Fiat Panda 100HP – Little Terrorist

Fiat Panda 100HP – Little Terrorist
fiat_panda100181207s

Βγάζουμε το καπέλο στo Fiat Panda 100HP, που δείχνει σπορ και στρίβει σαν τρένο! (video)

Το Fiat Panda 100HP είναι το γρήγορο μικρός της ιταλικής φίρμας, γιατί όπως υποδηλώνει και η ονομασία του, το αμάξωμα του κινούν 100 ίπποι (1.4 lt)!



Έχοντας οδηγήσει το κανονικό Panda, δε μπορούσα να φανταστώ πως αυτό το «σκαρί» υπό προϋποθέσεις θα μπορούσε να προσφέρει τόσο γνήσια σπορ αίσθηση στον οδηγό του!



Έχοντας δει το χρηστικής σχεδίασης αμάξωμα, επίσης δε θα μπορούσα ποτέ να μαντέψω ότι το αποτέλεσμα θα ήταν τόσο άγριο (η μάλλον κακό με την καλή έννοια φυσικά)!



Τα ανασχεδιασμένα αεροδυναμικά βοηθήματα, το φαρδύτερο body kit, τα πίσω φημέ τζάμια και οι πολύ όμορφες ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών, συντέλεσαν στη νέα, άκρως δυναμική εικόνα του αυτοκινήτου.



Στο εσωτερικό οι αλλαγές επικεντρώνονται στα μπάκετ καθίσματα, το δερμάτινο τιμόνι και το λεβιέ ταχυτήτων που έχει προσθέσει μια ακόμη σχέση στο «ρεπερτόριο» του (σύνολο 6).




Οι πρώτες σκέψεις



Μπαίνοντας στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, νιώθω το άμεσο αγκάλιασμα της θέσης του οδηγού!



Καθόλου άσχημα για αυτοκίνητο της μικρής κατηγορίας… όμως μπορώ να πω ότι θα προτιμούσα να μπορούσε να ρυθμιστεί πιο χαμηλά το καλής πλευρικής στήριξης κάθισμα τύπου μπάκετ (σημ. Ύστερα από δύο μέρες το συνήθισα και σταμάτησε να μου κακοφαίνεται).



Θέτοντας «μπρος» τον κινητήρα, ξεκίνησα για την πρώτη μου βόλτα!



Η θέση του λεβιέ βρίσκεται ψηλά, γεγονός που βοηθά στις γρήγορες αλλαγές, αφού η απόσταση από το τιμόνι είναι μικρότερη από αυτή που συναντάμε στα περισσότερα μοντέλα.



Από τα πρώτα χιλιόμετρα ο ενθουσιασμός μου είναι έκδηλος, για τη χροιά και την απόδοση του κινητήρα από χαμηλά!



Σταματημένος στο φανάρι «ψηλαφίζω» με τα μάτια μου την κεντρική κονσόλα και παρατηρώ το κουμπί SPORT… ε όπως φαντάζεστε το πάτησα!



Η κινητήρας ζωήρεψε ακόμη περισσότερο μιας και αυτή είναι ουσιαστικά η λειτουργία του, όπως με ενημέρωσαν και οι άνθρωποι της Fiat κατά την παραλαβή του μοντέλου!



Πάνω στην ώρα φτάνουν και οι στροφές, έχοντας ήδη αντιληφθεί το σκληρό set up των αναρτήσεων του Panda 100HP, από τις πρώτες κιόλας λακκούβες (κάτι που ίσως σε συνδυασμό με τους απαράδεκτους δρόμους που έχουμε, «γεννήσει» τριγμούς στο μέλλον).




Δεν παίρνει κλίσεις…!



Συγκλονισμένος ευχάριστα, νιώθω τις ουσιαστικά μηδενικές κλίσεις του αμαξώματος καθώς το Pandaκι μπαίνει σαν τρένο!



Μα πως είναι δυνατόν; Ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης με τετράγωνη καμπίνα να στρίβει με τέτοιο τρόπο που θυμίζει μόνο καρτ;!



Έκτος από το σκληρό set up των αναρτήσεων και τους μεγάλους τροχούς με τα φαρδιά ελαστικά Eagle F1 της Goodyear (195/45), σημαντικό ρόλο παίζουν και οι πόντοι που αφαιρέθηκαν από την απόσταση εδάφους – αμαξώματος.



Το χαμηλότερο κέντρο βάρους σε συνδυασμό με το τιμόνι μεταβαλλόμενης γεωμετρίας (αφού πλέον δεν υπάρχει το κουμπί City που κάνει πιο ελαφρύ το τιμόνι στο παρκάρισμα), προσφέρουν στον οδηγό μια πρωτόγνωρη αίσθηση δυναμικής οδήγησης.




ESP Off;



Το συστήματα ευστάθειας του αυτοκινήτου δεν απενεργοποιείται, αλλά παρέχεται στον προαιρετικό εξοπλισμό!



Το Panda επιτρέπει στον οδηγό του να το τοποθετήσει πριν τη στροφή, όπως κάποιο ακριβότερο σπορ μοντέλο.



Σε καμία περίπτωση δε θα παρότρυνα κανέναν να οδηγήσει το Panda με ανάποδα τιμόνια ή γλιστρώντας το με τα «τέσσερα», απλά όσοι σκέφτονται να το αποκτήσουν θα πρέπει να γνωρίζουν ότι τo αυτοκίνητο, μπορεί να προσφέρει μοναδικές οδηγικές συγκινήσεις που συνοδεύονται από το γνωστό χαζό χαμόγελο!



Τα πολύ καλά φρένα (δισκόφρενα μπρος πίσω) του Panda είναι πάντα παρόν και με προοδευτική απόκριση στο πάτημα.




Τιμή – Εξοπλισμός



Το Panda 100HP ξεκινά από τα 12.990 ευρώ! Το μοντέλο της δοκιμής μας είχε και προαιρετικό εξοπλισμό αξίας 910 ευρώ, ο οποίος περιλάμβανε το E.S.P. (ASR/MSR/Hill Holder/HBA ή αλλιώς το σύστημα που μας αποτρέπει από την υπερβολή!610 ευρώ), ηχοσύστημα με CD Player που αναπαράγει αρχεία Mp3 (150 ευρώ) και το παστέλ χρώμα με την ειδική χρέωση των 150 ευρώ.



Στο βασικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου συμπεριλαμβάνονται τα εξής:



– Διακόπτης στο ταμπλό για σπορ οδήγησης (SPORT)

– Ελαστικά και ζάντες αλουμινίου 195/45/R15

– Τηλεχειρισμός κεντρικού κλειδώματος

– Σύστημα ABS με EBD

– Τιμόνι ρυθμιζόμενο καθ’ ύψος

– Air Condition

– Αντιθερμικά κρύσταλλα

– Προβολείς ομίχλης

– Τιμόνι μεταβαλλόμενης σκληρότητας

-Διαιρούμενα πίσω καθίσματα και προσαρμογές για παιδικά καθίσματα

– Ηλεκτρικούς καθρέπτες

– Κάθισμα συνοδηγού με αποθηκευτικό χώρο

– Δερμάτινο τιμόνι και λεβιέ ταχυτήτων

– Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός

– Αερόσακους Οδηγού συνοδηγού

– Κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο καθ’ ύψος



Ο προαιρετικός εξοπλισμός του αυτοκινήτου εκτός από αυτά που αναφέρθηκαν πιο πάνω περιλαμβάνει αυτόματο κλιματισμό (550 ευρώ), πλευρικούς αερόσακους (260 ευρώ), αερόσακους τύπου κουρτίνας (360 ευρώ), σύστημα hi fi με τα 6 ηχεία και το subwoofer (220 ευρώ), Bluetooth με χειριστήρια ηχοσυστήματος και επικοινωνίας στο τιμόνι (300 ευρώ).



Από άποψη εξωτερικής εμφάνισης το Pandemonio Pack θα ικανοποιήσει και τους πιο απαιτητικούς, διότι με 300 ευρώ προσφέρει κόκκινες δαγκάνες φρένων, εξωτερικούς καθρέπτες και ζάντες αλουμινίου σε απόχρωση χρωμίου (Chrome Shadow), ενώ η ηλεκτρικά ανοιγόμενη ηλιοροφή Skydome κοστίζει 650 ευρώ!




Σε ποιους απευθύνεται το Panda 100HP;



Καθαρά στο νεανικό κοινό και σε ανθρώπους που θέλουν μια οικονομική και αρκετά σπορ πρόταση πόλης!



Προς Θεού, οι παντρεμένοι άντρες μην το σκεφτείτε ως ιδανική λύση για να βολέψετε τη σύζυγο το πρωί και τον φοιτητή γιο σας το βράδυ, γιατί φλερτάρετε με το να κάνετε μόνοι σας τις δουλειές τους σπιτιού, αφού θα έχει πάθει λουμπάγκο η μέση της μαντάμ, λόγω της σκληρής ανάρτησης!



Μην μπερδεύεστε… το Fiat Panda 100HP δεν δείχνει απλά σπορ στην όψη, είναι και στην οδήγηση!




Δείτε το home made βιντεάκι μας με το Panda 100HP και τη μουσική των Bloc Party!




κάνε κλικ βίντεο!

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα