Lotus 2-Eleven

Lotus 2-Eleven
lotus_2elev131107s

Μια Lotus 2-Eleven ρίχτηκε στην μάχη του χρόνου, ενάντια στα τετρακίνητα θηρία!!! (video)

Μόλις 17 αυτοκίνητα έχουν καταφέρει να πετύχουν χρόνο κάτω από 9 λεπτά στην πεντάχρονη ιστορία του αγώνα Mt Buller Sprint και η Lotus 2-Eleven στο ντεμπούτο της επί Αυστραλιανού εδάφους κατάφερε να μπει σ’ αυτό το group.



Κυριολεκτικά στο δευτερόλεπτο, με οδηγό τον Dean Evans και συνοδηγό τη Samantha Stevens, το αγγλικό αυτοκίνητο τερμάτισε σε χρόνο 8:59 δευτ. και μάλιστα σε εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες.



Συγκεκριμένα από τις τρεις ημέρες που διαρκεί ο Αυστραλιανός αγώνας, τις δύο πρώτες η βροχή έπεφτε ακατάπαυστα, οπότε από τις έξι ειδικές διαδρομές, πραγματοποιήθηκαν μόλις δύο.



Αξίζει να σημειωθεί πως τα μισά από τα 95 αυτοκίνητα που πήρα μέρος στον αγώνα ήταν τετρακίνητα turbo, δηλαδή Subaru Impreza και Mitsubishi Lancer Evo κ.α.




Dean Evans: “Άψογο το traction control”



«
Όσο άσχημες κι αν ήταν οι συνθήκες, η βροχή ήταν ένα πραγματικό τεστ για το traction control. Ξεκίνησα με το traction control συνεχώς ενεργοποιημένο, όμως σε κάποιες στιγμές το απενεργοποιούσα προκειμένου να απολαύσω το μοναδικό set up του αυτοκινήτου στις στροφές. Το της κίνησης στους τους δύο πίσω τροχούς δε μας δημιούργησε κανένα πρόβλημα. Το σύστημα εκκίνησης (launch control) ήταν εξίσου καλό σε υγρό και στεγνός έδαφος», τόνισε μεταξύ άλλων ο οδηγός της Lotus, Dean Evans.



Λόγω του υγρού οδοστρώματος, της ομίχλης και της ολισθηρότητας του εδάφους μετά το πέρας της δεύτερης μέρας, 17 αυτοκίνητα αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν, μεταξύ αυτών και ο Jim Richards με την πισωκίνητη Porsche, που έχει κερδίσει στο παρελθόν δύο φορές τον συγκεκριμένο αγώνα.



Την τρίτη μέρα το σκηνικό του καιρού στην Αυστραλία άλλαξε άρδην, καθώς οι συνθήκες ήταν εξαιρετικές και η 2-Eleven “έλαμψε” στις τέσσερις ειδικές διαδρομές.



Συγκεκριμένα στην πρώτη ειδική ο Evans πέτυχε τον τέταρτο ταχύτερο με 9:04s, ενώ το Subaru Spec Cs με οδηγό τον Tony Longhurst και συνοδηγό τον Grant Denyer ήταν ταχύτερο όλων.




Dean Evans: “Μισώ να οδηγώ χωρίς traction control”



Στην επόμενη ειδική η Lotus κατάφερε να ρίξει τον χρόνο κατά πέντε δευτερόλεπτα (8:59s) πετυχαίνοντας τον τρίτο ταχύτερο χρόνο.



«
Όταν έβαλα τετάρτη μετά από 300 μέτρα, σκέφτηκα πως αυτή είναι η αίσθηση στα γρήγορα αυτοκίνητα», δήλωσε ενθουσιασμένος ο Evans ενώ συνέχισε λέγοντας… «
Δεν χρησιμοποιούσα το traction control γενικότερα, όμως πριν από ένα σημείο που είχε αρκετό νερό στην ειδική το έθεσα σε λειτουργία και παρά το γεγονός πως πατούσα το γκάζι δυνατά το αυτοκίνητο έμεινε μέσα στο δρόμο. Τώρα πλέον πραγματικά μισώ να οδηγώ χωρίς το traction control».



Στο καθιερωμένο service break η Lotus «φόρεσε» πιο μαλακά ελαστικά, άλλαξε το set up της ανάρτησης, καθαρίστηκε, όμως μηχανικά έμεινε άθικτη καθώς παρέμειναν τα εργοστασιακά εξαρτήματα, όπως τα ελαστικά Yokohama και τα τακάκια της Pagid.




Stretton: “Θέλαμε να δείξουμε πόσο γρήγορη είναι η 2-Eleven”



Για τις επιδόσεις της 2-Eleven μίλησε και ο υπεύθυνος πωλήσεων και μάρκετινγκ της Lotus στην Αυστραλία, Jonathan Stretton, ο οποίος υπογράμμισε: «
Θέλαμε να δείξουμε πόσο γρήγορη είναι η εργοστασιακή 2-Eleven χωρίς την παραμικρή βελτίωση. Ο καθένας μπορεί να αγοράσει την 2-Eleven από τις αντιπροσωπίες και να πάρει μέρος σε διάφορα events, όπως αυτό, με ιδιαίτερα ανταγωνιστικά αυτοκίνητα».



Το απόγευμα της τρίτης ημέρας στις δύο τελευταίες ειδικές ο Dean Evans πραγματοποίησε ξανά τον ίδιο χρόνο 8:59 δευτ στην πρώτη διαδρομή, ενώ στην δεύτερη το χρονόμετρο σταμάτησε στα 8:54.66 δευτ.



Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της εταιρίας, αν οι καιρικές συνθήκες τις πρώτες ημέρες ήταν καλύτερες η Lotus 2-Eleven θα μπορούσε να είχε τερματίσει ακόμα και στην πέμπτη θέση της Γενικής Κατάταξης στην παρθενική της εμφάνιση στον Αυστραλιανό αγώνα.



Η θέση τελικά που κατέλαβαν ο Dean Evans και η Samantha Stevens ήταν η ένατη Γενικής, αποτέλεσμα που μόνο κακό δεν μπορεί να χαρακτηριστεί.



Μετά την ολοκλήρωση του αγώνα ο Jonathan Stretton θέλησε να συγχαρεί το πλήρωμα τονίζοντας: «
Είμαστε εξαιρετικά υπερήφανοι που ο Dean και η Samantha μπόρεσαν να δείξουν τις δυνατότητες της 2-Eleven. Έκαναν υποδειγματική δουλειά, ιδιαίτερα αν αναλογιστεί κανείς τις περιστάσεις και το γεγονός ότι δεν έγιναν αλλαγές στο αυτοκίνητο κατά την διάρκεια του αγώνα. Τόσο το πλήρωμα, όσο και το εργοστάσιο που κατασκεύασε το αυτοκίνητο έκαναν πολύ καλή δουλειά».




Λίγα αλλά σημαντικά λόγια για την 2-Eleven



Η Lotus 2-Eleven ζυγίζει μόλις 745 κιλά, έχει τετρακύλινδρο τούρμπο κινητήρα 1.8 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 256 ίππους, ενώ τα επίπεδα επιτάχυνσης είναι εξαιρετικά αφού για να πιάσει τα πρώτα100 χ.α.ώ χρειάζεται μόλις 3.9 δευτερόλεπτα.



Όσο για την τιμή σίγουρα δεν χαρακτηρίζεται, ούτε υψηλή αν λάβουμε υπόψη μας όσα σου προσφέρει το αγγλικό αυτοκίνητο, αλλά ούτε χαμηλή σκεπτόμενοι το μέσο όρο στις «ελληνικές τσέπες», αφού κοστίζει κάτι λιγότερο από 87.000 ευρώ.



Αξίζει να σημειωθεί πως το video που θα παρακολουθήσετε με πρωταγωνίστρια τη Lotus στον συγκεκριμένο αγώνα, μέσα σε 24 ώρες έγινες δημοφιλέστερο στα Most Viewed, Top Rated και Top Favourites στις κατηγορίες αυτοκινήτων και οχημάτων του YouTube της Αυστραλίας.




Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα