Η Peugeot στην Φρανκφούρτη

Η Peugeot στην Φρανκφούρτη
Peugeot_RCZ_2011_sd

Η Peugeot παρουσιάζει τις νέες καινοτομίες της στην 63η Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης

Η Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης δίνει στην Peugeot τη δυνατότητα να επιβεβαιώσει την υπεύθυνη προσέγγισή της με την τοποθέτηση του ζητήματος της μειωμένης κατανάλωσης καύσιμου και εκπομπών CO2 στο κέντρο της προϊοντικής της πολιτικής, να προσφέρει σήμερα μία ελκυστική, ανταγωνιστική γκάμα αυτοκινήτων με μικρό αποτύπωμα άνθρακα, και να προετοιμάσει για το μέλλον καινοτομικές νέες τεχνολογίες.



Η Peugeot έχει κεντρίσει την προσοχή της στη δημιουργία αυτοκινήτων όπου θα εκπέμπουν χαμηλούς ρύπους στο περιβάλλον.








Αυτές οι επιδόσεις επιδεικνύονται στο περίπτερο στην Έκθεση με αυτοκίνητα παραγωγής με χαμηλές εκπομπές ρύπων στην κατηγορία τους : 207 “99 g”, 107 “106 g”, 308 Hatchback “120 g”, 3008 “130 g” και 407 “129 g”.




HYbrid4



Aύριο είναι η σειρά του HYbrid4 Μαζί με ένα νέο “ηλεκτρικό” αστικό όχημα στο τέλος του 2010 και την εφαρμογή στα αυτοκίνητα παραγωγής του συστήματος δεύτερης γενιάς “Stop & Start” το 2011, η Peugeot προετοιμάζει ένα μέλλον, που σε λιγότερα από δύο χρόνια, θα συνδυάζει σημαντικά μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές ρύπων με ανανεωμένη οδηγική απόλαυση.



Η καινοτομική τεχνολογία υβριδικού diesel ονομάζεται HYbrid4, εισάγεται στην ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτων όπου είναι μεγάλη η χρήση κινητήρων diesel, και βασίζεται στην προηγμένη τεχνογνωσία της Peugeot στους κινητήρες HDi, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και την τελειοποίηση των υφιστάμενων τεχνολογιών (ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6-σχέσεων, Stop & Start).








Βασίζεται επίσης σε μία παράλληλη αρχιτεκτονική, εναλλάσσει τη λειτουργία του κινητήρα HDi και του ηλεκτρικού κινητήρα για να διασφαλίσει την μέγιστη αποτελεσματικότητα ανάλογα με τον τρόπο που οδηγείται το αυτοκίνητο – στην πόλη ή στον αυτοκινητόδρομο.



Όταν χρησιμοποιούνται ταυτόχρονα, οι δύο μονάδες παραγωγής ενέργειας προσφέρουν αυξημένες επιδόσεις. Αποτέλεσμα η πραγματική καινοτομία αναφορικά με την κατανάλωση καυσίμου και εκπομπών CO2 περίπου -35 % στον μεικτό κύκλο, σε σύγκριση με κινητήρες ίδιας ισχύος.



Με τη λύση HYbrid4, η καινοτομική τοποθέτηση του ηλεκτρικού κινητήρα στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου προσφέρει νέα οφέλη – τετρακίνηση, χωρίς το μειονέκτημα της μηχανικής σύνδεσης –και διασφαλίζει τεχνική και οικονομική βιωσιμότητα χάρη στην παρουσία ενός χώρου κινητήρα εμπρός, που μπορεί να φιλοξενήσει διαφορετικούς συμβατικούς κινητήρες και προσφέρει το πλεονέκτημα της προσαρμοστικότητας.




3008 HYbrid4-RCZ HYbrid4



Δύο πρωτότυπα αυτοκίνητα, που θα αποκαλυφθούν για πρώτη φορά στο περίπτερο της Peugeot στην Φρανκφούρτη, επιδεικνύουν αυτήν την δέσμευση. Το 3008 HYbrid4 δίνει μία πρόγευση του αυτοκινήτου παραγωγής που θα παρουσιαστεί την άνοιξη 2011, ενώ με το πειραματικό RCZ HYbrid4, ο κατασκευαστής προτείνει μία σύνθεση επιδόσεων και φιλικότητας προς το περιβάλλον.




5008



Η Peugeot προτείνει μία πρωτότυπη ερμηνεία του πολυμορφικού, βελτιώνοντας τα στοιχεία που αναμένουν οι καταναλωτές αυτής της κατηγορίας αυτοκινήτων. Με τον αεροδυναμικό σχεδιασμό του, το πρώτο πολυμορφικό της Peugeot, διαθέτει ένα πολυτελές και ευρύχωρο εσωτερικό, που προσφέρει εξαιρετική άνεση, διαμορφοσιμότητα και πολλούς χώρους, ενώ παράλληλα ανεβάζει την οδηγική απόλαυση σε νέα επίπεδα.








Το 5008 διαθέτει επίσης προηγμένες τεχνολογίες που ενισχύουν την ασφάλεια (Head-Up Display, Distance Alert, Intelligent traction control κλπ), και δυναμική συμπεριφορά υψηλού επιπέδου που δεν υποβαθμίζει την άνεση των 5 ή 7 πιθανών επιβατών, όπως επίσης και μία πλήρη γκάμα κινητήρων φιλικών προς το περιβάλλον και συστήματα οδηγικής υποβοήθησης τελευταίας γενιάς. Επίσης στη Φρανκφούρτη, η Peugeot παρουσιάζει ένα 5008 που διαθέτει ένα σημείο πρόσβασης WIFI μέσα στο αυτοκίνητο.




3008-5008



Δύο ξεχωριστά αυτοκίνητα, που στοχεύουν σε ξεχωριστές βάσεις καταναλωτών, αλλά μοιράζονται προηγμένη τεχνολογία, υψηλό επίπεδο ποιότητας και δυναμική οδική συμπεριφορά.




308 RCZ



Απόσταγμα συναισθημάτων… Δύο χρόνια μετά την παρουσίαση του ιδιαίτερα εντυπωσιακού πρωτότυπου 308 RCZ στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, η Peugeot κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα του RCZ, ενός 2+2 coupé που θα κυκλοφορήσει την άνοιξη 2010. Η ιδέα της εμπορικής παραγωγής του αυτοκινήτου υλοποιήθηκε γρήγορα.








Το RCZ είναι πρωτίστως η έκφραση ενός δυναμικού και κομψού σχεδιασμού, ισορροπημένο και δραστήριο, με χαρακτηριστικό του σημείο το διπλό καμπύλωμα στην οροφή, που σε συνδυασμό με τις διαστάσεις του αυτοκινήτου και την κινούμενη πίσω αεροτομή, βελτιστοποιεί την αεροδυναμική του αυτοκινήτου.



Η μηχανολογική δεινότητα είναι επίσης εμφανής, με τρεις κινητήρες υψηλών επιδόσεων που προσφέρουν μειωμένη κατανάλωση καύσιμου, περιλαμβάνοντας τον νέο 1.6 THP 147 kW (200 hp). Η Peugeot αγκαλιάζει την “καινοτομία” στον κόσμο της αυτοκίνησης αντλώντας τη δύναμή της από μία κληρονομιά συνώνυμη με διαφορετικές μορφές μετακίνησης , από το 2-τροχο στην 4-κίνηση, η Peugeot είναι ένας από τους βασικούς παίκτες στην παγκόσμια αυτοκίνηση.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα