GP Μαλαισίας

GP Μαλαισίας
Μαλαισία

Ο Μπάτον πήρε την 2η συνεχόμενη νίκη στο GP της Μαλαισίας που διεκόπη λόγω βροχής...

Οι αγωνοδίκες αν και άργησαν, αποφάσισαν την διακοπή του αγώνα καθώς η βροχή είχε κάνει επικίνδυνη την πίστα, ενώ η νύχτα είχε αρχίσει να “πέφτει” στην Μαλαισία κάνοντας ακόμα πιο δύσκολη την απόφαση για την συνέχεια του αγώνα.



Το 2ο Grand Prix της σεζόν ήταν εντυπωσιακό με ομηρικές μάχες μέσα στην πίστα και συνεχόμενες αλλαγές στην στρατηγική καθώς η βροχή απειλούσε συνεχώς μέχρι να έρθει με… άγριες διαθέσεις.



Ο Βρετανός πιλότος της Brawn GP έδειξε πως δεν έχει πρόβλημα ούτε με τις καιρικές συνθήκες και οδήγησε στο όριο τόσο σε στεγνό όσο και σε βρεγμένο οδόστρωμα και κατέκτησε δίκαια την δεύτερη συνεχόμενη νίκη δείχνοντας έτοιμος ακόμα και για πρωτάθλημα.



Στην δεύτερη θέση “τερμάτισε” ο Νίκ Χάιντφιλντ που έπαιξε εξαιρετικά με την τακτική ενώ το βάθρο συμπλήρωσε ο Γιάρνο Τρούλι. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής τελείωσε τον αγώνα στην 6η θέση ενώ η Ferrari συνέχισε τις τραγικές επιλογές καταστρέφοντας τον αγώνα του Ραϊκόνεν που τερμάτισε 14ος!



Η βαθμολογία οδηγών/ατασκευαστών
ΕΔΩ




H οκτάδα στην Μαλαισία



1. Τζένσον Μπάτον 1 ώρα 10:59.092

2. Νικ Χάιντφελντ + 22.7

3. Τίμο Γκλοκ + 23.5

4. Γιάρνο Τρούλι + 46.1

5. Ρούμπενς Μπαρικέλο + 47.3

6. Μαρκ Γουέμπερ + 52.3

7. Λιούις Χάμιλτον + 1:00.7

8. Νίκο Ρόσμπεργκ + 1:11.5




Eντυπωσιακό ξεκίνημα



Ο αγώνας ξεκίνησε εντυπωσιακά με τον Νίκο Ρόσμπεργκ να πραγματοποιεί την τέλεια εκκίνηση και να βρίσκεται στην πρώτη θέση πριν την Κ1. Ο Μπάτον που ήταν στην pole έχασε κάποιες θέσεις μέχρι να βρει ρυθμό και να ανέβει εκ νέου, ενώ ο Χέικι Κοβαλάινεν έκανε πάλι το… θαύμα του. Ο Φινλανδός πιλότος της McLaren δεν κατάφερε για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα να φτάσει μέχρι την δεύτερη στροφή και εγκατέλειψε μετά από δικό του οδηγικό λάθος όπως παραδέχθηκε ο ίδιος.



Οι μάχες άρχισαν από νωρίς με τον Μπάτον να προσπαθεί να ανακτήσει έδαφος την ώρα που ο Ρόσμπεργκ έφτιαχνε διαφορά στην κορυφή με τον Γιάρνο Τρούλι στην 2η θέση. Στις πιο πίσω θέσεις ο Χάμιλτον ήθελε να περάσει τα προπορευόμενα μονοθέσια αλλά αυτό δεν ήταν τόσο εύκολο.




Η γκάφα της
Ferrari




Οι προβλέψεις για βροχή τράβηξαν την προσοχή από την πίστα πολύ νωρίς καθώς από τον 6ο κιόλας γύρο άρχισαν τα δελτία καιρού να μιλούν για τις πρώτες σταγόνες στα επόμενα δέκα λεπτά. Την ώρα που όλοι περίμεναν με το βλέμμα στον ουρανό και τα πρώτα pit stop είχαν ξεκινήσει η Ferrari πήρε την απόφαση να φωνάξει τον Ραικόνεν για βρόχινα ελαστικά την ώρα που βροχή δεν υπήρχε!



Η περίεργη απόφαση των “κόκκινων” ήρθε μία ημέρα μετά την “γκάφα” στις κατατακτήριες με την επιλογή να αφήσουν τον Μάσα στα pit με αποτέλεσμα να αποκλειστεί από το Q1! Ο Ραϊκόνεν άλλαξε ελαστικά με αποτέλεσμα να πέσει στην 14η θέση από την 5η όπου βρισκόταν καθώς το μονοθέσιο ήταν αδύνατο να οδηγηθεί με ελαστικά για βρεγμένο οδόστρωμα όταν αυτό είναι στεγνό.




Όταν άνοιξαν οι ουρανοί



Η βροχή που προέβλεψαν στην Ferrari ήρθε λίγους γύρους αργότερα αλλά ο αγώνας του Φινλανδού είχε ήδη καταστραφεί όπως και τα ελαστικά που δεχόντουσαν μεγάλη φθορά. Τα υπόλοιπα μονοθέσια άρχισαν να οδηγούνται στα Pit για αλλαγή με τον Γκλοκ να κάνει την επιλογή της ημέρας βάζοντας ενδιάμεσα την ώρα που οι περισσότεροι έβαλαν ελαστικά για ακραίες συνθήκες.



Ο πιλότος της Toyota ανέβηκε στην πρώτη θέση παραδίδοντας μαθήματα οδηγικών ικανοτήτων αλλά η… μοναξιά του στην κορυφή δεν κράτησε για πολύ. Όταν ο Μπάτον κατάλαβε το… λάθος του και άλλαξε τα ελαστικά του μείωσε την διαφορά και δεν άργησε να τον περάσει κάνοντας συνεχώς ταχύτερους γύρους όταν ο Τρούλι μπήκε στα Pit.




Άδοξο τέλος για έναν εκπληκτικό αγώνα

Η βροχή δυνάμωνε ολοένα και περισσότερο στην Μαλαισία και η τροπική καταιγίδα που όλοι φοβόντουσαν δεν άργησε να κάνει την εμφάνισή της. Το αυτοκίνητο ασφαλείας μπήκε εσπευσμένα στην πίστα καθώς οι πιλότοι δυσκολευόντουσαν να κρατήσουν τα μονοθέσια που σταμάτησαν να πατούν στην άσφαλτο και άρχισαν να επιπλέουν στο νερό.



Μπάτον, Χάιντφιλντ, Γκλοκ, Τρούλι, Μπαρικέλο, Χάμιλτον και Ρόσμπεργκ ήταν στην πρώτα οκτάδα τη στιγμή που ο αλητάρχης έδωσε διαταγή για κόκκινη σημαία. Τα μονοθέσια σταμάτησαν στην γραμμή εκκίνησης τερματισμού και περίμεναν την απόφαση που φαινόταν πως θα ήταν η διακοπή του αγώνα.



Η βροχή ήταν έντονη κάνοντας επικίνδυνη την πίστα ενώ αλλά δύο προβλήματα άρχισαν να εμφανίζονται όσο πέρναγε η ώρα με τα μονοθέσια σταματημένα και τους πιλότους έξω από αυτά. Το ένα ήταν το χρονικό όριο των δύο ωρών που πλησίαζε απειλητικά προς το τέλος του ενώ το δεύτερο ήταν το “σκοτάδι” που άρχισε να πέφτει στην Μαλαισία. Η απόφαση να γίνεται πιο αργά ο αγώνας για χάρη της Ευρώπης έφερε σε δύσκολη θέση του υπεύθυνους που έβλεπαν πως ο αγώνας δεν θα μπορούσε να συνεχιστεί με μειωμένη ορατότητα.



Τελικά η απόφαση για διακοπή πάρθηκε και οι οκτώ πιλότοι που ήταν στους βαθμούς πήραν τους μισούς πόντους καθώς δεν είχε συμπληρωθεί το 75% του αγώνα.




To LIVE του αγώνα

23/56 Ο αγώνας δεν θα συνεχιστεί.

23/56

14:00 λήγει το χρονικό περιθώριο των δύο ωρών που πρέπει να ολοκληρωθεί ο αγώνας ανεξάρτητα αν έχουν συμπληρωθεί οι 56 γύροι.




23/56 Η κατάταξη αυτή τη στιγμή: Μπάτον, Χάιντφιλντ, Γκλοκ, Τρούλι, Μπαρικέλο, Χάμιλτον και Ρόσμπεργκ η βαθμολογούμενη οκτάδα. Αν δεν συνεχιστεί ο αγώνας οι παραπάνω οδηγοί θα πάρουν τους μίσους βαθμούς καθώς δεν έχει συμπληρωθεί το 75% του αγώνα.




24/56 Οι πιλότοι έχουν βγει από τα μονοθέσια και αναμένεται η απόφαση των αγωνοδικών.




24/56 Διακοπή του αγώνα λόγω της έντονης βροχόπτωσης. Πρώτος είναι ο Μπάτον, 2ος ο Γκλοκ, 3ος ο Χάιντφιλντ.




24/56 Καταιγίδα στην Μαλαισία. Προβλήματα με τα μονοθέσια που έχουν σταματήσει στην γραμμής εκκίνησης τερματισμού.




26/56 Προσπέρασε ο Μπάτον και επανήλθε στην 1η θέση.




27/56 Στην πρώτη θέση ο Γκλοκ, πίσω του ο Μπάτον.




28/56 Απίστευτος ο Γκλοκ που βρέθηκε στην 2η θέση.




30/56 Ο Μπαρικέλο ανέβηκε στην 3η θέση προσπερνώντας τον Τρούλι.




30/56 Ο Τίμο Γκλοκ “πετάει” στην πίστα και προσπερνά όποιον βρίσκει μπροστά του.




31/56 Ο Γουέμπερ νικητής της μάχης που αρχίζει να κάνει διαφορά. Πρόβλημα με 6η ταχύτητα έχει ο Χάμιλτον.


32/56 Μάχη Γουέμπερ-Χάμιλτον με συνεχόμενα προσπεράσματα.




33/56 Στην πρώτη θέση ο Μπάτον με τον Ρόσμπεργκ πίσω του.




34/56 Όλα τα μονοθέσια στα Pit για βρόχινα ελαστικά.




34/56 Ξεκίνησε η βροχή στην Μαλαισία!!!




34/56 Ο Μπαρικέλο έχει κολλήσει πίσω από τον Τρούλι και προσπαθεί να περάσει.




36/56 Τραγική φαίνεται επιλογή για την Ferrari καθώς ο Ραϊκόνεν με βρόχινα ελαστικά και την βροχή να μην πέφτει ο Φινλανδός δεν μπορεί να οδηγήσει.




37/56 Ο Μπάτον μετά το pit stop βγήκε στην 2η θέση.




38/56 Η Ferrari επιλέγει βρόχινα ελαστικά χωρίς να βρέχει όμως στην Μαλαισία!




39/56 Ο Τρούλι είναι στα pit και ο Μπάτον κάνει συνεχώς ταχύτερους γύρους.




43/56 Αρκετά μονοθέσια στα pit για τοπν πρώτο ανεφοδιασμό.




46/56 Ταχύτερος γυρος από τον Χάμιλτον.




48/56 Εκτός αγώνα και ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα με μηχανικό πρόβλημα.




49/56 Ο Ρόσμπεργκ έχει 2.1 δευτερόλεπτα διαφορά από τον δεύτερο Γιάρνο Τρούλι.




50/56 Μάχη Αλόνσο-Ραϊκόνεν με τον Φινλανδό να ψάχνει τρόπο να περάσει καθώς φαίνεται να είναι πιο γρήγορος.




51/56 Οι προβλέψεις λένε για βροχή σε δέκα λεπτά.




52/56 Ο Μπαρικέλο πέρασε τον Αλόνσο που χάνει συνεχώς χρόνο. Πίσω από τον Ισπανό ο Ραϊκόνεν.




54/56 Στην τρίτη θέση έχει ανέβει ο Τζένσον Μπάτον. Πίσω του ο Αλόνσο στην μάχη με τον Μπαρικέλο.




56/56 Εκτός αγώνα ο Χέικι Κοβαλάινεν.




56/56 Εκπληκτική εκκίνηση από τον Ρόσμπεργκ που βρέθηκε στην κορυφή. Στην 2η θέση ο Τρούλι, πίσω του ο Ρούμπενς Μπαρικέλο. Στην 4η θέση έπεσε ο Μπάτον με τον Ραϊκόνεν να τον πιέζει.



Τα μονοθέσια κάνουν τον γύρο σχηματισμού για να πάρουν τις θέσεις τους στο grid.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα