Golf Variant RaVe 270

To Volkswagen Golf Variant RaVe 270 Concept, δεν είναι ένα συνηθισμένο estate μοντέλο!
- 09 Δεκεμβρίου 2007 19:02
Βλέποντας το Volkswagen Golf Variant RaVe 270 η απάντηση είναι σίγουρα…. ναι!
Το οικογενειακό αυτοκίνητο της γερμανική εταιρείας, αποδεικνύει με αυτή του την παραλλαγή, τις δυνατότητες που εσωκλείει ως μοντέλο, παρόλο που κατασκευάστηκε για απλές καθημερινές μετακινήσεις.
RaVe 270;
Τι να σημαίνει η παραπάνω φράση άραγε; Μα τι άλλο τους 270 ίππους που αποδίδει το μηχανικό σύνολο του Golf Variant.
Αυτό όμως δεν είναι το μοναδικό δυνατό σημείο του RaVe 270, διότι υπάρχει και το ηχοσύστημα των 1.400 watt! Ναι καλά διαβάσατε, 1.400 watt σε ένα οικογενειακό αυτοκίνητο!
Πηγή αυτού του συστήματος για μίνι συναυλίες, είναι το ράδιο-cd-navigation system RNS 510.
13 συνολικά ηχεία και τρεις ενισχυτές μεταφέρουν τον ήχο στην καμπίνα επιβατών. Ένα subwoofer 880 watt και αλλά δύο μικρότερα ισχύος 250 watt μεταδίδουν με τρομερή δύναμη τις χαμηλές συχνότητες των μουσικών κομματιών.
Οι ενισχυτές που προαναφέραμε βρίσκονται τοποθετημένοι στο χώρο αποσκευών, όπως και τα subwoofer. Η αλήθεια είναι πως δε φανταζόμαστε κάποιον που θα ήθελε να βάλει εκεί μέσα τα ψώνια από το Super Market.
Στο εσωτερικό της πέμπτης θύρας βρίσκονται και δύο LCD μόνιτορ 12 ιντσών, για να μπορεί κανείς όχι μόνο να ακούει αλλά και να βλέπει τον καλλιτέχνη!
«Παντρεύοντας» το GTI με το R32
Το Golf Variant RaVe 270 κατασκευάστηκε από τη Volkswagen Individual και όπως λένε οι ηθικοί αυτουργοί πίσω από αυτό το project, η ιδέα ήταν να μεταφέρουν τα χαρίσματα του GTI και του R32 σε ένα οικογενειακό μοντέλο όπως το Golf Variant.
Για την ακρίβεια οι 270 ίπποι ξεπερνούν κατά πολύ τους αντίστοιχους του GTI, ενώ παράλληλα το σύστημα τετρακίνησης 4Motion είναι δανεισμένο από το R32 για την επίτευξη του μέγιστου δυνατού κρατήματος στο δρόμο.
Η μετάδοση στους τέσσερις τροχούς γίνεται μέσω του DSG κιβωτίου της VW.
Επιδόσεις
Το estate Golf RaVe 270 «πιάνει» τα πρώτα 100 χ.α.ώ. από στάση, σε μόλις 5,8 δευτερόλεπτα και το ταχύμετρο δε σταματά μέχρι να «αγγίξει» τα 250 χ.α.ώ., όπου και παρεμβαίνει ο ηλεκτρονικός περιοριστής ταχύτητας.
Πάρα τα εντυπωσιακά νούμερα των επιδόσεων, σύμφωνα με τα λεγόμενα της εταιρείας, η μέση κατανάλωση υπολογίζεται στα 9,1 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.
Όλα έχουν αλλάξει!
Η εξωτερική σχεδίαση του RaVe 270 έχει πάρει και την ανάλογη στροφή προς το πιο «άγριο»!
Οι προφυλακτήρες, η εισαγωγές του αέρα, τα πλαϊνά μαρσπιέ, οι διπλές απολήξεις της εξάτμισης, τα πίσω και εμπρός φωτιστικά σώματα, ακόμη και οι καθρέπτες διαφέρουν εντελώς από το νορμάλ Golf Variant.
Η νέα σχεδίαση του εμπρός σπόιλερ με τις τρεις μεγάλες εισαγωγές αέρα θυμίζουν πιο σπορ μοντέλα, αλλά βοηθούν και τον κινητήρα να «αναπνεύσει» καλύτερα.
Τα εμπρός φωτιστικά σώματα τεχνολογίας Xenon, έχουν αλλάξει στην όψη, γεγονός που επιτεύχθηκε με την επιμήκυνση του καπό του κινητήρα.
Στο πίσω τμήμα του αυτοκινήτου, ανάμεσα στις διπλές εξατμίσεις, έχει τοποθετηθεί ένας αεροδυναμικός διαχύτης που βελτιώνει την ευστάθεια στις υψηλές ταχύτητες.
Την custom εμφάνιση του Variant ολοκληρώνουν οι ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών με την ονομασία «Zaragoza», οι οποίες δείχνουν ακόμη μεγαλύτερες στο χαμηλωμένο κατά 20 mm αμάξωμα.
Για το εσωτερικό γνωρίζουμε (μιας και δεν υπάρχουν φωτογραφίες), ότι η VW το έχει εξοπλίσει με σπορ μπάκετ καθίσματα, επενδυμένα με δέρμα τα οποία φέρουν το λογότυπο R!
Πληροφορίες για πιθανή παραγωγή του μοντέλου δεν υπάρχουν ακόμη.