Η ΚΙΑ στη Γενεύη

Το νέο concept MPV θα είναι το σημαντικότερο αυτοκίνητο που θα παρουσιάσει η ΚΙΑ στη Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης
- 26 Φεβρουαρίου 2009 13:15
ΚΙΑ CONCEPT CAR MPV “No 3”
Ενα νέο concept car της κατηγορίας των μικρών MPVs θα κάνει την εμφάνισή του στο stand της ΚΙΑ. Με μοναδική πανοραμική γυάλινη οροφή, με μήκος 4045 χιλιοστά, με πρωτότυπο φινίρισμα στο χρώμα του τιτανίου αλλά και με λευκές λεπτομέρειες που δημιουργούν αντίθεση, το μοντέλο αυτό αποπνέει ένα ξεχωριστό look αλλάζοντας τα δεδομένα της κατηγορίας. Αντικατοπτρίζει το νέο «πρόσωπο της ΚΙΑ» και αποτελεί ένα ακόμα βήμα στην πορεία της προς τη δημιουργία κορυφαίων αυτοκινήτων με πρωτότυπο σχεδιασμό και δυνατές επιδόσεις, που απευθύνονται στους νέους αλλά και όλους όσοι αισθάνονται νέοι. Το μοντέλο αυτό αναμένεται στην Ελληνική αγορά στα τέλη του 2009.
ΚΙΑ CEE’D με ISG
Ενα από τα μοντέλα που θα παρουσιάσει η ΚΙΑ είναι και το νέο CEE’D εξοπλισμένο με το ευφυές σύστημα ISG (=Idle Stop and Go), ήδη γνωστό στην Ελλάδα από τις 6 νέες εκδόσεις του 5θυρου μοντέλου που λάνσαρε η ΚΙΑ στην Ελληνική αγορά το Φεβρουάριο. Η προηγμένη τεχνολογία ISG σβήνει αυτόματα τη μηχανή όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο (πχ. σε φανάρια) και την επανεκκινεί αυτόματα όταν ο οδηγός πατήσει το συμπλέκτη για να επιλέξει την 1η ταχύτητα και να φύγει. Αυτή η λειτουργία έχει σαν αποτέλεσμα έως 8% μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου στον αστικό κύκλο οδήγησης. Ενδεικτικά, η κατανάλωση του κινητήρα 1.4 lt μειώνεται από 7,6 lt / 100 km (χωρίς ISG) στα 7 lt / 100 km (με ISG) και οι εκπομπές ρύπων από τα 181 gr / km (χωρίς ISG) στα 167 gr / km (με ISG).
ΚΙΑ CEED HYBRID
H KIA θα παρουσιάσει εκτός των άλλων και μία νέα υβριδική έκδοση του CEE’D που σχεδίασε ειδικά για δοκιμή στην Ευρώπη. Η έκδοση αυτή θα χρησιμοποιεί τον βενζινοκινητήρα Gamma 1.6 λίτρων συνδυασμένο με έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 15 kW (20 ps) και ροπής 105 Nm εναλλασσόμενου ρεύματος σύγχρονης λειτουργίας και επιπλέον θα έχει σύστημα μετάδοσης συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT transmission). Θα είναι δε εξοπλισμένη με το ευφυές σύστημα ISG (=Idle Stop and Go). Σύμφωνα με τις μετρήσεις της ΚΙΑ, το υβριδικό αυτό μοντέλο θα επιταχύνει από 0-100 χμ/ω σε 11.8 δευτερόλεπτα και θα φτάνει τελική ταχύτητα 185 χμ/ω. Η δε κατανάλωσή του σε οδήγηση στο μικτό κύκλο θα είναι μόλις 4,81 λτ/ 100 χμ ενώ οι εκπομπές ρύπων θα είναι 109 γρ/ χμ, δηλ. 25% χαμηλότερες από τη συμβατική έκδοση 1.6 lt με ISG.