H Peugeot στη Γενεύη

H Peugeot στη Γενεύη
H Peugeot στη Γενεύη sd

Το AUTO 24 παρουσιάζει τα σημαντικότερα εκθέματα της Peugeot στο Σαλόνι της Γενεύης

Για όλα τα γούστα είναι οι προτάσεις που «ρίχνει» στην αγορά η Peugoet, σε μια προσπάθεια να διατηρήσει σε ικανοποιητικό επίπεδο τις πωλήσεις καινούργιων μοντέλων, ενώ διανύουμε περίοδο μεγάλης οικονομικής κρίσης.




206 Plus: Οικονομική επιλογή








Σε αυτή τη λογική , η γαλλική φίρμα επαναλανσάρει στην αγορά το –εξαιρετικά δημοφιλές – 206, το οποίο συνοδεύει η ονομασία Plus. Πρόκειται για μοντέλο το οποίο τοποθετείται πάνω από το 106 και κάτω –έστω και οριακά- από το 207 και έχει στόχο να προσελκύσει εκείνο το κοινό που αναζητά μια σχετικά οικονομική, αλλά χωρίς συμβιβασμούς από πλευράς ποιότητας, χώρων, αξιοπιστίας και συμπεριφοράς στο δρόμο.



Από το 1998, όταν και ξεκίνησε την πορεία του στην αγορά, το 206 πούλησε περί τα 6,5 εκατομμύρια αυτοκίνητα και αναδείχθηκε σε ένα από τα δημοφιλέστερα μοντέλα που παράχθηκαν ποτέ από την γαλλική φίρμα.



Το ανανεωμένο μοντέλο με την ονομασία 206 Plus έχει εξελιχθεί στο πάτωμα και τα μηχανικά μέρη του προκατόχου του, σχεδιαστικά όμως έχει δεχθεί αρκετές επιρροές από το (μεγαλύτερο αδελφό) 207. Έτσι, σε σχέση με το παλιό 206, έχουν επανασχεδιασθεί καπό, η γρίλια στον εμπρός προφυλακτήρα, καθώς και τα φωτιστικά σώματα που είναι στο πνεύμα της εποχής.



Το σαλόνι έχει κι αυτό δεχθεί βελτιώσεις, με στόχο να είναι πιο φιλικό και ζεστό για τους επιβάτες. Καλύτερης ποιότητας υλικά έχουν χρησιμοποιηθεί στο ταμπλό αλλά και στις επενδύσεις των καθισμάτων. Από πλευράς σχεδίασης το ταμπλό και η κεντρική κονσόλα έχουν «δανειστεί» στιλιστικά στοιχεία τόσο από το 207 όσο και το 308.



Σε ότι αφορά τους κινητήρες, υπάρχει η συνταγή , γνωστή από το παλιό 206. Έτσι κάτω από το καπό του αυτοκινήτου που θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Peugeot στο Mulhouse θα υπάρχουν δύο κινητήρες βενζίνης. Ένας 1,1 λίτρων και 60 ίππων και ένας 1.400 κ.ε. 75 ίππων. Θα υπάρχει επίσης και έκδοση ντίζελ 1,4 λίτρων 70 αλόγων.



Στην ελληνική αγορά το 206 Plus αναμένεται τον επόμενο μήνα (Μάρτιο.




Άνοιξη με 3008








Μια νέα πρόταση, που ξεφεύγει από τις στενά οριοθετημένες κατηγορίες, παρουσιάζει η Peugoet με το 3008. Ένα αυτοκίνητο που «δανείζεται» στοιχεία από τα πολυχρηστικά MPV, τα SUV αλλά και τα μικρομεσαία μοντέλα, με τα οποία «μοιράζεται» σχεδόν της ίδιες διαστάσεις. Αποτέλεσμα αυτού του … γάμου; Ένα αυτοκίνητο ελεύθερου χρόνου, για νέους οικογενειάρχες, που και χώρους θέλουν, αλλά και νεανικό στιλ.



Παράλληλα όμως και ένα αυτοκίνητο με κόμπακτ διαστάσεις, το οποίο είναι ευκολοδήγητο στην πόλη, παρκάρει σε περιορισμένους χώρους ενώ αποδεικνύεται φιλικό στο ταξίδι, αλλά και για το σαββατοκύριακο.



Οι Γάλλοι της Peugeot τοποθετούν το 3008 πάνω από τις εκδόσεις στέισον βάγκον του 207 και του 308 και κάτω από το SUV 4007. Το αυτοκίνητο έχει κατασκευασθεί πάνω στο πάτωμα του 308 , έχει μήκος 4,365 μέτρα, πλάτος 1,837 ενώ το ύψος του φθάνει τα 1,639 μ. Ο χώρος αποσκευών, φθάνει τα 432 λίτρα.



Οι εκδόσεις βενζίνης εφοδιάζονται με το γνωστό μοτέρ των 1.600 κ.ε. με τους 120 ίππους στην απλή έκδοση και τους 150 ή 156 ίππους στην έκδοση τούρμπο. Στην δεύτερη εκδοχή το κιβώτιο είναι χειροκίνητο 6 σχέσεων. Κινητήρες πετραλαίου υπάρχουν με 110, 153 και 160 ίππους ενώ ετοιμάζεται υβριδική εκδοχή που θα λανσαριστεί την επόμενη διετία. Χαρακτηριστικό στοιχείο η ύπαρξη ενός ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα, που θα κάνει το αυτοκίνητο τετρακίνητο.



Η κίνηση στις συμβατικές εκδόσεις μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς. Ενώ για όσους … ονειρεύονται εκτός δρόμου περιπέτειες, η Peugoet αναπληρώνει το κενό με το προαιρετικό πακέτο “Grip Control”, που περιλαμβάνει λάστιχα εκτός δρόμου (M+S) κι ένα εξελιγμένο ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ολίσθησης με 5 διαφορές επιλογές προγράμματος λειτουργίας, ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης.



Το 3008 θα έρθει στην ελληνική αγορά μέσα στην άνοιξη.




Καλοκαιράκι με 308 CC








Την … κατάλληλη εποχή, αρχές καλοκαιριού, θα λανσάρει η ελληνική αντιπροσωπεία (Lion Hellas) της Peugeot το ολοκαίνουργιο 308 CC, το οποίο στην τελική του μορφή θα δώσει το παρόν στην Διεθνή Έκθεση της Γενεύης.



Εξωτερικά το νέο μοντέλο της Peugeot διαθέτει δυναμικό, σπορ στιλ που κατά μεγάλο ποσοστό συνδυάζει και την κομψότητα με τις… πινελιές χρωμίου. Το μπροστινό… μυτερό μέρος μοιάζει με «βέλος», ενώ στην πίσω πλευρά τα εντυπωσιακά φώτα τύπου LED τραβάνε τα βλέμματα.



Οι σχεδιαστές της Peugeot λειτούργησαν με στόχο να εξασφαλίσουν περισσότερη άνεση στους 4 επιβάτες, κάτι που τόσο στο 206, όσο και στο 307 αποτελούσε μειονέκτημα. Έτσι, το 308 είναι το μεγαλύτερο CC που έχει βγάλει σε παραγωγή η γαλλική εταιρεία και έχει πλέον στο… λεξιλόγιό του την… καθημερινή άνεση.



Η μεταλλική οροφή του 308 CC με το πάτημα ενός κουμπιού χρειάζεται 20 δευτερόλεπτα για να… κρυφτεί μέσα στο πορτμπαγκάζ, ενώ η συγκεκριμένη διαδικασία προβάλλεται και στην κεντρική οθόνη πληροφόρησης. Για την ασφάλεια των επιβατών στον βασικό εξοπλισμό θα βρίσκονται και τα εκτίνασσόμενα roll bar, τα οποία σε περίπτωση που ανατραπεί το όχημα (και βρίσκεται σε … κατάσταση Cabrio) λειτουργούν άμεσα και αποτελεσματικά.



Οι κινητήρες που θα κινούν το 308CC είναι ένας βενζίνης (τούρμπο) 1.6 λ. με 150 ίππους και ένας 2.0 λίτρων ντίζελ με 140 ίππους.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα