Frankfurt Motor Show (Μέρος 2ο)

Από την Φρανκφούρτη το AUTO 24 σας παρουσιάζει τα R8 Spider, Golf R και Bugatti 16 C (pics)
- 17 Σεπτεμβρίου 2009 01:11
Bugatti 16 C Galibier Concept
Θα μπορούσε να μείνει η Bugatti έξω από τον χορό των τετραθέσιων κουπέ; Η απάντηση είναι όχι, και την δίνει η ίδια η φίρμα με το 16 C Galibier Concept . Ένα μοντέλο, που πήρε το όνομά του από την ψηλότερη κορυφή των Άλπεων, την Galibier. Το δίχρωμο εξωτερικό συνδυάζει το καλογυαλισμένο αλουμίνιο με το σκούρο μπλε carbon CFRP (carbon fiber reinforced plastic). Κάτω από το καπό συναντάμε τον γνωστό 16κύλινδρο κινητήρα σε σχήμα W που υπάρχει και στην Veyron.
Στο συγκεκριμένο μοντέλο, η απόδοση του μοτέρ φθάνει τους 800 ή τους 1000 ίππους, αναλόγως των επιλογών του οδηγού και η κίνηση μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς. Η βενζίνη αποτελεί το βασικό καύσιμο για την κίνηση του αυτοκινήτου, ενώ ο κάτοχος του αυτοκινήτου έχει την επιλογή της αιθανόλης.
Στο μπροστινό μέρος ξεχωρίζει η επιβλητική μάσκα της Bugatti καθώς και τα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED.
Για ότι αφορά το εσωτερικό, τα λόγια είναι περιττά. Η πολυτέλεια, η υψηλή ποιότητα κατασκευής, ο πλούσιος εξοπλισμός και η χρήση υψηλής τεχνολογίας υπόσχονται ξεχωριστές στιγμές απόλαυσης για τον οδηγό και τους επιβάτες.
VW Golf R
Το πιο γρήγορο Golf που βγήκε ποτέ από την γραμμή παραγωγής της VW παρουσιάσθηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Παρά τις περί του αντιθέτου φήμες, διαθέτει κίνηση σε όλους τους τροχούς (συγγενική με αυτήν που χρησιμοποιεί το Audi S3), δίλιτρο τούρμπο κινητήρα που αποδίδει 270 ίππους, επιδόσεις αιχμής και αρκετές διαφοροποιήσεις στην εξωτερική του εμφάνιση.
Μέχρι τώρα, το Golf R εφοδιαζόταν με κινητήρα V6 3.2 λίτρων και 250 ίππων. Η VW όμως αφήνει στην πάντα αυτή την λογική και προσφέρει το νέο Golf R με έναν μικρότερου κυβισμού κινητήρα, ο οποίος συνδυάζεται με 6τάχυτα κιβώτια (μηχανικό και DSG). Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ. / ώρα, ενώ το αυτοκίνητο επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ. / ώρα σε 5,5 ΄΄ (με το κιβώτιο DSG) και σε 5,7΄΄ (μηχανικό κιβώτιο).
Αισθητικά οι αλλαγές περιλαμβάνουν νέο προφυλαχτήρα εμπρός (ενσωματώνει τα φωτιστικά σώματα ημέρας (DRL) τεχνολογίας LED), νέας σχεδίασης ζάντες, επανασχεδιασμένα σπόιλερ, διπλές απολήξεις της εξάτμισης τοποθετημένες στο κέντρο πίσω. Στο εσωτερικό ξεχωρίζει ο νέος δίχρωμος διάκοσμος με αλουμινένιες λεπτομέρειες ενώ και εδώ συναντάμε το σηματάκι R σε διάφορα σημεία, όπως στο τιμόνι και στα αλουμινένια φιλέτα στις πόρτες
Audi R8 Spider
Πρεμιέρα στην Φρανκφούρτη και για την ανοικτή έκδοση του super car της Audi. Το μοντέλο διακρίνεται για την σπορ και επιθετική του εμφάνιση. Διαθέτει μαλακή, υφασμάτινη οροφή και θα διατίθεται με όλους τα μοτέρ βενζίνης και ντίζελ που υπάρχουν στην κλειστή έκδοση. Στην κορυφή της γκάμας θα υπάρχει ο V10 κινητήρας των 5.2 λίτρων με τα 525 άλογα.