Ferrari 458 Italia

Στο AUTO 24 αποκαλύπτεται η ολοκαίνουργια Ferrari 458 Italia με τα 570 άλογα (pics)
- 29 Ιουλίου 2009 23:24
Με την ονομασία 458 Italia και την μορφή της να μαρτυρά πως πρόκειται για την διάδοχη κατάσταση της F 430, η σχεδιασμένη από τον Πινινφαρίνα νέα δημιουργία της Ferrari θα εφοδιάζεται με έναν εντελώς καινούργιο κινητήρα V8, 4.2 λίτρων άμεσου ψεκασμού. Κινητήρα ο οποίος αποδίδει 570 ίππους στις 9.000 σαλ και έχει μέγιστη ροπή 54 κιλά στις 6.000 σαλ. Το 80% της ροπής θα είναι διαθέσιμο από τις 3.250 σαλ.|
Με 127 ίππους στο λίτρο, ο νέος V8 κινητήρας παρουσιάζει τον μεγαλύτερο λόγο ισχύος προς λίτρο, από όλα τα μοντέλα της φίρμας. Όπως και η Ferrari California, έτσι και η 458 Italia θα είναι εξοπλισμένη με το γνωστό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (ημιαυτόματο) των 7 σχέσεων , που μεταδίδει την κίνηση στους πίσω τροχούς. Για την επιτάχυνση από τα 0 στα 100 χλμ. / ώρα χρειάζονται μόλις 3,4 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα ανέρχεται σε 325 χλμ. / ώρα.
Φυσικά ένας τυπικός αγοραστής της Ferrari δεν δίνει σημασία στην οικονομία καυσίμου. Παρ΄ όλα αυτά, η ιταλική φίρμα υποστηρίζει πως η 458 Italia καταναλώνει 13,7 λίτρα βενζίνης στα 100 χλμ. σε μικτό κύκλο οδήγησης.
Βασισμένη σε πλαίσιο από αλουμίνιο, η 458 θα ζυγίζει 1380 κιλά με λόγο ιπποδύναμης προς βάρος, 2,45 κιλά στον ίππο. Και σχέση βάρους ανά άξονα, 42% μπροστά και 58% πίσω.
Το νέο super car από το Μαρανέλο θα διαθέτει τα τελευταίας γενιάς συστήματα ελέγχου E-Diff, F1 Trac και ABS όλα ελεγχόμενα από την ίδια ηλεκτρονική μονάδα με στόχο να προσφέρει στον οδηγό τον απόλυτο έλεγχο σε όλες τις συνθήκες.
Για το φρενάρισμα της 458 Italia φροντίζουν τέσσερα τεράστια αεριζόμενα δισκόφρενα τα οποία ακινητοποιούν το αυτοκίνητο σε 32,5 μέτρα, από ταχύτητα 100 χλμ. / ώρα
Όπως όλα τα μοντέλα της εταιρίας, έτσι και η 458 Italia ακολουθεί στον υπερθετικό βαθμό όλες τις σχεδιαστικές τάσεις που απαιτεί η αεροδυναμική ενός αυτοκινήτου με τέτοια ιπποδύναμη και επιδόσεις. Χαρακτηριστικά που της δίνουν 140 κιλά κάθετης δύναμης , όταν ο δείκτης του ταχυμέτρου δείχνει 200 χλμ. / ώρα.
Η Ferrari έδωσε στην δημοσιότητα μόνο μια φωτογραφία από το εσωτερικό του αυτοκινήτου. Διακρίνεται το νέο τιμόνι, το οποίο φιλοξενεί τα χειριστήρια για τα περισσότερα συστήματα ελέγχου και είναι καθαρά επηρεασμένο από τα μονοθέσια της εταιρίας που τρέχουν στις πίστες της φόρμουλα 1.