Ferrari 599ΧΧ

Με 700 ίππους και τεχνολογία δανεισμένη από την Formula 1 η Ferrari 599ΧΧ στο AUTO 24
- 12 Απριλίου 2009 21:02
Από τις πρώτες κιόλας φωτογραφίες της νέας Ferrari 599 είναι φανερό για ποιο λόγο η ιταλική φίρμα πρόσθεσε μερικά «Χ» (έξτρα) στο όνομα του δημοφιλούς μοντέλου της.
Ούτως ή άλλως η 599 Fiorano είναι ένα από τα πιο συναρπαστικά αυτοκίνητα που μπορούμε να ανακαλέσουμε στην μνήμη μας. Και όχι μόνο μεταξύ των μοντέλων που έχουν βγει από την γραμμή παραγωγής της Ferrari αλλά και από οποιαδήποτε άλλη φίρμα που ειδικεύεται στα super sport μοντέλα (ή Grand Turismo) μοντέλα.
H 599 XX και η 599 GTB Fiorano έκαναν το ντεμπούτο του στην αμερικάνικη αγορά την περασμένη εβδομάδα, στο περίπτερο της Ferrari στην Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης.
Η 599ΧΧ «έγραψε» χρόνο γύρου στην πίστα του Φιοράνο (εκεί όπου η σκουντερία έχει τις εγκαταστάσεις της, εξελίσσει και προετοιμάζει τα μονοθέσιά της για την φόρμουλα 1 αλλά και όλα τα αυτοκίνητα που βγαίνουν από την γραμμή παραγωγής) 1 λεπτό και 17 δευτερόλεπτα. Που είναι από τους καλύτερους που έχει πετύχει ποτέ μοντέλο παραγωγής της φίρμας και ανταγωνιστικός με αυτούς που σημειώνουν τα μονοθέσια της F1.
Η Ferrari διοργανώνει ένα πρόγραμμα οδήγησης των μοντέλων της σε πίστα το 2010 και το 2011 προκειμένου να δείξει στον κάθε οδηγό τις δυνατότητες –που είναι τεράστιες- των αυτοκινήτων της.
Σύμφωνα με τα όσα έχει αφήσει να διαρρεύσουν η ιταλική φίρμα, περίπου 20 – 30 Ferrari 599 XX θα παραχθούν και θα είναι διαθέσιμες προς πώληση στους λίγους εκείνους που διαθέτουν περίπου 1.200.000 δολάρια ΗΠΑ προκειμένου να την αγοράσουν.
Η 599ΧΧ είναι αυστηρά ένα αυτοκίνητο πίστας. Και επειδή στους δρόμους ξεπερνάει κάθε όριο του νόμου η Ferrari έχει εγκαταστήσει σε κάθε σημείο του τις καλύτερες και πιο εξελιγμένες τεχνολογίες που αποτελούν κληρονομιά από την φόρμουλα 1. Σε αυτά συμπεριλαμβάνεται και ο V12 κινητήρας των 6.0 λίτρων με τους 700 ίππους στις 9000 στροφές ανά λεπτό. Όπως επίσης και το σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων (η αλλαγή σχέσης γίνεται σε μόλις 60 χιλιοστά του δευτερολέπτου) όσο και στο διαφορικό του πίσω άξονα. Παράλληλα υπάρχει νέος στροφαλοφόρος άξονας και υλικά τέτοια που έχουν μειώσει σημαντικά το βάρος του αυτοκινήτου.
Παράλληλα όμως, η Ferrari 599ΧΧ που είναι βασισμένη στην 599 GTB διαθέτει περαιτέρω ενισχύσεις σε πλαίσιο και αμάξωμα ώστε να μπορέσει να ανταπεξέλθει με επιτυχία στην σκληρή χρήση για την οποία είναι φτιαγμένη.