται σε μεγάλο βαθμό με την εξέλιξη των μοντέλων παραγωγής της «σκουντερία». Και η εξέλιξη δεν περιορίζεται στο μηχανικό κομμάτι, αλλά επεκτείνεται και στην εμφάνιση με παρεμβάσεις που κρίνονται άκρως εντυπωσιακές.
Η χωρητικότητα του V12 κινητήρα αυξήθηκε από τα 6.0 στα 6.3 λίτρα. Αυτή η βελτίωση σε συνδυασμό με τους νέους εκκεντροφόρους, την επανασχεδιασμένη κυλινδροκεφαλή, τα βελτιωμένα ελατήρια των βαλβίδων και οι νέες μπιέλες, εξαρτήματα τα οποία είναι κατασκευασμένα από το εξαιρετικά ανθεκτικό υλικό, το τιτάνιο, επιτρέπουν στο μοτέρ να δουλεύει στις 9.500 σαλ. ενώ παράλληλα έχουν εκτοξεύσει την ιπποδύναμη στα 840 άλογα (από τους 600 ίππους της απλής Ferrari Enzo και 660 ίππους της Edo Ferrari Enzo XX ). Συγχρόνως, η ροπή έχει αυξηθεί στα 58 κιλά και είναι διαθέσιμη από τις 5.800 σαλ.
Τι σημαίνουν πρακτικά αυτές οι τιμές; Διαβάστε λοιπόν:
* Το αυτοκίνητο επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ. / ώρα σε μόλις 3,2”. Τα 200 χλμ. / ωρα από θέσης στάσης έρχονται στο κοντέρ μετά από 9 δευτερόλεπτα ενώ για τα 0 – 300 χλμ. / ώρα απαιτούνται 19 δευτερόλεπτα.
* Η τελική ταχύτητα της Edo Ferrari Enzo XX Εvolution είναι λίγο κάτω από τα 400 χλμ. / ώρα. Και συγκεκριμένα ξεπερνά τα 390 χλμ. / ώρα.
Όμως, οι βελτιώσεις στον μηχανικό τομέα δεν σταματούν εδώ. Η Edo προχώρησε σε αλλαγές στο κιβώτιο ταχυτήτων με αποτέλεσμα μειωθεί ο χρόνος αλλαγής σχέσης από τα 110 milliseconds στην Enzo παραγωγής, στα 60 milliseconds την Edo Ferrari Enzo XX Evolution. Χρόνος που είναι παραπλήσιος με αυτόν που έχουν τα μονοθέσια της F1 και είναι 40 milliseconds.
Το αεροδυναμικό πακέτο είναι κυριολεκτικά μοναδικό. Περιλαμβάνει ένα ολοκληρωμένο σύστημα εξάτμισης από αλουμίνιο το οποίο αυτή τη φοιρά εδράζεται στο επάνω μέρος του σασί. Επίσης η πρόσφατα εξελιγμένη εμπρός μάσκα έχει τεράστιους αεραγωγούς και αεροδυναμικά βοηθήματα στο πλάι, τα οποία είναι ρυθμιζόμενα σε τρεις θέσεις.
Τα βοηθήματα αυτά βελτιώσουν την επίδραση της κάθετης δύναμης ανάλογα με την ταχύτητα και τις προτιμήσεις του οδηγού, έτσι ώστε το αυτοκίνητο να προσφέρει την καλύτερη δυνατή πρόσφυση στο δρόμο. Το πίσω μέρος είναι αναβαθμισμένο με μια νέα αεροτομή που αυξάνει την κάθετη δύναμη, τα επίπεδα σταθερότητας και παράλληλα λειτουργεί ως αερόφρενο. Τέλος, νέα LED φωτιστικά σώματα στο πίσω μέρος βελτιώνουν την όψη του αυτοκινήτου.
Ανακαλύψτε τις άγνωστες πτυχές της Edo Ferrari Enzo XX Evolution στο ακόλουθο video: