Lamborghini LM002

Lamborghini LM002
lamborghini_LM281207s

Yeah baby! Tο AUTO 24 βρέθηκε πίσω από το τιμόνι της Lamborghini LM002!!! (2 videos)

Στη ζωή θέλω να ξεχωρίζω. Να είμαι αντισυμβατικός. Και, γιατί όχι, να μου γίνονται που και που και τα χατίρια…



Aν ήταν να έπαιρνα λοιπόν κι εγώ, ή μάλλον να μου κάνανε δώρο γιατί δεν θα έπαιρνα τώρα που το σκέφτομαι ποτέ – ένα… SUV, ξέρετε τώρα, από τα… Stupid Unfriendly, Unused (στο χώμα) Vehicles of L.A. («Lekanopedion Attikis»), ε λοιπόν αυτό δεν θα ήταν ούτε Qasqai, ούτε Maverick, ούτε X5, ούτε Cayenne, ούτε Ssan Young, ούτε ML350, ούτε Hummer, ούτε Rexton, ούτε… Vrexton, παρά κάτι ξεχωριστό…



Κάτι περιορισμένης παραγωγής (301 κομμάτια), κλασικό (1986), με… πάμπολλα άλογα (450), V12… Countach («Κούντατς») αρκετών λίτρων (5,1) και με καρμπιρατέρ (Weber) για να βγάζει ήχο με… μπουρμπουλήθρες. Και με απαράμιλλο ιταλικό στιλ…



Το Lamborghini LM («Lamborghini Militare») 002 τα έχει όλα αυτά. Και… ιδανικά, στα πιο τρελά όνειρά μου, εφοδιασμένο με ένα… μυδράλιο και ένα… μπαζούκας στην οροφή, έτσι για να μη μου κολλάει κανείς – όχι ότι είμαι κακό παιδί κι έχω άσχημες προθέσεις, ούτε… μιλιταριστής – κάθε άλλο – αλλά ο κόσμος, ξέρετε τώρα, έχει αγριέψει…



Και θα επιδεικνύω τη νέα ελληνική κουλτούρα που με διατρέχει… Δυσκολεύομαι να παρκάρω στο… μετρό ή στο… Κολωνάκι μετά τα μεσημεριανά μου… ψώνια; Κανένα πρόβλημα… «Τσαλαπατάω» τα… μιαρά – «αντίπαλα» αυτοκινητάκια και η θέση του πάρκινγκ ανακαλύφθηκε ως εκ θαύματος…



Δυσκολεύομαι να παρκάρω στην αγαπημένη μου παραλία το καλοκαίρι με τον καύσωνα; No… problemo… Θα προσφέρω θέαμα στους λουόμενους εκτοξεύοντας… fireballs με… μείγμα από… Land Cruiser και… Atos στη θάλασσα – φτάνει να μην είναι τα δικά τους…



Το LM002 με τα κολοσσιαία 325άρια Pirelli Scorpio λάστιχα με το… 65άρι προφίλ με κάνει να νιώθω σαν… Μαχαραγιάς πάνω σε… ελέφαντα περνώντας με περισσή άνεση πάνω από τις… λακκούβες ή καθώς ισοπεδώνω τα… πεζοδρόμια (κορυφαία κριτήρια αγοράς SUV στην Ελλάδα). Η άνεση και η πολυτέλειά του, τόσο στο εσωτερικό, όσο και… «to ride» είναι απρόσμενες…



Και βέβαια είναι «αντρικό». Πεντάλ και μοχλός ταχυτήτων θέλουν δύναμη και συντονισμό. Η ανταπόδοση όμως είναι άμεση. Το LM002 σου παρέχει αξιοθαύμαστο feeling και στα «περνά» όλα. Σαν έναν ογκώδη, τσαπατσούλη, πλην πιστό σκύλο…




Ευρωπαϊκός πολιτισμός…



Με το LM002 θα επιδεικνύω τον… ευρωπαϊκό πολιτισμό μου ανοίγοντας δρόμο σε όποιον θέλει να με προσπεράσει, καθώς ο όγκος του μπορεί να… υποκαθιστά τον… ανδρισμό μου, αλλά δεν μου δίνει και το δικαίωμα να «εξουσιάζω το δρόμο» κλείνοντας και εμποδίζοντας οτιδήποτε είναι… γρηγορότερο και… μικρότερο…



Αλλά το καλύτερο με το νέο μου δώρο είναι ο ήχος και οι επιδόσεις… Θέλω να τρέξω και με… παρενοχλεί μια… «έρμη» Cayenne στην Κηφισίας; No… problemo και πάλι… Η ροπή, βλέπετε, είναι άφθονη παντού εξασφαλίζοντας στο «πράγμα» εκρηκτικές επιταχύνσεις παρά τους τρεις τόνους μάζας του.



