Γερμανικό GP

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ στο Γερμανικό GP έχει τη δυνατότητα να πετύχει με ένα σμπάρο δύο τρυγόνια
- 10 Ιουλίου 2009 17:14
Ο «Baby Schumi», ο Σεμπάστιαν Φέτελ ντε, έχει την Κυριακή (12/7) τη δυνατότητα να πετύχει με ένα σμπάρο δύο τρυγόνια. Νίκη στο γερμανικό γκραν πρι στο Νίρμπουργκρινγκ! Πολυτέλεια που δεν είχε ο Σουμάχερ, αφού επί της χρυσής εποχής του, η Φόρμουλα 1 έκανε δύο αγώνες στη Γερμανία: Στο Χόκενχαϊμ το γερμανικό γκραν πρι και στο Νίρμπουργκρινγκ το ευρωπαϊκό. Η τελευταία φορά που το γερμανικό γκραν πρι φιλοξενήθηκε στο Νίρμπουργκρινγκ ήταν το 1985!
Η έλλειψη χρημάτων και ενδιαφέροντος, αλλά και η είσοδος άλλων… παικτών ανάγκασε τους Γερμανούς να καταφύγουν στο rotation, το περιστροφικό σύστημα δηλαδή. Πέρυσι ήταν το Χόκενχαϊμ, φέτος το επονομαζόμενο απλά και «Ρινγκ».
Ο Φέτελ απεχθάνεται το να τον χαρακτηρίζουν διάδοχο του Σουμάχερ, αλλά ανήμερα των 22ων γενεθλίων του (σ.σ. στις 3/7) στον γερμανικό Τύπο εμφανίστηκαν αφιερώματα που ανέφεραν ότι ο οδηγός από το Χέπενχαϊμ σε αυτή την ηλικία είναι καλύτερος από τον Μίκαελ!
Βλέπετε, έχει στο ενεργητικό του τρεις νίκες, τέσσερις πολ ποζίσιον, έναν ταχύτερο γύρο και πέντε πόντιουμ. Ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής από την άλλη περίμενε επτά μήνες και 22 ημέρες μετά το πάρτι των 22ων γενεθλίων του για να κάνει το ντεμπούτο του με τη Jordan και έναν χρόνο αργότερα (1992) πανηγύρισε τη νίκη στο βελγικό γκραν πρι στο Σπα ως οδηγός της Benetton Renault! Διαφορετικές εποχές βέβαια και ο Φέτελ θέλει πολλά χρόνια για να διεκδικήσει όσα κατάφερε ο Σουμάχερ. Και είναι πολλά!
Ο Φέτελ δεν έχει αγωνιστεί ποτέ στην καριέρα του στη Φόρμουλα 1 στη συγκεκριμένη πίστα. Τη γνωρίζει ωστόσο καλά από τη συμμετοχή του σε άλλα πρωταθλήματα.
Οι μοναδικοί εκ εκ των αντιπάλων του που έχει φύγει θριαμβευτές είναι ο Φερνάντο Αλόνσο (2005) και ο Ρούμπενς Μπαρικέλο (2000)
Ο Αλόνσο είναι το πρόσωπο των ημερών εξαιτίας των δημοσιευμάτων που τον φέρνουν ξανά στη θέση του Κίμι Ράικονεν στη Ferrari το 2010. Η φετινή σεζόν δεν εξελίσσεται καλά για τον Ισπανό οδηγό της Renault και σε μία πίστα που (στο μέτρο του δυνατού) που αναγνωρίζει την οδηγική ικανότητα, ο Αλόνσο κυνηγά ένα καλό αποτέλεσμα.
Η Renault έχει απουσιάσει από το βάθρο του γερμανικού γκραν πρι μόνο το 2006. Μέχρι και ο Νελσίνιο Πικέ ανέβηκε πέρυσι στο πόντιουμ, τερματίζοντας δεύτερος. Ο Βραζιλιάνος οδηγός τερματίζει μεν φέτος, αλλά στους πρώτους οκτώ αγώνες μακριά από τους βαθμούς. Αν κρατήσει τη θέση του στο τέλος της σεζόν θα πρόκειται περί θαύματος.
Η τελευταία φορά που μονοθέσιο της Renault βρέθηκε στην πρώτη γραμμή της εκκίνησης ήταν την εποχή του… πατέρα Πικέ: Το 1982 με τον Αλέν Προστ να ξεκινάει δεύτερος με το πρώτο μονοθέσιο που διέθετε κινητήρα τούρμπο. Την προηγούμενη χρονιά είχε νικήσει ο Νέλσον Πικέ!
Όπως είναι αναμενόμενο, η Ferrari είναι η πιο επιτυχημένη ομάδα στην ιστορία του γερμανικού GP με 19 νίκες. Στους 10 τελευταίους αγώνες έχει λείψει από το βάθρο μόνο το 1998, το 2003 και το 2005. Μία από τις 19 είναι και η παρθενική στην καριέρα του Ρούμπενς Μπαρικέλο το 2000 όταν ξεκίνησε από τις τελευταίες θέσεις! Άνοιξαν οι ουρανοί, έκλαιγε ασταμάτητα και ο Βραζιλιάνος.
Παραμένοντας στην Ιταλία, ο Γιάρνο Τρούλι θα γιορτάσει με ένα καλό κρασί δικής του παραγωγής τις 208 συμμετοχές που θα τον φέρνει ισόπαλο στην 7η θέση της λίστας με τον συμπατριώτη του, Αντρέα ντε Τσεζάρις. Ο Τρούλι χρειάζεται συνολικά τρεις για να «πιάσει» τον Γκέρχαρντ Μπέργκερ (210).
Όσο για τη McLaren έχει ανέβει στο βάθρο στα τρία τελευταία γερμανικά γκραν πρι με τον Λιούις Χάμιλτον να αναδεικνύεται νικητής το 2008 στο Χόκενχαϊμ. Το 1999 ο Φινλανδός Μίκα Χάκινεν της χάρισε την 100η πολ ποζίσιον. Ο αριθμός ανέβηκε στις 141 και εκεί έχει κολλήσει από πέρυσι.
Τέλος, ένας οδηγός από την παρέα των Γερμανών (Φέτελ, Νικ Χάιντφελντ, Τίμο Γκλοκ, Άντριαν Σούτιλ), ο Νίκο Ρόσμπεργκ θα επιχειρήσει να επαναφέρει τη Williams για πρώτη φορά μετά το 2004 και τον Χουάν Πάμπλο Μοντόγια (5ος) στους βαθμούς.