Fiat Group Trilogy

8C Competizione, Delta HPE Concept, Fiat 500 και 1 βίντεο ντοκουμέντο της Abarth (4 vids)
- 15 Δεκεμβρίου 2007 03:41
Κάποια πρωτότυπα και αλλά έτοιμα να κατακτήσουν την αγορά!
Σημείωση: Μην παραβλέψετε στο τέλος της σελίδας το bonus βίντεο με μερικά από τα κορυφαία αγωνιστικά μοντέλα της Abarth… από το 131 μέχρι το Grande Punto S2000.
Η δικαίωση τον Alfisti!
Η 8C Competizione είναι ένα αυθεντικό σπορ αυτοκίνητο, που αντιπροσωπεύει με τον καλύτερο τρόπο την παράδοση της εταιρείας και την ιταλική τεχνογνωσία στην προσφορά οδηγικής απόλαυσης.
Ένα αυτοκίνητο που δημιουργήθηκε από το σχεδιαστικό κέντρο της Alfa Romeo και υιοθετεί όλες τις αυθεντικές αξίες της σπορ αυτοκίνησης, μαζί με τις παραδοσιακές αξίες της μάρκας.
Αν γυρίσουμε πίσω στις δεκαετίες του ’30 και του ’40, η υπογραφή ‘8c’ χαρακτήριζε αγωνιστικά και αυτοκίνητα δρόμου που φορούσαν τον 8κύλινδρο κινητήρα, που είχε σχεδιάσει ο διάσημος μηχανικός Vittorio Jano.
Το προσωνύμιο ‘Competizione’ από την άλλη πλευρά, αναφέρεται στην 6C 2500 Competizione, το σπορ κουπέ που οδηγήθηκε από τους Fangio και Zanardi στο διάσημο αγώνα Mille Miglia το 1950.
Η πραγματική αίσθηση Alfa Romeo φαίνεται κάτω από το καπό.
Κινητήρια μονάδα της 8C Competizione είναι ένας V8 κινητήρας 4,7 λίτρων που συνδυάζεται με ένα 6τάχυτο ημιαυτόματο κιβώτιο, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο.
Η κινητήρια αυτή μονάδα παράγει ισχύ 450 ίππων στις 7000 στροφές, προσφέροντας έτσι μια αναλογία 3,5 κιλών/ίππο, που χαρίζει στο οπισθοκίνητο αυτοκίνητο κορυφαίες επιδόσεις.
Ο κινητήρας αυτός δεν προσφέρει μόνο τεράστια και απόλυτη ισορροπία μεταξύ ισχύος και ροπής (47,9 kgm στις 4750 στροφές), αλλά έχει επίσης μεταξένια λειτουργία σε όλο το φάσμα των στροφών, κάνοντας το αυτοκίνητο το ίδιο ευκολοδήγητο και αποτελεσματικό τόσο στην καθημερινή χρήση, όσο και στην οριακή οδήγηση σ’ έναν αγώνα!
Το βίντεο της 8C Competizione
Το ελεφαντάκι επιστρέφει…
Το πρωτότυπο της Lancia έχει μεσαίες διαστάσεις, δηλαδή σε αριθμούς, 4.5 μέτρα μήκος, 1.8 μέτρα πλάτος και το ύψος του φτάνει τα 1.5 μέτρα. Παρά τις μέτριες διαστάσεις, το ιταλικό μοντέλο έχει ικανοποιητικούς χώρους στην καμπίνα των επιβατών, μεγάλο αποθηκευτικό χώρο (πάνω από 400 λίτρα) και όπως λένε οι άνθρωποι τις εταιρείας, θα είναι πολύ άνετο και ξεκούραστο στο δρόμο, όσα μεγάλη και αν είναι η απόσταση.
Εκτός, από τη φινετσάτη εξωτερική σχεδίαση, το αυτοκίνητο χαρακτηρίζεται από τη γνωστή διπλή γρίλια της Lancia στο εμπρός μέρος (τροποποιημένη σχηματικά), τους μεγάλους τροχούς με τον περίτεχνο σχεδιασμό και τη γενικότερη μοντέρνα σπορ αίσθηση που είναι διάχυτη από άκρη σε άκρη.
Σήμα κατατεθέν, η διχρωμία που παρουσιάζεται και ξεκινά από το πίσω κατάμαυρο παρμπρίζ το οποίο δένει αρμονικά με τη μαύρη οροφή.
Όπως κάθε Lancia που σέβεται τι στυλ της, έτσι και αυτή δε θα μπορούσε να μην έχει τις ανάλογες νίκελ πινελιές γύρο από τα παράθυρα, τις γρίλιες και το πορτ μπαγκάζ.
Τα φωτιστικά σώματα εμπρός με το παραμορφωμένο αμυγδαλωτό σχήμα, προκαλούν ιδιαίτερη εντύπωση με τον περίπλοκο συνδυασμό των πλαστικών ανακλαστικών μερών στο εσωτερικό, ενώ τα πίσω αγκαλιάζουν τους στιβαρούς όμως της Delta οι οποίοι βρίσκονται πάνω από τους πίσω τροχούς.
Θα υπάρχει μια μεγάλη γκάμα βενζινοκινητήρων, οι οποίοι δεν έχουν γίνει γνωστοί. Αυτό που έχει ανακοινωθεί όμως είναι ότι η μέγιστη ισχύ αυτών θα ξεκινά από τους 120 ίππους και θα φτάνει και τους 200. Οπότε να υποθέσουμε πως θα υπάρχει ο στάνταρ 1600άρης και κάποια δίλιτρη τούρμπο έκδοση η οποία θα είναι η κορυφαία της γκάμας.
Βίντεο Lancia Delta HPE Concept

Το βραβευμένο
Η διεθνής επιτροπή δημοσιογράφων που απονέμει το βραβείο «Αυτοκίνητο της Χρονιάς» και η οποία αποτελείται από 58 εξειδικευμένους δημοσιογράφους από 22 ευρωπαϊκές χώρες, επέλεξε το Fiat 500 ως «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2008» με 385 ψήφους μπροστά από το Mazda 2 (325 ψήφοι) και το Ford Mondeo (202 ψήφοι).
Η σημασία της νίκης του Fiat 500 γίνεται ακόμα πιο σημαντική από το γεγονός ότι το μίνι της Fiat πήρε ψήφους από τα περισσότερα μέλη της επιτροπής: οι 57 από τους 58 το συμπεριέλαβαν στην τελική λίστα τους και οι 33 το κατέταξαν στην κορυφή της προσωπικής τους κατάταξης.
Είναι η δεύτερη φορά -η πρώτη ήταν με το Fiat Panda το 2004- που ένα μοντέλο της κατηγορίας Α κερδίζει το σημαντικότερο βραβείο στον κόσμο της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Αυτό το νέο ρεκόρ ανεβάζει τις συνολικές νίκες της Fiat Group Automobiles στις δώδεκα: Fiat 124 (1967), Fiat 128 (1970), Fiat 127 (1972), Lancia Delta (1980), Fiat Uno (1984), Fiat Tipo (1989), Fiat Punto (1995), Fiat Bravo/Brava (1996), Alfa 156 (1998), Alfa 147 (2001), Fiat Panda (2004) και Fiat 500 (2008).
Από τη στιγμή που παρουσιάστηκε, στις 4 Ιουλίου, το Fiat 500 τράβηξε αμέσως το ενδιαφέρον και συγκέντρωσε πολλά θετικά σχόλια από περισσότερα από 7.000 άτομα από 63 χώρες (μεταξύ τους πάνω από 1.000 δημοσιογράφοι) που παραβρέθηκαν στο Τορίνο για το λανσάρισμά του: οικονομικοί αναλυτές, επιχειρηματίες, εκπρόσωποι των χώρων της ψυχαγωγίας, του αθλητισμού και της μόδας κλπ.
Η επιτυχία επιβεβαιώθηκε και στις εκθέσεις της Fiat από τους πελάτες. Πάνω από 105.000 παραγγελίες δόθηκαν σε μόλις 4 μήνες και σε μόλις δύο χώρες (Ιταλία και Γαλλία), ενώ το λανσάρισμα προχωρεί με αντίστοιχους ρυθμούς στην υπόλοιπη Ευρώπη (για παράδειγμα, 6.300 παραγγελίες έχουν ήδη καταχωρηθεί στη Γερμανία, όπου το αυτοκίνητο έκανε την εμφάνισή του στην αγορά πριν λίγες εβδομάδες).
Τον Οκτώβριο το Fiat 500 είχε στην Ευρώπη τη δεύτερη θέση στην κατηγορία Α, με ποσοστό 14,1% (πίσω μόνο από το Fiat Panda, που είχε μερίδιο 21,2%).
Είναι η πρώτη φορά που ένα αυτοκίνητο μόλις 3,55 μέτρων πήρε 5 αστέρια στις δοκιμές πρόσκρουσης EuroNCAP και είναι η πρώτη φορά που ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας προσφέρεται με 7 αερόσακους στον στάνταρ εξοπλισμό του, ενώ ένα σύγχρονο σύστημα ESP είναι διαθέσιμο με όλους τους κινητήρες (στάνταρ στο 1.4 των 100 ίππων).
Δείτε το τεχνικό βίντεο του Fiat 500

Bonus Βίντεο – Abarth Collection (πρέπει να το δείτε!!!)