Με τα 450 καθαρόαιμα ιταλικά άλογα να ξεχύνονται από τα 5,1 λίτρα του V12 Countach, ο… κακομοίρης με την Cayenne θα φάει τη λάσπη μου, ή ακόμη καλύτερα και την… άμμο μου, καθώς το LM002 σχεδιάστηκε με προορισμό την έρημο, και, ούτως ή άλλως, οι συνθήκες στο «L.A.» δεν απέχουν και πολύ από αυτές της Σαχάρας το καλοκαίρι πλέον…



Όσο για το Hummer; Αφήστε το, τέτοια θα τα τρώω για πρωινό, δεν το συζητώ καν… Δεν έχω να ζηλέψω τίποτε σε όγκο και μπορώ να αντιμετωπίσω κλίση έως και 120%. Εδώ οι Αμερικανοί ήταν τόσο… κομπλεξάρες που σε ένα SUV βρήκαν να δοκιμάσουν εκρηκτικά στο Ιράκ, και αυτό ήταν ένα… LM002 ειδική έκδοση, κατοχής ενός εκ των γιών του Σαντάμ! Όπως και με την εισβολή γενικότερα, μονάχα μετά κατάλαβαν τί είχαν κάνει…




Τεχνικά Χαρακτηριστικά Lamborghini LM002 (1986)


Σασί Σωληνωτό με βιδωμένα πάνελ από αλουμίνιο
Σύστημα διεύθυνσης Υδραυλική Κρεμαγιέρα
Ελαστικά – Ζάντες (μπροστά-πίσω) Pirelli Scorpio 325/65 VR 17’’
Κινητήρας V12 Countach 5.167 κ.εκ. μπροστά τοποθετημένος με μπλοκ ελαφρού κράματος
Περιεχόμενη γωνία 60 μοίρες
Διάμετρος x Διαδρομή 85,5 χλστ. x 75 χλστ.
Σχέση Συμπίεσης 11:1
Μέγ.Ισχύς 450 ίπποι/6.800 σ.α.λ.
Βαλβίδες-Εκκεντροφόροι 2/κύλινδρο – 2 επικεφαλής
Τροφοδοσία – Ανάφλεξη 2 ηλεκτρικές αντλίες (12 V), 6 καρμπιρατέρ Weber. Ηλεκτρονική ανάφλεξη με διανομέα
Λίπανση Υγρό κάρτερ
Ψύξη Κύκλωμα με υγρό υψηλής πίεσης, δύο ψυγεία νερού, από ένα λαδιού για κινητήρα – κιβώτιο
Μετάδοση Μηχανικό 5 τάχυτο κιβώτιο ZF και με υποπολλαπλασιαστή, 4κίνηση κατ’ επιλογήν – πίσω κίνηση. Συμπλέκτης μονόδισκος ξηρός υδραυλικά ενεργοποιούμενος
Φρένα Αυτοψυχώμενοι δίσκοι αλουμινίου μπροστά, Ταμπούρα πίσω
Αναρτήσεις Ανεξάρτητες, υστερούντες βραχίονες, ελικοειδή ελατήρια, τηλεσκοπικά αμορτισέρ
Μεταξόνιο 3.000 χλστ.
Μετατρόχιο (μποστά-πίσω) 1.615 χλστ.
Βάρος (χωρίς καύσιμα) 2.700 κιλά
Επιδόσεις
Μέγιστη Ταχύτητα 210 χλμ./ώρα
Μέγιστη κλίση 120%.
Παραχθείσες μονάδες 301
Τιμή επί προσεγγίσει 300.000 Ευρώ







Το promotional video της Lamborghini μιλάει από μόνο του για τις δυνατότητες του LM002!









Εδώ μια από τις 301 LM002, με αγωνιστικές εξατμίσεις στο γκαράζ κάποιου τυχεράκια!!! (Μοναδικός ήχος)




Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα