McLaren MP4-24

McLaren MP4-24
McLaren MP4-24 sd

Η ΜcLaren παρουσίασε το μονοθέσιο του πρωταθλητή και ο Ρον Ντένις ανακοίνωσε την αποχώρησή του!

Ο Ρον Ντένις θα αποχωρήσει την 1η Μαρτίου από τη θέση του γενικού διευθυντή και θα αντικατασταθεί από τον εκτελεστικό διευθυντή, Μάρτιν Γουίτμαρς.




Είναι καιρός ο Μάρτιν να αναλάβει ως γενικός διευθυντής. Είναι 100% δική μου απόφαση” τόνισε, με δηλώσεις του στο αρχηγείο της βρετανικής ομάδας, ο Ντένις, ο οποίος θα παραμείνει εκτελεστικός πρόεδρος. ”
Θα συνεχίσω να πηγαίνω στους αγώνες, αλλά όχι σε όλους, επειδή είμαι παθιασμένος με τη F1” συνέχισε ο Ντένις και συμπλήρωσε, μεταξύ άλλων: ”
Μην το βλέπετε αυτό ως μια μορφή συνταξιοδότησης, είναι πολύ περισσότερο το αντίθετο, επειδή θα εργάζομαι πιο σκληρά σε άλλους τομείς“.








Ο 61χρόνος πρώην διευθυντής της Βρετανικής ομάδας έδωσε το παρών στην επίσημη πρώτη της McLaren που μπορεί να μην είχε τα event παλαιότερων παρουσιάσεων αλλά ήταν σίγουρα καλύτερη από αυτές των Ferrari και Toyota.



Τα στοιχεία και τα χαρακτηριστικά είναι σχεδόν ίδια με τους προαναφερθέντες αφού οι αλλαγές στους κανονισμούς έχουν αλλάξει τα δεδομένα και το… νέο λουκ αρχίζει να γίνεται συνήθεια.



Τα αποκαλυπτήρια έκαναν ο παγκόσμιος πρωταθλητής, Λιούις Χάμιλτον και ο έτερος πιλότος της ομάδας Χέικι Κοβαλάινεν. Ο Βρετανός τόνισε πως το μονοθέσιο είναι αρκετά όμορφο παρά τους νέους κανονισμούς ενώ ο Φιλανδός ασχολήθηκε περισσότερο με την σκληρή δουλειά που έχει να γίνει στο μέλλον με την MP4-24.



H McLaren αν διατήρησε τα χρώματα που εμφανίστηκαν στις MP4-22 και MP4-23 το νέο της μονοθέσιο είναι πολύ διαφορετικό από τους προκατόχους του, κάτι που είναι αποτέλεσμα δύο κύριων παραγόντων:




Αεροδυναμική



Οι φετινοί αεροδυναμικοί κανονισμοί που οριστικοποιήθηκαν από τη FIA και την OWG (στην οποία συμμετέχουν ο μηχανολόγος της McLaren Πάντι Λόου, ο Ρόρι Μπάιρν της Ferrari και o Πατ Σίμοντς από την Renault) έχουν ως στόχο να λύσουν το πρόβλημα των προσπεράσεων στην Formula 1. Η αρχική συνάντηση έγινε το 2007 και πλέον όλοι προσπαθούν να βρουν πως θα
επαναφέρουν τη δράση και τον ανταγωνισμό εντός της πίστας.



Η επιρροή των αποφάσεων της OWG είναι εμφανής στο μπροστινό φτερό της McLaren το οποίο έχει φαρδύνει, και στην πίσω πτέρυγα, η οποία είναι πολύ πιο στενή από πέρυσι. Άλλοι παράγοντες που έχουν επιπτώσεις στην αεροδυναμική φύση του μονοθεσίου είναι η απαγόρευση των εξωτερικών αεροδυναμικών βοηθημάτων ενώ προστέθηκε η δυνατότητα αλλαγής κλίσης της εμπρός πτέρυγας από τον πιλότο.




Σύστημα ανάκτησης ενέργειας (KERS)



Μία πλήρως λειτουργική μονάδα KERS μπορεί να αποδώσει ισχύ 400 KJ (προσφέροντας 80 επιπλέον άλογα για 6,7 δευτερόλεπτα τον γύρο). Πλέον ο κύριος στόχος της ομάδα που ασχολείται με αυτό το σύστημα είναι να μειωθούν οι απώλειες με την τοποθέτησή του στο σασί του μονοθεσίου,



Πλέον, ο κύριος στόχος της ομάδας που ασχολείται με το συγκεκριμένο σύστημα είναι να μειωθούν όσο το δυνατό περισσότερο οι απώλειες κατά την τοποθέτηση του KERS στο σασί του μονοθεσίου. Αυτό είναι και το κύριο πρόβλημα των περισσοτέρων ομάδων καθώς οι μηχανικοί θα πρέπει να εφαρμόσουν μία επιπλέον συσκευή σε ένα κατασκευασμένο και μετρημένο μονοθέσιο μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια.



Ένα βελτιωμένο πακέτο KERS θα έχει κέρδος 0,3 με 0,5 δευτερόλεπτα τον γύρο!




Χειμερινό πρόγραμμα δοκιμών



Ιανουάριος 19-22 Πορτιμάο

Φεβρουάριος 10-13 Χερέθ

Μάρτιος 1-4 Χερέθ

Μάρτιος 9-12 Βαρκελώνη

12η εβδομάδα ιδιωτική δοκιμή




VODAFONE McLAREN MERCEDES MP4-24




Τεχνικά Στοιχεία



Σασί: McLaren Μονοκόματο από ανθρακόνημα και αλουμίνιο

Εμπρός ανάρτηση: Ανεξάρτητη ανά τροχό με ράβδους στρέψης εμπρός-πίσω

Πίσω ανάρτηση: Ανεξάρτητη ανά τροχό με ράβδους στρέψης εμπρός-πίσω

Ανάρτηση: Κοni

Ηλεκτρονικά: Ηλεκτρονικά συστήματα McLaren για το σασί, τον κινητήρα και όλα τα δεδομένα.

Ελαστικά: Bridgestone Potenza

Ενδοεπικοινωνία: Kenwood

Ζάντες: Enkei 13”

Φρένα: Akebono

Μπαταρία: GS Yuasa Corporation

Βάρος (με υγρά και οδηγό): 605 Κιλά




Κινητήρας



Τύπος: Mercedes-Benz FO 108W

Κυβισμός: 2,4 λίτρα

Κύλινδροι: 8

Μέγιστες σ.α.λ.: 18000 (ορισμένη από την FIA για το 2009)

Περιεχόμενη γωνία: 90 μοίρες

Αριθμός Βαλβίδων: 32

Καύσιμα: Mobil High Performance Unleaded (5.75% bio fuel)

Λιπαντικά: Mobil 1

Βάρος: 95 Κιλά




Μετάδοση



Κιβώτιο: 7 + όπισθεν, ημιαυτόματο κιβώτιο

Ημιαυτόματο: Ναι

Μοχλοί: Στο χέρι

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα