Hyundai Genesis

Hyundai Genesis
hyundaigenesis23908_sd

Η Hyundai με τα νέα Genesis μπαίνει για τα καλά στο παιχνίδι των υψηλών επιδόσεων

Ναι, καλά καταλάβατε τόσο το Sedan, όσο και το Coupe έχουν την κίνηση στους πίσω τροχούς και με ατελείωτη ιπποδύναμη υπόσχονται γκάζια σε… οικογενειάρχες και εργένηδες.




GENESIS SEDAN



Με το οικογενειακό Genesis η Hyundai θέλει να προσφέρει στο κοινό της άνεση, ασφάλεια, πολυτέλεια και ιπποδύναμη προκειμένου να «κοιτάξει στα μάτια» τα μεγάλα μοντέλα των Mercedes, BMW, Audi και Lexus.



Ο στόχος οριοθετήθηκε από τον αντιπρόεδρο του αναπτυξιακού προγράμματος της Hyundai Motor Αμερικής, John Krafcik, ο οποίος κατά την παρουσίαση του νέου μοντέλου ανέφερε χαρακτηριστικά: «Το Genesis συνδυάζει επιδόσεις, ευρυχωρία, πολυτέλεια και αξία. Ελπίζουμε ότι θα καταφέρουμε να αποδυναμώσουμε τις υπόλοιπες αυτοκινητοβιομηχανίες που τα τελευταία χρόνια κυριαρχούν στην κατηγορία των μεγάλων sedan».



Αν αναρωτιέστε το πώς θα τα καταφέρει το Genesis… η απάντηση είναι απλή. Κατ’ αρχήν το νέο μοντέλο της Hyundai θα έχει άκρως ανταγωνιστική τιμή και κινητήρες που θα… σκοτώνουν. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες από τις ΗΠΑ η τιμή θα είναι δελεαστική (περίπου 30.000 $) σε σχέση με τα αντίστοιχα ανταγωνιστικά μοντέλα (Mercedes, BMW, Audi και Lexus… περίπου 55.000 $).



Σχετικά με τα μηχανικά σύνολα που βρίσκονται κάτω από το καπό του πισωκίνητου Genesis οι Κορεάτες ανακοίνωσαν αξιοζήλευτα πακέτα.



Ο νέος V8 κινητήρας Tau 4,6 λίτρων που αποδίδει 368 ίππους ήρθες να συμπληρώσει τα καθόλου ευκαταφρόνητα V6 μοτέρ 3,3 λίτρων (264 ίππους) και 3,8 λίτρων (με 290 άλογα). O V8 Tau σε συνδυασμό με το 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων της ZF που διαθέτει και χειροκίνητη επιλογή (Shiftronic) μετακινεί το Genesis στα 0-100 σε λιγότερο από 6 δευτερόλεπτα με τελική ταχύτητα που περιορίζεται από το κόφτη στα 250 χλμ/ώρα. Εδώ αξίζει να αναφέρουμε ότι το μοτέρ Tau σε σχέση με τους αντίστοιχους V8 κινητήρες που εξοπλίζουν τα μοντέλα των Lexus GS450, BMW 750i, Audi A8 και Infiniti M45 παράγει περισσότερη ιπποδύναμη και καλύτερη ροπή!



Οι δύο V6 κινητήρες θα εξοπλίζονται με 6άρι αυτόματο-σειριακό κιβώτιο.








Σχεδιαστικά το Sedan Genesis έχει όλα τα κατάλληλα χαρακτηριστικά που διαθέτει ένα μοντέρνο οικογενειακό αυτοκίνητο. Οι δυναμικές γραμμές σε συνδυασμό με τα μοντέρνα φωτιστικά και τον πλούσιο ηλεκτρονικό εξοπλισμό που διαθέτει στο εσωτερικό του σε κερδίζουν από την πρώτη στιγμή.



Σε επίπεδο ασφάλειας οι Κορεάτες έχουν δώσει ιδιαίτερο βάρος και διαθέτουν στον βασικό εξοπλισμό όλα τα τεχνολογικά θαύματα της εποχής στην ενεργητική ασφάλεια (ESP, 8 αερόσακους, TCS, ενεργητικά προσκέφαλα).




GENESIS COUPE



Μετά την παρουσίαση του Sedan ακολούθησε και η εμφάνιση του Genesis Coupe από τη Hyundai. Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που διαθέτει όλα τα χαρακτηριστικά ενός σπορ coupe αυτοκίνητου και αναμένεται να μπει στην αγορά την άνοιξη του 2009.



Εξωτερικά οι δυναμικές καμπύλες, σε συνδυασμό με τα εντυπωσιακά φωτιστικά, τις 18αρες ζάντες και το μυτερό μπροστινό μέρος σε κάνουν να… μην πιστεύεις στα μάτια σου για το αν πρόκειται για Hyundai ή για κάποιο ευρωπαϊκό σπορ αυτοκίνητο. Με το άνοιγμα της πόρτα καταλαβαίνεις ότι οι Κορεάτες δεν έχουν τσιγκουνευτεί και έχουν δώσει άκρως νεανική διάθεση στο πιλοτήριο με στόχο την οδηγική ευχαρίστηση. Τα μπάκετ δερμάτινα καθίσματα, μαζί με την κεντρική ενιαία κονσόλα (περιλαμβάνει οθόνη Navi-Audio) και το σπορ τιμόνι με χειριστήρια αποδεικνύουν του λόγου το αληθές.








Και αν όλα τα παραπάνω δεν σας εντυπωσίασαν, τότε σίγουρα θα εντυπωσιαστείτε από τους κινητήρες που θα εξοπλίσουν το Genesis Coupe.



Οι μηχανικοί της Hyundai δούλεψαν αρκετές ώρες με στόχο να ικανοποιήσουν και τους πιο απαιτητικούς.

Ο θεωρητικά… μικρότερος 2λίτρος κινητήρας είναι 5κύλινδρος και με τη βοήθεια του τούρμπο αποδίδει 212 ίππους και τελική ταχύτητα που ξεπερνάει τα 220 χλμ/ώρα. Επίσης, κάτω από το καπό του Genesis Coupe θα τοποθετηθεί και o V6 Lamdba 3,8 λίτρων κινητήρας 300 ίππων, ο οποίος κινεί σαν… δαιμονισμένο το Genesis (0-100 σε 6 sec.) με τελική ταχύτητα 240 χλμ/ώρα. Για την πρώτη έκδοση, η οποία θα ονομάζεται Genesis Coupe GS, η μετάδοση θα πραγματοποιείται μέσω μηχανικού ή αυτόματου κιβώτιο, ενώ στην πιο γρήγορη έκδοση (Coupe GT) θα τεθεί προς διάθεση και το αυτόματο σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων.



Τέλος, για το σύστημα πέδησης η Hyundai έπεισε την ιταλική εταιρεία Brembo να… βάλει το χεράκι της και έτσι το Coupe θα φοράει τετραπίστονες δαγκάνες με δίσκους 340mm εμπρός και 330mm πίσω.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα