GP Μαλαισίας

Ο Ραϊκόνεν πήρε την πρώτη του νίκη και μείωσε την διαφορά από τον Χάμιλτον (5ος). Εγκατέλειψε και προβληματίζει ο Μάσα
- 23 Μαρτίου 2008 10:34
O παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1 πέτυχε την πρώτη του νίκη, μετά την αποτυχία του στον αγώνα της Μελβούρνης (εγκατέλειψε 5 γύρους πριν το τέλος). Τέταρτος ήταν ο Ιταλός Γιάρνο Τρούλι με Toyota, ενώ ο νικητής του εναρκτήριου αγώνα της Αυστραλίας, Λιούις Χάμιλτον, με McLaren, τερμάτισε 5ος.
Η εκκίνηση δεν επιφύλασσε καμία έκπληξη. Οι δύο Ferrari ξεκίνησαν όπως ακριβώς έπρεπε, κράτησαν τη σωστή γραμμή και δεν αντιμετώπισαν κανένα πρόβλημα στην πρώτη στροφή. Οι McLaren επίσης δεν δυσκολεύθηκαν να κερδίσουν τις πρώτες θέσεις με τον Λιούιος Χάμιλτον που είναι “ειδικός” στις εκκινήσεις να φτάνει στην πέμπτη θέση.
Ο μόνος που εγκατέλειψε στον πρώτο γύρο ήταν ο νεαρός Σεμπαστιάν Μπουρντέ που βγήκε από την πίστα μετά από οδηγικό λάθος.
Μέχρι το πρώτο Pit stop ο Μάσα αύξανε τη διαφορά από τον δεύτερο Κίμι Ραϊκόνεν, ενώ ο Κούμπιτσα που ήταν στην τρίτη θέση δεν έδειχνε ικανός να ακολουθήσει τον ρυθμό των δύο κόκκινων μονοθεσίων.
Η Καλύτερη στιγμή του αγώνα σημειώθηκε νωρίς στους πρώτους γύρους όταν Κούλθαρντ, Αλόνσο και Χάιντφιλντ βρέθηκαν δίπλα-δίπλα στην μεγάλη ευθεία με τον τελευταίο να βγαίνει νικητής από αυτή την εκπληκτική μονομαχία.
Ο αγώνα κυλούσε χωρίς μεγάλες ανατροπές αφού οι McLaren έδειχναν να μην έχουν προσαρμοστεί στις συνθήκες του αγώνα. Όλα αυτά μέχρι τον πρώτο ανεφοδιασμό.
Ο Μάσα μπήκε πρώτος και στον γύρο που έμεινε έξω ο Ραϊκόνεν έκανε ταχύτερο γύρο και κατέβασε έξι δέκατα του δευτερολέπτου τον χρόνο του Βραζιλιάνου. Ο γύρος του Φινλανδού σε συνδυασμό με το 8.5 του Μάσα στα pit και το 7.9 του Ραϊκόνεν έφερε τον παγκόσμιο πρωταθλητή στην πρώτη θέση με προσπέρασμα μέσα στα Pit.
Ο αγώνας δεν εξελίχθηκε καθόλου καλά για την McLaren και ιδιαίτερα για τον νικητή του πρώτου γκραν πρι της χρονιάς, Λιούις Χάμιλτον. Ο Βρετανός αντιμετώπισε προβλήματα με το στήσιμο της MP4-23 και δυσκολεύτηκε αρκετά καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα, ενώ έχασε πολύ χρόνο στην πρώτη του επίσκεψη στα pits (σ.σ. πρόβλημα στο δεξί τροχό).
Όλα δούλευαν ρολόι για την Ferrari αλλά ο Μάσα στο 31ο γύρο έκανε λάθος βγήκε από την πίστα δείχνοντας πως η αφαίρεση του traction control τον έχει επηρεάσει. Η Ιταλική ομάδα έχανε τους βαθμούς που τόσο ήθελε μετά τον πρώτο άσχημο αγώνα και ήδη ακούγονται οι πρώτες μουρμούρες για τον Βραζιλιάνο.
Η κατάσταση στην κορυφή δεν άλλαξε ούτε μετά το δεύτερο ανεφοδιασμό την ώρα που η McLaren δεν ήταν σε κατάσταση να απειλήσει τον Κίμι Ραϊκόνεν που οδηγούσε άνετα την κούρσα,μέχρι το τέλος.
Ο επόμενος αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος θα διεξαχθεί στο Μπαχρέιν, στις 6 Απριλίου.
Αναλυτικά η τελική κατάταξη
Θέση Νο Οδηγός, Ομάδα Γύροι Χρόνος Θέση εκκίνησης Πόντοι
1 1 Kimi Räikkönen Ferrari 56 Winner 2 10
2 4 Robert Kubica BMW 56 +19.5 secs 4 8
3 23 Heikki Kovalainen McLaren-Mercedes 56 +38.4 secs 8 6
4 11 Jarno Trulli Toyota 56 +45.8 secs 3 5
5 22 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 56 +46.5 secs 9 4
6 3 Nick Heidfeld BMW 56 +49.8 secs 5 3
7 10 Mark Webber Red Bull-Renault 56 +68.1 secs 6 2
8 5 Fernando Alonso Renault 56 +70.0 secs 7 1
9 9 David Coulthard Red Bull-Renault 56 +76.2 secs 12
10 16 Jenson Button Honda 56 +86.2 secs 11
11 6 Nelsinho Piquet Renault 56 +92.2 secs 13
12 21 Giancarlo Fisichella Force India-Ferrari 55 +1 Lap 17
13 17 Rubens Barrichello Honda 55 +1 Lap 14
14 7 Nico Rosberg Williams-Toyota 55 +1 Lap 16
15 19 Anthony Davidson Super Aguri-Honda 55 +1 Lap 21
16 18 Takuma Sato Super Aguri-Honda 54 +2 Laps 19
17 8 Kazuki Nakajima Williams-Toyota 54 +2 Laps 22
Ret 15 Sebastian Vettel STR-Ferrari 39 +17 Laps 15
Ret 2 Felipe Massa Ferrari 30 +26 Laps 1
Ret 20 Adrian Sutil Force India-Ferrari 5 +51 Laps 20
Ret 12 Timo Glock Toyota 1 +55 Laps 10
Ret 14 Sebastien Bourdais STR-Ferrari 0 +56 Laps 18