Η νέο εποχή της Citroën

Η νέο εποχή της Citroën
citroen ds sd

H Citroen γιορτάζει τα 90 χρόνια από την ιδρυσή της, επαναπροσδιορίζει την ταυτότητά της και παρουσιάζει εντυπωσιακό concept

Στην επέτειο γέννησης του ιδρυτή της, στις 5 Φεβρουαρίου, η Citroën παρουσίασε τη νέα στρατηγική της μάρκας, ταυτόχρονα σε 34 χώρες σε όλο τον κόσμο συγκεντρώνοντας τα φώτα της δημοσιότητας.








Κι αν το νέο λογότυπο, αλλά και η καινούργια ταυτότητα της μάρκας είναι στοιχεία τα οποία σαφώς και θα καταδείξουν τον καινούργιο άνεμο που πνέει στην γαλλική φίρμα, ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο, που θα κάνει την πρεμιέρα του στην Γενεύη, έρχεται να συνδέσει το ένδοξο παρελθόν με το μέλλον. Πρόκειται για το πρωτότυπο DS INSIDE.




Η ΣΕΙΡΑ DS



Αυτή η σειρά των μοναδικών μοντέλων ξεχωρίζει για τα πλεονεκτήματά της όσον αφορά το στυλ, την δυναμική και την χρηστικότητα.



Αντικείμενα πόθου, προσιτά, τα οποία ξεχωρίζουν για την δημιουργικότητά τους, την ευφυΐα του σχεδιασμού τους και την ποιότητα του φινιρίσματός τους. Τα αυτοκίνητα που δίνουν τον καλύτερο εαυτό της Citroën. Μια σειρά προϊόντων που καλύπτει το νέο πνεύμα της Citroën: Creative Technologie.



Το πρωτότυπο DS INSIDE είναι το πρώτο παράδειγμα αυτής της νέας σειράς προϊόντων. Η νέα σειρά θα ονομάζεται DS και τα 3 μοντέλα DS3, DS4 και DS5.



Η DS εξέφραζε ανέκαθεν και ακόμα εκφράζει ένα νέο τρόπο αντίληψης του αυτοκινήτου και του μέλλοντος. Η Μάρκα έχει αποφασίσει να πάρει από τα γονίδιά της για να ενισχύσει τη θέση της νέας σειράς προϊόντων της στην αγορά, και να εμφυσήσει σε αυτήν το διαφορετικό πνεύμα που εμπνέει και το όνομά της. DS: Different Spirit.



Πέρα πάντως από τις προιοντικές κινήσεις, η νέα ταυτότητα της γαλλικής φίρμας πιστοποιείται επίσης:




Από το νέο λογότυπο: Είναι το πρώτο εμφανές σημάδι της αλλαγής και είναι το αποτέλεσμα της συνεργασίας μεταξύ των ομάδων του Marketing και του Σχεδιασμού CITROËN, υπό την αιγίδα του Jean-Pierre Ploué και της εταιρείας Landor.



Το λοχιόσημο απελευθερώνεται από το πλαίσιό του και γίνεται τρισδιάστατο, ανάγλυφο και πιο δυναμικό.



Το κόκκινο χρώμα παραμένει στο νέο λογότυπο στο όνομα της μάρκας, σαν μια γέφυρα μεταξύ παρελθόντος και μέλλοντος.




Την ταυτότητα της μάρκας: Η υπογραφή της Citroën σε όλες τις διαφημιστικές καμπάνιες θα είναι από τώρα και στο εξής “Créative Technologie”. Πράγματι η Citroën βρίσκει πάντα τρόπους να συνδυάζει την τεχνολογική υπεροχή με την δημιουργικότητα, στοιχεία τα οποία ανήκουν αδιαμφισβήτητα στο DNA της.









Ικανοποίηση πελατών: Για τους πελάτες της Citroën, η εμπειρία της Μάρκας οφείλει να είναι εξαιρετική σε όλες τις περιπτώσεις. Η μάρκα θέτει σε εφαρμογή – στην πώληση όπως και μετά την πώληση – τις νέες δεσμεύσεις της προς τον πελάτη, τις «θεμελιώδεις αρχές» της Μάρκας: άμεση εξυπηρέτηση, απαντήσεις σαφείς και σύντομες, παράδοση και εξατομικευμένη παρουσίαση του αυτοκινήτου, δέσμευση για τον χρόνο παράδοσης, επεξήγηση των εκτελούμενων εργασιών μετά από κάθε παρέμβαση … και άλλες πολλές δεσμεύσεις του δικτύου της Citroën οι οποίες αξιολογούνται.




Οδηγική Ευχαρίστηση: Μια άλλη προσέγγιση επικεντρώνεται στην απόλαυση της οδήγησης σε ρεαλιστικό πλαίσιο. Οι πελάτες της αναζητούν δυνατά προϊόντα, μοναδικά προϊόντα, προϊόντα που προσθέτουν την αξία και την εμπειρία τους στα νέα αυτοκίνητα.



Θέλουν status, θέλουν αίσθηση, θέλουν φινέτσα, αλλά χωρίς αντιγραφή της παραδοσιακής ανώτερης γκάμας.



Σήμερα, για ανταποκριθεί σε όλες αυτές τις απαιτήσεις, η Citroën λανσάρει μια νέα σειρά προϊόντων, συμπληρώνοντας την υπάρχουσα γκάμα της. Μια σειρά προϊόντων που θα αποτελείται από 3 νέα οχήματα που θα λανσαριστούν από το 2010, στις κατηγορίες B, M1 και Μ2, αντίστοιχα

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα