Grand Prix Γερμανίας

O Αυστραλός πιλότος κατάφερε να πάρει την 1η νίκη στην καριέρα του επί γερμανικού εδάφους
- 12 Ιουλίου 2009 14:22
Η 5η φορά που ανέβηκε φέτος στο βάθρο ο Γουέμπερ ήταν και η πιο σπουδαία μιας και τις προηγούμενες είχε βρεθεί 3 φορές 2ος και μία φορά 3ος. Η βροχή ταιριάζει απόλυτα στην Red Bull, καθώς μετά τον Φέτελ και ο Μαρκ Γουέμπερ απέδειξε πως μπορεί και αυτός να ανταπεξέλθει σε δύσκολες καιρικές συνθήκες. Ο Αυστραλός είχε μια περίεργη εκκίνηση όταν ήρθε σε επαφή με τον Μπαρικέλο, γεγονός που του στοίχησε και ποινή προέλευσης 30 δευτερολέπτων.
Ο Βραζιλιάνος πιλότος έδειξε προς στιγμής ικανός να στερήσει το «χαμόγελο» από τον αντίπαλό του, Μαρκ Γουέμπερ, όμως η θέληση του και σωστή στρατηγική της ομάδας της Red Bull συντέλεσαν έτσι ώστε να επιτευχθεί αυτή η σπουδαία νίκη.
Η Brawn GP δεν είχε καλή μέρα, μιας και για 1η φορά φέτος έμεινε εκτός βάθρου. Ο Μπαρικέλο θα μπορούσε να το πετύχει όμως ένα λάθος στα pit stop από τον άνθρωπο που τον ανεφοδίαζε, του σπατάλησε πολύτιμα δευτερόλεπτα. Ο Τζένσον Μπάτον και αυτός ξεκινώντας από την 3η θέση είχε την πρόθεση να κρατήσει την … υπόσχεσή του και να χαλάσει το πάρτι της Red Bull και του Γουέμπερ, όμως το γνωστό πρόβλημα με τα ελαστικά τον ανάγκαζε σε μεγάλα διαστήματα του αγώνα να χάνει τον ρυθμό του.
Η Ferrari διένυσε μία περίεργη μέρα έχοντας τον έναν οδηγό της- τον Φελίπε Μάσα- στην 3η θέση του βάθρου, κάτι που δεν συνδυάστηκε και με ανάλογη επιτυχία και από τον έτερο οδηγό της- Κίμι Ραϊκόνεν- μιας και εγκατέλειψε τον αγώνα.
Τα προβλήματα για την McLaren του Λιούις Χάμιλτον δεν έλειψαν και στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ, καθώς ο παγκόσμιος πρωταθλητής βρέθηκε να τα παρατάει από πολύ νωρίς λόγω τεχνικού προβλήματος. Έτσι αν εξαιρέσουμε ότι αποσύρθηκαν οι Μπουρντέ και ΡαΪκόνεν, η 18η θέση που κατέλαβε ο Βρετανός ήταν και η τελευταία.
Ο Κοβαλάινεν ήταν και αυτός ένας από τους πιλότους που έκαναν καλό ξεκίνημα φτάνοντας μάλιστα και στην 3η θέση, όμως στο τέλος έμεινε οριακά στη 8η και τελευταία θέση των βαθμών. Μπροστά του ο Φερνάντο Αλόνσο, από την 7η θέση μπορεί να περηφανεύεται για το γρήγορο μονοθέσιό του, όχι όμως και για την διάρκεια του.
Ο Άντριαν Σούτιλ, ο οποίος φημίζεται για την καλή του οδήγηση σε ολισθηρό οδόστρωμα, προσπάθησε να το αποδείξει για ακόμα μια φορά , έφτασε μέχρι την 8η θέση, όμως βγαίνοντας από τα pit stop συγκρούστηκε με τον Ραϊκόνεν, γεγονός που τον έκανε να χάσει πολύτιμο έδαφος. Έτσι η 15η θέση ήρθε μοιραία.
Aναλυτικά η κατάταξη:
1. Mαρκ Γουέμπερ Red Bull Νικητής10
2. Σεμπάστιαν Φέτελ Red Bull +9.28
3. Φελίπε Μάσα Ferrari +15.96
4. Nίκο Ρόσμπεργκ Williams +21.05
5. Τζένσον Μπάτον Brawn GP +23.64
6. Ρούμπενς Μπαρικέλο Brawn GP +24.43
7. Φερνάντο Αλόνσο Renault +24.82
8. Χέικι Κοβαλάινεν McLaren +58.61
9. Τίμο Γκλοκ Toyota +61.40
10. Νικ Χάιντφιλντ BMW Sauber +61.90
11. Τζιανκάρλο Φισικέλα Force India +62.30
12. Kαζούκι Νακατζίμα Williams +62.80
13. Nέλσον Πικέ Jr. Renault +68.30
14. Ρόμπερτ Κουμπίτσα BMW Sauber +69.50
15. Aντριάν Σούτιλ Force India +71.90
16. Σεμπαστιέν Μποεμί Toro Rosso +90.20
17. Γιάρνο Τρούλι Toyota +90.90
18. Λιούις Χάμιλτον McLaren +1 γύρος0
19. Kίμι Ραϊκόνεν Ferrari 0
20. Σεμπαστιέν Μπουρντέ Toro Rosso
H βαθμολογία του πρωταθλήματος:
1.Τζένσον Μπάτον 68
2.Σεμπάστιαν Φέτελ 47
3.Mαρκ Γουέμπερ 45
4.Ρούμπενς Μπαρικέλο 44
5.Φελίπε Μάσα 22
6.Γιάρνο Τρούλι 21.
7.Nίκο Ρόσμπεργκ 20
8.Τίμο Γκλοκ 13
9.Φερνάντο Αλόνσο 13
10.Kίμι Ραϊκόνεν 10
11.Λιούις Χάμιλτον 9
12.Νικ Χάιντφιλντ 6
13.Χέικι Κοβαλάινεν 5
14.Σεμπαστιέν Μποεμί 3
15.Σεμπαστιέν Μπουρντέ 2
16.Ρόμπερτ Κουμπίτσα 2
17.Nέλσον Πικέ Jr0
18.Kαζούκι Νακατζίμα 0
19 Aντριάν Σούτιλ
20.Τζιανκάρλο Φισικέλ
Το Live του αγώνα:
0/60 1ος ο Γουέμπερ. κατάφερε να πάρει την 1η του νίκη
1/60 Φέτελ και Μάσα συμπληρώνουν τις θέσεις βάθρου
2/60 Ο αγώνας οδεύει προς το τέλος και ο Γουέμπερ δείχνει ικανός για τη νίκη
4/60 Οι 2 Red Bull είναι πρώτες
9/60 Ο Γουέμπερ είναι πάντα 1ος, με τον Μάσα βρίσκεται πίσω του
9/60 Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας, Μπάτον βρίσκεται 5ος
10/60 Ο Μπάτον θα οδηγηθεί και αυτός στα pit stop
10/60 Ο Μπάτον θέλει να καλύψει έδαφος, ενώ ο Αλόνσο συνεχίζει τα γρήγορα περάσματα
10/60 Ο Μπαρικέλο μπαίνει στα pit stop
11/60 Ο Αλόνσο κινείται πολύ γρήγορα
11/60 Γουέμπερ, Μπαρικέλο και Μπάτον ηγούνται της κούρσας
14/60 O Αλόνσο έκανε τον τελευταίο του ανεφοδιασμό
15/60 Μπαρικέλο και Μπάτον βρίσκονται στην 3η και 4η θέση αντίστοιχα
15/60 Ο Μάσα βάζει την μέση γόμα
16/60 Ο Φέτελ μπαίνει και αυτός για ανεφοδιασμό
17/60 Ο Γουέμπερ μπαίνει για αλλαγή ελαστικών και βάζει τα μεσαία
18/60 Το πρόβλημα του Μπάτον με τα ελαστικά συνεχίζεται, αναγκάζοντας τον να χάνει τον ρυθμό του
20/60 Ο Γουέμπερ αυξάνει την διαφορά του από τον Φέτελ
21/60 Γουέμπερ, Φέτελ, Μάσα και Ρόσμπεργκ οδηγούν την κούρσα
23/60 Ο Χάμιλτον ενημερώνεται από την ομάδα του, ότι έρχεται βροχή
23/60 Το πρόβλημα του Μπαρικέλο στον ανεφοδιασμό τον φέρνει πολύ πίσω
24/60 Οι μηχανικοί της Red Bull λένε στον Γουέμπερ να επιταχύνει
24/60 Ο Ραϊκόνεν εγκαταλείπει
28/60 Ο Ρόσμπεργκ είναι 4ος
28/60 Γουέμπερ και Φέτελ στις πρώτες δύο θέσεις
28/60 Και ο Μπαρικέλο περνά στα pit stop διατηρώντας τα ίδια ελαστικά
29/60 Ο Μπάτον πέρασε στο 2ο pit stop
30/60 Μετά το τέλος του αγώνα θα κριθεί η ποινή για τους Ραϊκόνεν και Σούτιλ, μετά από την επαφή που είχαν
30/60 Ο Μπαρικέλο τώρα είναι 1ος, με τον σταθερά 2ο Γουέμπερ να τον κυνηγάει
31/60 Ο Ρόσμπεργκ πέρασε στα pit stop
32/60 Ο Σούτιλ πέρασε ξανά στα pit stop για να επιδιορθώσει το μονοθέσιο του
32/60 Τώρα ο Ραϊκόνεν παραμένει 1ος με τον Γουέμπερ να τον καταδιώκει
33/60 Ο Σούτιλ βγαίνοντας από τα pit stop ήρθε σε επαφή με τον Ραϊκόνεν
33/60 Ο Σούτιλ περνάει στα pit stop
34/60 O Γουέμπερ κινείται γρηγορότερα όλων
34/60 Ο αγώνας παραμένει απρόβλεπτος
35/60 Ραϊκόνεν και Σούτιλ στις πρώτες δύο θέσεις
35/60 Ο Μάσα αλλάζει ελαστικά και ανεφοδιάζεται
36/60 Οι 2 Ferrari βρίσκονται στις πρώτες 2 θέσεις, κάτι που γίνεται για 1η φορά φέτος
36/60 Ο Ραϊκόνεν έβαλε την πολύ μαλακή γόμα
37/60 Ο Μπαρικέλο βρίσκεται πίσω από τον Μάσα και ο Μπάτον πιέζει τον Γουέμπερ
38/60 Ο φυσικοθεραπευτής του Γουέμπερ τον εμψυχώνει για να φτάσει στην 1η θέση
39/60 Ο Φέτελ ανεφοδιάζεται
40/60 Ο Χάμιλτον απελπισμένος, λέει στους μηχανικούς του να αποχωρήσει, αλλά τον αποτρέπουν από κάτι τέτοιο, ζητώντας του να συγκεντρωθεί στον αγώνα
40/60 Μάσα και Μπαρικέλο βρίσκονται στις 2 πρώτες θέσεις
41/60 Ο Γουέμπερ πέρασε και αυτός από τον χώρο των pit stop του, βάζοντας την μέση γόμα
42/60 Ο Μπουρντέ κάνει χρήση των pit stop
42/60 Ο Μπουρντέ βρέθηκε εκτός πίστας
44/60 Ο Μπάτον πέρασε τον Μποεμί με δυσκολία, πιστοποιώντας τα πολλά προβλήματα που αντιμετωπίζει
44/60 Ο Γουέμπερ είναι 1ος και ο Μάσα πέρασε στην 2η θέση
45/60 Οι περισσότεροι οδηγοί πάνε στην στρατηγική των τριών pit stop
45/60 Ο Κοβαλάινεν ανεφοδιάστηκε νωρίτερα απ’ ότι περιμέναμε
48/60 Ο Μπάτον μπαίνει στα pit stop
49/60 Αυτό θα κοστίσει στον Αυστραλό πιπλότο 3ο δευτερόλεπτα, αναγκάζοντας τον να δώσει αγώνα για να βρεθεί στους βαθμούς
50/60 Αυτή τη στιγμή οι αγωνοδίκες έδωσαν ποινή διέλευσης στον Γουέμπερ επειδή χτύπησε τον Μπαρικέλο στην εκκίνηση
51/60 Ο Μάσα χρησιμοποίησε το Kers, έτσι ώστε να αποφύγει την προσπέραση από την Φέτελ
52/60 O Φέτελο ασκεί ψυχολογική πίεση στον Μάσα, προσπαθόντας να προσπεράσει από την εξωτερική, κάτι που είναι αδύνατο
52/60 Ο Μπαρικέλο αυξάνει την διαφορά του από τον Γουέμπερ
53/60 Ο Φελίπε Μάσα παραμένει στην 5η θέση με τον Φέτελ να καραδωκεί
54/60 Οι μηχανικοί του Μπάτον, του λένε να προσέχει τον ρυθμό του Κοβαλάινεν
54/60 Ο Χάμιλτον αφήνει να περάσουν όσοι περνούν από δίπλα του αδυνατώντας να ανταπεξέλθει, λόγω του προβλήματος στο μονοθέσιό του
55/60 Η διαφορά του Μπαρικέλο με τον Γουέμπερ είναι 0.719
56/60 O Μπαρικέλο έχει λιγότερα καύσιμα από τον Γουέμπερ, που παραμένει στην 2η θέση
57/60 Η μάχη του Μπάτον με τον Κοβαλάινεν ξεχωρίζει μέχρις στιγμής
57/60 Ο Σούτιλ βρίσκεται στην 8η θέση, πίσω από τον Ραϊκόνεν
59/60 Ο Μπάτον πιέζει τον Κοβαλάινεν
59/60 Πρόβλημα με τον Χάμιλτον, ο οποίος στην εκκίνηση ήρθε σε επαφή
59/60 Ο Κοβαλάινεν έχει πλασαριστεί στην 3η θέση
60/60 Ο Μπαρικέλο κατάφερε να περάσει 1ος
Φοβερή εκκίνηση
Τα μονοθέσια σχηματίζουν την σειρά εκκίνησης και ξεκινάνε
Ο Τίμο Γκλοκ θα ξεκινήσει από την τελευταία θέση
Οι οδηγοί προσπαθούν να φέρουν τα ελαστικά στην κατάλληλη θερμοκρασία
Όλα είναι έτοιμα και ξεκίνησε ο γύρος σχηματισμού
Τα μονοθέσια έχουν πάρει θέση στο grid
Η παρουσία του κόσμου είναι έντονη
Το πρωί στην πίστα του Νίρμπουργκινγκ η βροχή έκανε και πάλι την εμφάνισή της, προμηνύοντας ότι τα καιρικά φαινόμενα θα παίξουν σημαντικό ρόλο.