Η επόμενη μέρα

Η επόμενη μέρα
toyota

Απογοήτευση στο στρατόπεδο της Toyota μετά το Grand Prix στο Μόντε Κάρλο

Ο Γκλοκ κέρδισε μία θέση στην πρώτη στροφή πριν μπει αναγκαστικά στα pits για νέα εμπρός αεροτομή μετά από τετακέ.



Φορούσε ελαστικά για δυνατή βροχή με αποτέλεσμα να υποφέρει καθώς η πίστα στέγνωνε, ενώ είχε άλλο ένα τετακέ λίγο πριν το pit stop.



Ανεφοδιάστηκε με καύσιμα για μέχρι το τέλος του αγώνα, αλλά μετά φόρεσε στεγνά ελαστικά και τερμάτισε στη 12η θέση.




Αγωνιστική Κατάταξη: 12ος (+1 γύρος)


Κατάταξη Προκριματικών: 11ος


Χρόνος Γύρου: 1m 15.907s (+0.797s in Q2)


Θέση Εκκίνησης: 10ος




Δεν ήταν καλή μέρα για μένα. Είχα τη δυνατότητα να κερδίσω βαθμούς, αλλά έκανα πολλά λάθη και λυπάμαι για την ομάδα. Ξεκίνησα καλά και προσπέρασα τον Webber πριν την πρώτη στροφή.

Στη συνέχεια, έκανα τετακέ ένα-δυο γύρους αργότερα και χρειάστηκε να μπω στα pits. Αλλάξαμε σε ελαστικά για δυνατή βροχή για το πρώτο κομμάτι, αλλά μετά αυτά έγιναν σκληρά όσο η πίστα στέγνωνε.

Λίγο μετά το pit stop, η πίστα στέγνωσε περισσότερο και ξαναμπήκα στα pits για στεγνά ελαστικά. Μετά, όλο το θέμα ήταν να τερματίσω. Αισιοδοξούμε για ένα καλύτερο αποτέλεσμα την επόμενη φορά

“.



Ο Γιάρνο Τρούλι ξεκινώντας 8ος, άλλαξε σε ελαστικά για δυνατή βροχή όταν είχε βγει το αυτοκίνητο ασφαλείας. Κέρδισε θέσεις και έφτασε μέχρι την 7η θέση, αλλά τα πράγματα δυσκόλευαν όσο η πίστα στέγνωνε.



Άλλαξε σε ελαστικά για κανονική βροχή και ανεφοδιάστηκε με καύσιμα για μέχρι το τέλος του αγώνα, ενώ αργότερα μπήκε στα pits για στεγνά ελαστικά και τελικά τερμάτισε 13ος.




Αγωνιστική Κατάταξη: 13ος (+1 γύρος)


Κατάταξη Προκριματικών: 8ος


Χρόνος Γύρου: 1m 17.203s (+1.416s στο Q3)


Θέση Εκκίνησης: 8ος




Ήταν ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο και η σημερινή ήταν μία από τις μέρες που τα πράγματα δεν μας δούλεψαν υπέρ μας. Στο ένα κομμάτι, έβρεχε πολύ δυνατά και ρισκάραμε να επιλέξουμε ελαστικά για δυνατή βροχή.

Στην αρχή, τα πράγματα πήγαν καλά επειδή ήμουν ταχύτερος και έκανα αρκετούς καλούς ελιγμούς προσπέρασης. Αλλά μετά, η βροχή σταμάτησε και πραγματικά κατέβαλα μεγάλη προσπάθεια με τέτοια ελαστικά σε στεγνή πίστα.

Δυστυχώς, εδώ κολλάς πάντα στην κυκλοφορία της πίστας και έχασα πολλές θέσεις κατά τη διάρκεια των pit stops. Προς το τέλος του αγώνα φόρεσα στεγνά ελαστικά και τερμάτισα

“.




Tadashi Yamashina – Επικεφαλής Ομάδας




Αν είχαμε διατηρήσει τις επιδόσεις που επιδείξαμε στα προκριματικά, θα είχαμε κερδίσει αρκετούς βαθμούς. Αντί αυτού, ζήσαμε μία πολύ δύσκολη μέρα. Και οι δύο οδηγοί ξεκίνησαν καλά και βρισκόντουσαν σε καλή φόρμα για τον αγώνα από νωρίς.

Αλλά μετά ο Timo έκανε κάποια απροσδόκητα τετακέ. Ο Jarno δυσκολεύτηκε επίσης για να βρει ρυθμό με τα ελαστικά για δυνατή βροχή όταν η πίστα στέγνωσε και τα άλλα αυτοκίνητα κέρδισαν έδαφος.

Οι οδηγοί δεν είχαν αρκετή αυτοπεποίθηση με το αυτοκίνητο εδώ, ενώ η στρατηγική μας στην αλλαγή των ελαστικών δεν ήταν κατάλληλη για τον καιρό όπως εξελίχθηκε τελικά. Τώρα πρέπει να συνεχίσουμε τη σκληρή προσπάθεια αν θέλουμε να πετύχουμε ένα καλύτερο αποτέλεσμα στον Καναδά

“.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα