Με ελπίδες στο Μονακό

Με ελπίδες στο Μονακό
toyota

Η Panasonic Toyota Racing επιστρέφει στην Ευρώπη για το Grand Prix του Μονακό

Μετά την απογοήτευση της Κωνσταντινούπολης, όπου οι Jarno Trulli και Timo Glock δεν κατάφεραν να τερματίσουν σε βαθμολογούμενη θέση στο Τουρκικό Grand Prix, η ομάδα θα βρεθεί στα περίχωρα του λιμανιού του Μονακό, όπου η πίστα είναι μεν στενή αλλά η χλιδή “περισσεύει”.



Το μικροσκοπικό Πριγκιπάτο του Μονακό φιλοξένησε για πρώτη φορά οχήματα Grand Prix το 1929 και έχει μόνιμη θέση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα F1 από το 1955, με την πίστα μήκους 3.340km να μην έχει υποστεί ιδιαίτερες αλλαγές όλο αυτό το διάστημα.



Όπως πάντα, για τις μοναδικές απαιτήσεις του Monaco, η Toyota θα φέρει αναβαθμισμένο αεροδυναμικό πακέτο σχεδιασμένο για να παράγει το μέγιστο δυνατό κράτημα στο γεμάτο στροφές σιρκουί δημόσιων δρόμων.



Το πακέτο του Monaco δοκιμάστηκε με επιτυχία την περασμένη εβδομάδα στο Paul Ricard στο πλαίσιο τριήμερης δοκιμής στη Νότια Γαλλία, αφήνοντας θετική εντύπωση στην ομάδα για τις πιθανότητες να αυξήσει τους εννέα βαθμούς που έχει συγκεντρώσει μέχρι τώρα στο Πρωτάθλημα των Κατασκευαστών για το 2008.



Jarno Trulli (Αυτοκίνητο 11)





Το Monaco είναι θαυμάσια πίστα, μία από τις αγαπημένες μου, και η πρώτη νίκη μου εκεί το 2004 αποτελεί ξεχωριστή ανάμνηση, γι’ αυτό και απολαμβάνω τον αγώνα. Μου αρέσουν οι πίστες όπου η συμβολή του οδηγού είναι σημαντική και στο Μονακό, ο οδηγός μπορεί πραγματικά να κάνει τη διαφορά.

Προφανώς, πάντα χρειάζεσαι ένα καλό αυτοκίνητο και πιστεύω ότι διαθέτουμε δυνατό αυτοκίνητο φέτος, όπως έχουμε αποδείξει με τις μέχρι τώρα επιδόσεις μας. Σαν οδηγός έχω την αίσθηση ότι αυτή η πίστα είναι πολύ γρήγορη επειδή η μπαριέρα βρίσκεται πολύ κοντά, αν και στην πραγματικότητα, είναι η πιο αργή του ημερολογίου.

Είναι πολύ σημαντικό να είσαι ακριβής και πλήρως συγκεντρωμένος σε κάθε γύρο, επειδή δεν υπάρχει περιθώριο για σφάλμα. Μπορείς πολύ εύκολα να ακουμπήσεις τη μπαριέρα και να βγεις εκτός αγώνα εξ αιτίας ενός μικρού σφάλματος. Πέρα από την πίστα, η ατμόσφαιρα στο Μονακό είναι επίσης απόλυτα μοναδική και ξεχωριστή επειδή οι οπαδοί είναι τόσο κοντά, που τους νιώθεις δίπλα σου όταν αγωνίζεσαι.

Είναι ένα απίστευτο μέρος και ένας αγώνας που πάντα περιμένω με ανυπομονησία. Γενικά, έχω οδηγήσει καλά στο Μονακό στο παρελθόν, επομένως είμαι σίγουρος ότι μπορούμε να κερδίσουμε περισσότερους βαθμούς

“.




Timo Glock (Αυτοκίνητο 12)




Αυτό θα είναι το πρώτο μου Grand Prix στο Μονακό, γι’ αυτό και ανυπομονώ. Είναι τόσο διάσημος αγώνας, με τόση ιστορία και συναίσθημα, ώστε όλοι οι οδηγοί θέλουν να αγωνίζονται εκεί. Ανυπομονώ να παραταχθώ στη γραμμή εκκίνησης, μπροστά στα μάτια όλων των οπαδών σε μία τόσο θρυλική ατμόσφαιρα – κάτι πραγματικά ξεχωριστό.

Γνωρίζω ήδη την πίστα, είναι από τις αγαπημένες μου, επομένως ξέρω ακριβώς τι να περιμένω. Δεν έχεις περιθώρια για λάθη επειδή το κιγκλίδωμα βρίσκεται πολύ κοντά και πρέπει να είσαι απόλυτα συγκεντρωμένος όλο το Σαββατοκύριακο. Δεν έχω φέρει ακόμα τα αποτελέσματα που θέλω για φέτος, αλλά το Μονακό θα είναι το τέλειο μέρος για να κερδίσω τους πρώτους μου βαθμούς για την ομάδα.

Όπως πάντα, στο Μονακό, οι κατατακτήριες δοκιμές είναι ουσιαστικές επειδή η προσπέραση είναι σχεδόν αδύνατη. Έχω φέρει μερικά πολύ καλά αποτελέσματα σε κατατακτήριες δοκιμές φέτος, επομένως στόχος μου είναι να πετύχω μία υψηλή κατάταξη στα προκριματικά, ώστε να έχω την ευκαιρία να αγωνιστώ για βαθμούς

“.



Pascal Vasselon – Ανώτερος Γενικός Διευθυντής Πλαισίου




Για μένα, το Monaco είναι ένας εξαιρετικός αγώνας. Μπορείς να νιώθεις, να ακούς και να μυρίζεις τα αυτοκίνητα περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο σιρκουί της Formula 1 κι αυτό κάνει το Μονακό πραγματικά ξεχωριστό. Είναι μία πραγματική πρόκληση για τους οδηγούς επειδή, αντίθετα με τις τελευταίες πίστες που έχουμε επισκεφθεί στην Τουρκία και την Ισπανία, δεν έχουν το δικαίωμα να είναι ούτε κατ’ ελάχιστο εκτός γραμμής, επομένως υπάρχει πάντα πολύ πίεση.

Επειδή το Μονακό αναδεικνύει ελαφρώς διαφορετικούς παράγοντες επιδόσεων, με τις επιδόσεις του κινητήρα και την αεροδυναμική να είναι κάπως λιγότερο σημαντικοί σε σχέση με ένα πιο συνηθισμένο σιρκουί, ο οδηγός μπορεί να κάνει τη διαφορά. Επίσης, θα έχουμε ένα αεροδυναμικό πακέτο ειδικά για το Μονακό, με αναβαθμισμένα εμπρός και πίσω φτερά καθώς και άλλα στοιχεία, λόγω της υψηλής αεροδυναμικής πίεσης που απαιτείται και της χαμηλής μέσης ταχύτητας.

Σε ό,τι αφορά το σετάρισμα, η αλήθεια είναι ότι αναζητάμε οτιδήποτε μπορεί να βοηθήσει την οδική συμπεριφορά και είμαστε σίγουροι ότι θα έχουμε ένα ισχυρό πακέτο. Δεν φέραμε το αποτέλεσμα που περιμέναμε στην Τουρκία, αλλά γενικά το TF108 παραμένει ανταγωνιστικό και θα πρέπει να προσβλέπουμε σε βαθμολογούμενη θέση στο Μονακό

“.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα