Κατατακτήριες – Μονακό

Μάχη χιλιοστών στο Μονακό με την Ferrari στο 1-2 και τον Μάσα να είναι πάλι στην pole
- 24 Μαΐου 2008 16:00
Aναλυτικά η σειρά εκκίνησης στο Μονακό
εδώ
Η μάχη δίπλα στις μπαριέρες του Μονακό ήταν συγκλονιστική και οι κατατακτήριες του Σαββάτου ήταν το καλύτερο ορεκτικό για τον αγώνα της Κυριακής.
Μάσα, Ραικόνεν και Χάμιλτον πάλεψαν για την pole μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο. Ο Φιλανδός είχε στα χέρια του την πρώτη θέση αλλά ο teammate του κατάφερε να τον κερδίσει στο νήμα κατεβάζοντας τον χρόνο του κατά 28 χιλιοστά του δευτερολέπτου!
Ο Χάμιλτον έμεινε 24 χιλιοστά πίσω από τον Ραϊκόνεν και η μάχη της Κυριακή αναμένεται συγκλονιστική.
Από τις μπαριέρες του Μονακό δεν γλίτωσε ο Κούλθαρντ που διέλυσε το μονοθέσιό του μετά την έξοδό του από το τούνελ. Στις εκπλήξεις της ημέρας ο αποκλεισμός του Πικέ από την πρώτη κιόλα περίοδο και αυτός του Χάιντφιλντ στην δεύτερη.
Εν αναμονή λοιπόν του αγώνα της Κυριακή (15:00, Alpha) με την βροχή να παραμονεύει πάνω από το Μόντε Κάρλο.
Πρώτη περίοδος
Οι Κούλθαρντ, Φέτελ Μπουρντέ, Γκλοκ και Σούτιλ ήταν οι πρώτοι που βγήκαν στην πίστα για να… καθαρίσουν την αγωνιστική γραμμή.
Προβλήματα ευτυχώς δεν υπήρξαν με τον Φελίπε Μάσα να πραγματοποιεί τον καλύτερο χρόνο με 1:15.190 και τις δύο McLaren να δείχνουν σε εξαιρετική κατάσταση καταλαμβάνοντας τις θέσεις 2-3 και τον Ραϊκόνεν να ακολουθεί.
Από την πρώτη περίοδο όμως μικρή σημασία έχει η κορυφή. Στο τελευταίο δίλεπτο η πίστα πήρε φωτιά με τον Νέλσον Πικέ να βρίσκεται στην επικίνδυνη ζώνη και τελικά να μένει εκτός συνέχει παρά την εντυπωσιακή πλαγιολίσθηση.
Την Renault του Πικέ ακολούθησαν στον αποκλεισμό οι Μπουρντέ, Φέτελ, Σούτλι και Τζινκάρλο Φιζικέλα που ήταν απογοητευτικός.
Δεύτερη περίοδος
Η δεύτερη περίοδος ξεκίνησε με τον Φερνάντο Αλόνσο να ανοίγει την πίστα με την μαλακή γόμα στην μοναδική Renault Που συνέχιζε. Ο χρόνος του Ισπανού δεν ήταν καλός σταματώντας το χρονόμετρο πάνω από το 1:16.
Αμέσως μετά έκαναν την εμφάνισή τους τα… μεγάλα ονόματα με τον Φελίπε Μάσα να κάνει και πάλι τον ταχύτερο γύρο με 1:15.110. Η τετράδα της κορυφής δεν άλλαζε με τους πιλότους της McLaren και της Ferrari να έχουν κάνει… κατάληψη κάνοντας σαφές πως η μάχη θα δοθεί μεταξύ τους.
Πέντε λεπτά πριν το τέλος της δεύτερης περιόδου οι Μπάτον, Χάιντφιλντ, Αλονσο, Μπαρικέλο και Νακατζίμα ήταν στην επικίνδυνη ζώνη. Ο Ισπανός πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής είχε αποσυρθεί στα pit περιμένοντας την κατάλληλη στιγμή για να σώσει το γόητρο της Renautl και τα κατάφερε στην τελευταία κυριολεκτικά στιγμή. Πολλά προβλήματα είχε ο Νικ Χάιντφιλντ που δεν ολοκλήρωσε τον γύρο του και έμεινε εκτός συνέχειας!
Η δεύτερη περίοδος έληξε με τον Ντέιβιντ Κούλθαρν να καταστρέφει το μονοθέσιο του στις μπαριέρες αφού έχασε τα φρένα μετά την έξοδο από το τούνελ. Ο Σκωτσέζος πέρασε στην επόμενη φάση αλλά με κατεστραμμένο αυτοκίνητο δεν είχε δυνατότητα να συνεχίσει και θα ξεκινήσει από την δέκατη θέση την Κυριακή.
Εκτός διεκδίκησης της pole position έμειναν οι Γκλοκ, Μπάτον, Χάιντφιλντ, Νακατζίμα και Μπαρικέλο.
Η μάχη για την pole
Στην τελευταία περίοδο ο Κίμι Ραικόνεν έδειξε τα δόντια του από την αρχή και ήταν ο πρώτος που κατέβασε τα χρονόμετρα κάτω από το 1:16. Ο Φιλανδός δεν σταμάτησε εκεί και στον επόμενο γύρο του βελτίωσε τον χρόνο τους βάζοντας σοβαρή υποψηφιότητα για την pole position.
Ο Λιούις Χάμιλτον προσπάθησε πλησίασε στην κορυφή αλλά έμεινε 24 χιλιοστά πίσω από τον Κίμι Ραϊκόνεν. Τελευταίος έμεινε ο Φελίπε Μάσα και με ένα αψεγάδιαστο γύρο πήρε την pole από τον teammate του κατεβάζοντας τον χρόνο του Ραϊκόνεν κατά 28 χιλιοστά του δευτερολέπτου!
Οι Ferrari έκαναν το 1-2 με τις δύο McLaren να βρίσκονται πίσω στους στην δεύτερη σειρά εκκίνησης, με τον Χάμιλτον στο “3” και τον Κοβαλάινεν στο “4”.
Ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα με τον Νίκο Ρόσμπεργκ θα εκκινήσουν από την τρίτη σειρά, με τον Φερνάντο Αλόνσο να καταλαμβάνει την έβδομη θέση.
Ο Τρούλι θα βρεθεί την Κυριακή δίπλα από τον Ισπανό με τους Γουέμπερ και Κούλθαρντ να κλείνουν την πρώτη δεκάδα.
Aναλυτικά η σειρά εκκίνησης στο Μονακό
εδώ