Η πίστα της Σιγκαπούρης

Το AUTO 24 σας αναλύει την θεαματική πίστα της Σιγκαπούρης και σας παρουσιάζει όλα όσα θα θέλατε να ξέρετε πριν το Grand Prix
- 24 Σεπτεμβρίου 2009 22:38
Μέσα σε λίγα 24ωρα η Renault γύρισε σελίδα, άπαντες στη Φόρμουλα 1 δεν απαντούν με ειλικρίνεια στις ερωτήσεις που δέχονται για το “crashgate”. Ωστόσο η μοίρα παίζει με την τύχη του ακριβού σπορ, αφού το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα μεταφέρθηκε στη Σιγκαπούρη. Στον τόπο του εγκλήματος!
Το επιβλητικό 1-2 της Brawn GP στη Μόντσα “ψαλίδισε” σχεδόν όλες τις ελπίδες των οδηγών της Red Bull, Μαρκ Ουέμπερ και Σεμπάστιαν Φέτελ για την κατάκτηση του τίτλου.
“Και τώρα οι δυο μας”, σιγοψιθύρισε ο Ρούμπενς Μπαρικέλο στον Τζένσον Μπάτον στο βάθρο του ιταλικού Grand Prix. Η αλήθεια πάντως είναι ότι η Brawn GP είναι αήττητη (2-0) φέτος σε αγώνες που έχουν διεξαχθεί σε δημόσιους δρόμους: Νικητής στο Μονακό ήταν ο Μπάτον και ο Μπαρικέλο στη Βαλένθια. Λογικά ένας εκ των δύο θα επικρατήσει στη Σιγκαπούρη.
Κι αν το 2008 οι οδηγοί… κατευθύνονταν στο άγνωστο με… βάρκα την ελπίδα, φέτος ξέρουν που πάνε και έχουν τα δεδομένα της περσινής “παρθενικής” χρονιάς για να “πατήσουν” επάνω τους.
Σαν να μην ήταν αρκετά η υγρασία, η νυχτερινή οδήγηση και οι αμέτρητες στροφές, φέτος περιμένουμε και τη βροχή. Υπάρχει σοβαρή πιθανότητα βροχής την ώρα του αγώνα. Οπότε το θέαμα θα διπλασιαστεί.
Ο Μπαρικέλο πλησιάζει τον Σένα
Ο συναισθηματικός Βραζιλιάνος θα ρίξει κι άλλα δάκρυα όταν πληροφορηθεί ότι έχει τη δυνατότητα ακόμα και στους δύο επόμενους αγώνες να ξεπεράσει τον αείμνηστο μέντορα του. Ο Μπαρικέλο έχει κερδίσει 596 βαθμούς στην καριέρα του και βρίσκεται 18 βαθμούς πίσω από τον Σένα (3ος στη σχετική κατηγορία).
Ο άλλος “γερόλυκος” της F1, o Tζιανκάρλο Φιζικέλα ήταν 9ος στο ντεμπούτο του με τη Ferrari. Το 2008 τα πήγε καλά στις δοκιμές στη Σιγκαπούρη και πιθανότατα να καταφέρει να τερματίσει στους βαθμούς στην 226η εκκίνηση του σε Grand Prix.
Ο Χάμιλτον αφήνει πίσω του το Μάσα
Στη Μόντσα ο Λιούις Χάμιλτον χάρισε στη Μεγάλη Βρετανία την 200η pole position στην ιστορία του σπορ. Ο ίδιος έφτασε στις 15, “πιάνοντας” τον Φελίπε Μάσα στην 17η θέση της κατάταξης.
Αναλυτικά οι στροφές από τους δρόμους της πίστας της Σιγκαπούρης:
|
|
|
Το σημείο εκκίνησης του αγώνα | Η πρώτη στροφή του αγώνα είναι κλειστή και δύσκολη. Η μέγιστη ταχύτητα που κινούνται τα μονοθέσια είναι 90 χ.α.ώ. | Με την 4η ταχύτητα να βρίσκεται στο κιβώτιο η 4η στροφή αποτελεί ένα γρήγορο πέρασμα. Μέσος όρος ταχύτητας 200 χ.α.ώ. |
|
|
|
Επαναλαμβάνονται οι υψηλές ταχύτητες. Στην 5η δεξιά στροφή τα 135 χ.α.ώ διατηρούν την αδρεναλίνη σε μεγάλα επίπεδα | Με τα 280 χ.α.ώ δύσκολα κανείς μπορεί να την χαρακτηρίσει…στροφή | Μετά από ένα γρήγορο πέρασμα, η 7η στροφή μοιάζει δύσκολο, ωστόσο, με λίγη προσοχή οι πιλότοι δεν θα έχουν ιδιαίτερο πρόβλημα |
|
|
|
Το ζιγκ-ζαγκ συνεχίζεται. Η δυσκολία, όμως, ανεβαίνει όπως και η δύναμη των 2 G | Μία σύντομη και γρήγορη ευθεία ξεπροβάλλει, με την ταχύτητα να φτάνει τα 125 χ.α.ώ. | Το ταχύτατο πέρασμα τελείωσε! Οι πιλότοι μειώνουν τα χιλιόμετρα σε 135 |
|
|
|
Στη 12η στροφή τα επίπεδα δεν ανεβαίνουν ελαφρώς, μετά από μια κλειστή στροφή | Αριστερή, πολύ δύσκολη και κλειστή στροφή. Ανώτατο όριο τα 80 χ.α.ώ | Δεύτερη συνεχόμενη κλειστή στροφή. Αυτή τη φορά οι πιλότοι στρίβουν το τιμόνι προς τα δεξιά |
|
|
|
Το γκάζι όσο πάει…Στο συγκεκριμένο σημείο τα 230 χ.α.ώ είναι αρκετά ώστε να ανακτηθεί ο θαυμασμός του κοινού | Στη 16η στροφή γίνεται η είσοδος σε ένα πέρασμα όπου οι προσπεράσεις δεν χωρούν | Αμέσως μετά οι πιλότοι φτάνουν στην 17η στροφή. Από τα 80 χ.α.ώ, τα μονοθέσια κινούνται με ταχύτητα 126 χμ.ώ. |
|
|
|
Άλλο ένα αργό κομμάτι, το οποίο επιβραδύνει το ρυθμό του αγώνα | Τα μονοθέσια παίρνουν δεξιά κλίση και ετοιμάζονται για το σημείο τερματισμού | Στα 126 χ.α.ώ φτάνει η ταχύτητα και η αγωνία αγγίζει… κόκκινο |
|
|
|
Τα 150 χ.α.ώ φτάνουν οι πιλότοι τα μονοθέσίά τους, λίγο πριν αντκρίσουν το σημείο του τερματισμού | Εδώ οι πιλότοι βγαίνουν στην τελική ευθεία. Μεγάλες ταχύτητες, με τον μέσο όρο να κυμαίνεται στα 200 χ.α.ώ |