Hyundai i20: Ισχυρή μεταπωλητική αξία

Το Hyundai i20 προβλέπεται να διατηρήσει την μεταπωλητική του αξία σύμφωνα με τους ειδικούς αναλυτές αυτοκινήτου της EurotaxGlass
- 23 Φεβρουαρίου 2009 11:13
Οι αναλύσεις τους αποκάλυψαν πως η έκδοση των 1.2 λίτρων αναμένεται να είναι το μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη, διατηρώντας 62 τοις εκατό της αρχικής του τιμής μετά από 3 χρόνια και 60,000 χιλιόμετρα, προπορευόμενο των ανταγωνιστών Toyota, Renault, Opel και Peugeot.
Οι εκδόσεις πετρελαιοκινητήρων προβλέπεται να έχουν επιδόσεις ίσες των ανταγωνιστών, επιτυγχάνοντας μεταπωλητική αξία έως και 61 τοις εκατό στο ίδιο χρονικό διάστημα.
Αξιολογώντας τις προοπτικές του i20, η EurotaxGlass παρέθεσε πολλούς παράγοντες που συνεισφέρουν στις δυνατές επιδόσεις, συμπεριλαμβανομένης της μειωμένης κατανάλωσης καυσίμων και τις χαμηλές εκπομπές CO2. Ο κινητήρας των 1.2 λίτρων είναι μια νέα, ελαφριά μονάδα τέλεια εφαρμοσμένη στο i20, προσφέροντας μια απολαυστική οδηγική εμπειρία, με εκπομπές μόλις 124γρ. CO2 ανά χιλιόμετρο και με κατανάλωση 5.2 λίτρων βενζίνης ανά 100 χλμ. Ο κινητήρας πετρελαίου των 1.4 λίτρων CRDi κάνει το ντεμπούτο του στο νέο i20 και προσφέρει κορυφαία για την κατηγορία εξοικονόμηση καυσίμου και εκπομπές ρύπων, 4.4 λίτρα ανά 100 χλμ. και 116γρ. ανά χλμ. αντίστοιχα, και στις δύο εκδόσεις 75PS και 90PS.
Οι αναλυτές της EurotaxGlass έδωσαν επίσης έμφαση στο ‘έξυπνο’ εσωτερικό του αυτοκινήτου που περιλαμβάνει μεγάλο χώρο αποσκευών, άνετη καμπίνα και πολυάριθμους αποθηκευτικούς χώρους. Σημαντικό ρόλο παίζει επίσης η συνολική αξία του αυτοκινήτου με τον πλούσιο standard εξοπλισμό, την άνεση και τους υψηλούς δείκτες παθητικής / ενεργητικής ασφάλειας, αξιολογώντας το σαν μια καλή αγορά καινούριου ή μεταχειρισμένου αυτοκινήτου.
”
Αυτή η προσέγγιση βοηθάει στο να ενδυναμώσουμε τις μελλοντικές προοπτικές του i20 και να βελτιώσουμε την αντίληψη του κόσμου για την Hyundai ως εταιρεία’’, δήλωσε ο Alan Rushforth, Αντιπρόεδρος της Hyundai Motor Europe. Η επικέντρωση της εταιρείας στην ενίσχυση της μεταπωλητικής αξίας και της ελκυστικής εμφάνισης του αυτοκινήτου αποτελεί μέρος της ευρύτερης στρατηγικής για την αναβάθμιση της εικόνας της Hyundai στην Ευρώπη.
Το πρόγραμμα ανανεωμένης εμφάνισης μεταχειρισμένων αυτοκινήτων εφαρμόζεται στις μεγάλες αγορές τους τελευταίους 12 μήνες, συμπεριλαμβανομένων των ‘Gechecked und Perfect’ στη Γερμανία, ‘ Semi Nuevos’ στην Ισπανία και ‘Hyundai Occasion’ στην Γαλλία. Επιπλέον, οι αντιπρόσωποι της Hyundai έχουν μπει σε διαδικασία αλλαγής εταιρικής ταυτότητας για να αναβαθμίσουν την μάρκα ακόμα περισσότερο, με πολυτελείς νέες εγκαταστάσεις και μοντέρνα εμφάνιση στις εκθέσεις τους.
‘
Το εταιρικό μας slogan ‘’True Quality Matters’’(Η Πραγματική Ποιότητα Μετράει), είναι το επίκεντρο σε ότι κι αν κάνουμε : τα αυτοκίνητα μας έχουν σχεδιαστεί και κατασκευαστεί με τις υψηλότερες προδιαγραφές και η εμπειρία των πωλητών που κυριαρχεί στις εκθέσεις Hyundai πρέπει να αντανακλά ακριβώς αυτό’, πρόσθεσε ο Αντιπρόεδρος Rushforth. ‘
Η φιλοδοξία μας είναι να κάνουμε το i20 το αυτοκίνητο με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη, με μέσον όρο τις 100,000 πωλήσεις τον χρόνο. Η ελκυστική του εικόνα προς τον καταναλωτή θα αποτελέσει το ‘’κλειδί’’ για την επίτευξη αυτού του στόχου.’