Η Hyundai στο EURO

Η Hyundai παρέδωσε 265 αυτοκινήτα για τις ανάγκες του EURO 2008
- 06 Ιουνίου 2008 18:31
O Πρόεδρος της Hyundai Motor Europe κ. K. H. Ahn, παραδίδοντας συμβολικά ένα ασημένιο κλειδί αυτοκινήτου στους κ.κ. Philippe Margraff, Εμπορικό Διευθυντή της UEFA και Martin Kallen, Διευθύνων Σύμβουλο της EURO 2008 S.A, εξέφρασε την επιθυμία του να δει τη Hyundai να κινείται σε υψηλές ταχύτητες με τις χορηγικές της δραστηριότητες :
”
Η Hyundai είναι υπερήφανη που για τρίτη συνεχόμενη φορά συνδέεται με το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου. Η ευκαιρία να παρασχεθεί η VIP μεταφορά και σε αυτό το πρωτάθλημα συμβάλει στο να χτίσουμε στην Ευρώπη την ευρύτερη αναγνώριση της μάρκας και των προϊόντων μας.
Το ποδόσφαιρο είναι μια παγκοσμίως κατανοητή γλώσσα και μια ισχυρή ενωτική δύναμη που μπορεί να προσελκύσει ανθρώπους όλων των εθνικοτήτων, των φυλών και των θρησκειών. Αυτό συμπίπτει με τις αξίες και το όραμα της Hyundai” υπογράμμισε ο Πρόεδρος Ahn.
Ναυαρχίδα του στόλου της διοργάνωσης UEFA EURO 2008 θα είναι το πολυτελές sedan Hyundai Grandeur ενώ συνολικά 39 Grandeur θα χρησιμοποιηθούν για τη μεταφορά των VIPs και των αξιωματούχων. Ως επίσημος χορηγός του μεγαλύτερου αθλητικού γεγονότος της Ευρώπης, η Hyundai θα διαθέσει επίσης για την κάλυψη των μεταφορικών αναγκών της διοργάνωσης 8 Sonata, 12 Santa Fe, 2 Tucson, 70 i30cw και 134 Η-1 Vans.
Επιπροσθέτως, η Hyundai θα διαθέσει λεωφορεία, συμπεριλαμβανομένων αυτών που θα μεταφέρουν τις εθνικές ομάδες των συμμετεχόντων χωρών. Τα λεωφορεία αυτά θα φέρουν το λογότυπο της Hyundai και θα διακοσμηθούν με τα εθνικά χρώματα των ομάδων καθώς και τα υποστηρικτικά συνθήματα των οπαδών της κάθε χώρας. Επιπροσθέτως θα διατεθούν οδηγοί αλλά και η απαραίτητη τεχνική υποστήριξη των οχημάτων κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης.
Η Hyundai έχοντας στηρίξει ως επίσημος χορηγός στον τομέα του αυτοκινήτου το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου το 2000 και το 2004 έχει ήδη εδραιωθεί ως αξιόπιστος και αποτελεσματικός συνεργάτης της UEFA. Οι εκδηλώσεις και τα εστιασμένα στον πελάτη χορηγικά προγράμματα είχαν σημαντική επιτυχία και τοποθέτησαν τη Hyundai στις καρδιές εκατομμυρίων φιλάθλων σε όλο τον κόσμο.