Η τύχη γέλασε στον Χίρβονεν

Η τύχη γέλασε στον Χίρβονεν
Ράλλυ Ακρόπολις sd ACTION IMAGES PRESS AGENCY

Ο Γιάρι Μάτι Λάτβαλα τέθηκε νωρίς – νωρίς επικεφαλής και έμεινε εκεί μέχρι και την ολοκλήρωση της 6ης ειδικής

Όμως, ένα βγάλσιμο από τον δρόμο , τον ανάγκασε να κάνει τον 24ο χρόνο στην συγκεκριμένη ειδική και από την 1η θέση της γενικής κατάταξης, κατρακύλησε στην 11η. Δυστυχώς για τον Φινλανδό, που το τελευταίο διάστημα αμφισβητείται από τους ιθύνοντες της Ford και αναζητά τρόπους προκειμένου να αποδείξει πως αξίζει –και πρέπει- να παραμείνει στην ομάδα.



Έτσι, με την ολοκλήρωση του πρώτου σκέλους και με τα γκάζια τσίτα στις τελευταίες ειδικές, ο Μίκο Χίρβονεν με το Ford Focus WRC πέρασε πρώτος, στην θέση του ομόσταυλου και συμπατριώτη του Λάτβαλα, ενώ ο Ισπανός Ντάνι Σόρντο (Citroen C4 WRC) παρέμεινε δεύτερος ακολουθούμενος από τον Σεμπαστιάν Λεμπ με το δεύτερο Citroen C4 WRC.



Ο Λάτβαλα ξεκίνησε με το δεξί κερδίζοντας την πρώτη ειδική στο Χαρβάτι. Στην δεύτερη ειδική (Θήβα 1) τον καλύτερο χρόνο έκανε ο Ντάνι Σόρντο, ενώ στις δύο επόμενες επικράτησαν δύο νέοι και ταλαντούχοι οδηγοί. Ο Ρώσος Ευγκένο Νοβίκοφ κέρδισε τους Βωξίτες και ο Σεμπαστιάν Όγκιερ το Δροσοχώρι. Και οι δύο τρέχουν με Citroen C4 WRC και είναι μέλη της νεοσύστατης ομάδας Citroen JuniorWorld Rally Team. Την τελευταία ειδική της ημέρας (Θήβα 2) κέρδισε ο Χίρβονεν.



Ο Λέμπ είχε αρκετά δύσκολο έργο στο πρώτο σκέλος του αγώνα. Αφού εκκινώντας πρώτος, «καθάριζε» τις ειδικές διαδρομές για τους υπόλοιπους. Αύριο (Σάββατο) με τον αγώνα να εκτυλίσσεται στην Πελοπόννησο , τον ρόλο αυτό θα αναλάβει ο Μίκο Χίρβονεν. Και όποιος αντέξει.



Πρώτος Έλληνας, στην 15η θέση της γενικής, ήταν ο Λάμπρος Αθανασούλας με οδηγό τον Νίκο Ζακχαίο και αυτοκίνητο Skoda Fabia S2000.




ΤΙ ΔΗΛΩΣΑΝ



ΣΕΜΠΑΣΤΙΑΝ ΛΕΜΠ: «
Προσπάθησα να πιέσω, αλλά ο Ντάνι ήταν πολύ γρήγορος. Δεν είχαμε πρόβλημα. Μπορεί να μην μοιάζει σκληρός ο αγώνας για τα ελαστικά, αλλά είναι. Αυτό δεν επηρέασε την απόδοσή μου. Αύριο δεν ξέρω τι θα γίνει».



ΜΙΚΟ ΧΙΡΒΟΝΕΝ: «
Δεν πήγαμε άσχημα. Δεν θα είναι κακή η σειρά εκκίνησής μας αύριο. Για μένα το σωστό ήταν να μην κόψω. Η ημέρα ήταν καλή, και οι ειδικές γλιστρούσαν».



ΝΤΑΝΙ ΣΟΡΝΤΟ: «
Είχαμε καλή ταχύτητα στον αγώνα και πηγαίναμε στο όριο, μέχρι τη στιγμή που η ομάδα μάς είπε να κόψουμε ταχύτητα».



ΧΕΝΝΙΝΓΚ ΣΟΛΜΠΕΡΓΚ: «Έκανα ό,τι καλύτερο μπορούσα, αλλά όλη μέρα προσπαθώ να βρω τις ιδανικές ρυθμίσεις για το αυτοκίνητο».



ΠΕΤΕΡ ΣΟΛΜΠΕΡΓΚ: «
Πήγαμε πολύ καλύτερα από ό,τι περίμενα. Το αυτοκίνητο δεν είναι ακόμα τέλειο, αλλά είμαι ικανοποιημένος. Θα προσπαθήσουμε να ανέβουμε στο βάθρο. Οι θερμοκρασίες δεν ήταν τόσο υψηλές τελικά».



ΓΙΑΡΙ – ΜΑΤΙ ΛΑΤΒΑΛΑ: «
Σε μία φουρκέτα φτάσαμε με μεγαλύτερη ταχύτητα, με αποτέλεσμα να βγούμε από το δρόμο. Χρειάστηκε να βγούμε από το αυτοκίνητο και να σπρώξουμε, με αποτέλεσμα να χάσουμε αρκετό χρόνο».



ΦΕΝΤΕΡΙΚΟ ΒΙΛΑΓΚΡΑ: «
Είμαστε ικανοποιημένοι από το αποτέλεσμα της σημερινής ημέρας. Βελτιώσαμε τους χρόνους μας σε κάθε ε.δ. Οι ειδικές είναι δύσκολες και γλιστερές».



ΜΑΝΤΣ ΟΣΤΜΠΕΡΓΚ: «
Έχουμε πίσω δεξί κλαταρισμένο ελαστικό από την εκκίνηση, μιας και δεν έχουμε άλλη ρεζέρβα. Επιπλέον, αντιμετωπίσαμε πρόβλημα υπερθέρμανσης του κινητήρα».



ΕΥΓΚΕΝΙ ΝΟΒΙΚΟΦ: «
Στην προηγούμενη ειδική είχαμε δύο κλαταρισμένα ελαστικά, με αποτέλεσμα σε αυτή να οδηγήσουμε προσεκτικά, αφού δεν έχουμε άλλη ρεζέρβα».



Η πρώτη 8άδα, μετά την ολοκλήρωση του πρώτου σκέλους, έχει διαμορφωθεί ως εξής:







1 Χίρβονεν 0.0

2 Σόρντο +3.0

3 Λεμπ +21.1

4 Π. Σόλμπεργκ +41.8

5 Χ. Σόλμπεργκ +1:17.7

6 Ογκιερ +1:17.8

7 Βιλάγκρα + 2:04.1

8 Αλ Κουασίμι +2:15.0

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα