GP Κωνσταντινούπολης

GP Κωνσταντινούπολης
μασα πανηγυρικο τουρκια

Την τρίτη συνεχόμενη νίκη στην Τουρκία πήρε ο Μάσα. 1-3 για Ferrari. 2oς ο Χάμιλτον

Σ’ έναν συναρπαστικό αγώνα που μετατράπηκε σε μεγάλη μάχη για την νίκη ανάμεσα σε Μάσα και Χάμιλτον, ο Βραζιλιάνος πιλότος της “σκουντερία” βγήκε νικητής με σύμμαχο την στρατηγική που ακολούθησε η ομάδα του.



Από την άλλη ο Βρετανός οδηγός της McLaren έδειξε μετά από αρκετούς αγώνες ανταγωνιστικός, κατάφερε μάλιστα να προσπεράσει εντυπωσιακά τον Μάσα στον 23ο γύρο όμως η στρατηγική των τριών pit stops του στέρησε την νίκη…



Η Ferrari λίγο έλειψε να κάνει το 1-2 με τον Ραϊκόνεν να πιέζει για την δεύτερη θέση στους τελευταίους γύρους, δίχως όμως αποτέλεσμα καθώς ήταν ο τρίτος που είδε την καρό σημαία του τερματισμού.




Ο αγώνας



Τα κόκινα φώτα έσβησαν και ο Φελίπε Μάσα κατάφερε να διατηρήσει το προβάδισμα που του χάρισε η pole position, οδηγώντας την κούρσα. Πολύ κακή εκκίνηση από τον Κοβαλάινεν που έχασε εύκολα την δεύτερη θέση από τον ομόσταβλό του Λιούις Χάμιλτον, ενώ δυσκόλεψε και τον Ραϊκόνεν όπου κατέληξε στην έκτη θέση, πίσω από τους Κούμπιτσα και Αλόνσο.



Η σύγκρουση ανάμεσα σε Φιζικέλα και Νακαζίμα ανάγκασε και τους δύο να εγκαταλείψουν από νωρίς το γκραν πρι. Ο Λιούις Χάμιλτον έκανε την αντεπίθεση του όμως δεν κατάφερε να περάσει τον Φελίπε Μάσα που κράτησε στους πρώτους γύρους την κυριαρχία του. Πρώορο pit stop από το 3ο μόλις γύρο για τον Κοβαλάινεν που τον έριξε στην 16η θέση. Όσο για τον έτερο πιλότο της “σκουντερία”, Κίμι Ραϊκόνεν εκμεταλλεύτηκε τον δυνατό κινητήρα της Ferrari και προσπέρασε τον Αλόνσο ανεβαίνοντας τέταρτος.



Όσο οι γύροι περνούσαν ο Χάμιλτον έριχνε συνεχώς την διαφορά του από τον Μάσα φανερώνοντας πως είναι σε εξαιρετική κατάσταση και μετά από κάποια άσχημα γκραν πρι ήταν έτοιμος να διεκδικήσει την νίκη.



Ο δις παγκόσμιος πρωταθλητής Φερνάντο Αλόνσο μπήκε στον 16ο γύρο στα pits, ενώ αμέσως μετά ακολούθησε ο “άσπονδος” φίλος του και πρώην ομόσταβλο τους, Χάμιλτον που έκανε έναν γρήγορο ανεφοδιασμό μόλις 6.4 δευτερολέπτων.



Τρεις γύρους αργότερα (19ο) ήταν σειρά των Μάσα και Κούμπιτσα να μπουν για ανεφοδιασμό, με τον Βραζιλιάνο να βγαίνει από τα pits και να παραμένει μπροστά από τον Χάμιλτον όχι όμως για πολύ…



Ο Βρετανός πιλότος της McLaren πίεσε ασφυκτικά τον Βραζιλιάνο της Ferrari και στον 23ο γύρο κατάφερε με μοναδική προσπέραση να πάρει την πρώτη θέση, ενώ στην συνέχεια ανέβαζε συνεχώς την διαφορά του από τους υπόλοιπους.



Όσο για την τρίτη θέση το πρώτο pit stop έδωσε την ευκαιρία στον Ραϊκόνεν να περάσει τον Πολωνό οδηγό της BMW, Ρόμπερτ Κούμπιτσα.



Ο Χάμιλτον συνέχισε να οδηγεί σε τρελό ρυθμό και στον 31ο γύρο η διαφορά από τον Μάσα είχε φτάσει στα 7.520 δευτερόλεπτα ενώ στον αμέσως επόμενο μπήκε στα pits για δεύτερη φορά σπαταλώντας μόλις 6.2 δευτερόλεπτα, φανερώνοντας πως η McLaren ακολούθησε τακτική τριών ανεφοδιασμών.



Στις δύο πρώτες θέσεις ήταν Μάσα και Ραϊκόνεν έχοντας όμως ένα pit stop λιγότερο και ενώ η διαφορά του Βραζιλιάνου από τον Χάμιλτον ήταν πάνω από 10 δευτερόλεπτα.



Στο 41ο γύρο ήταν σειρά του Φελίπε Μάσα να μπει στα pits για ανεφοδιασμό και όταν βγήκε ο Χάμιλτον ήταν μπροστά του ενώ ο Κίμι Ραϊκόνεν οδηγούσε τον αγώνα με μικρή διαφορά από τον Βρετανό πιλότο της McLaren. Στο 44ο γύρο ο Φινλανδός παγκόσμιος πρωταθλητής έκανε τον δεύτερο ανεφοδιασμό και ήταν βγήκε τρίτος.



Λίγους γύρους αργότερα επαληθεύτηκαν οι προβλέψεις και ο Χάμιλτον μπήκε για τρίτη φορά στα pits κάτι που του στέρησε την ευκαιρία να κατακτήσει την νίκη. Η στρατηγική της McLaren έκανε τον Βρετανό πιλότο να βγει δεύτερος πίσω από τον Μάσα και μπροστά από τον Ραϊκόνεν.



Ο πιλότος της Βρετανικής εταιρίας δεν έδειχνε ικανός να πιέσει τον Βραζιλιάνο οδηγό της Ferrari, ενώ παράλληλα η διαφορά ήταν πάνω από 5 δευτερόλεπτα στους τελευταίους γύρους με τον Μάσα να φτάνει εύκολα στην νίκη.



Όσο για την πίεση του Ραϊκόνεν δεν απέφερε καρπούς και ο Χάμιλτον έστω και δύσκολα διατήρησε την δεύτερη θέση, αφήνοντας τρίτο τον Φινλανδό.



Στην τέταρτη και πέμπτη θέση τερμάτισαν τα μονοθεσία της BMW και συγκεκριμένα των Κούμπιτσα και Χάιντφιλντ, έκτος ήταν ο Φερνάντο Αλόνσο, έβδομος ο Μαρκ Γουέμπερ, ενώ την βαθμολογούμενη οκτάδα συμπλήρωσε ο Νίκο Ρόζμπεργκ με Williams.



Για να δείτε την τελική κατάταξη του GP της Τουρκίας αλλά και τις βαθμολογίες οδηγών και ομάδων πατήστε
εδώ

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα