Mini Model Year 2008

Mini Model Year 2008
minmy200828907s

To AUTO 24 σας παρουσιάζει αναλυτικά όλα τα νέα στοιχεία του Mini, Model Year 2008

Το AUTO 24 συγκέντρωσε τα πιο βασικά στοιχεία όπως το σύστημα Auto Start Stop (μηδενική κατανάλωση στο ρελαντί), το Brake Energy Regeneration, καθώς και τον αναβαθμισμένο εξοπλισμό, για να γνωρίσετε σε βάθος το νέο προφίλ του Mini, το οποίο ενδυναμώθηκε από αρκετές καινοτόμες τεχνολογίες.




Mini Cooper S Model Year 2008



Το νέο Mini Cooper S χαρακτηρίζεται από τον ιδιαίτερα προηγμένο κινητήρα του.



Αυτός ο κορυφαίος ‘παίκτης’ αντλεί ισχύ από έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 1.6-λίτρων που συνοδεύεται από υπερσυμπιεστή twin-scroll και άμεσο ψεκασμό βενζίνης. Η μέγιστη ισχύς είναι 128 kW/175 hp, και η μέγιστη ροπή 240 Nm σε μία ευρεία κλίμακα στροφών από 1,600 – 5,000 rpm, ενώ η λειτουργία στιγμιαίας υπερπλήρωσης (Overboost) προσθέτει επιπλέον 20 Nm, όποτε είναι απαραίτητο, για μία μέγιστη τιμή 260 Nm.



Η τελική ταχύτητα είναι 225 km/h, και η επιτάχυνση 0 – 100 km/h του Mini Cooper S μόλις 7.1 δευτερόλεπτα. Η μέση κατανάλωση στον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών των 6.2 lit./100 km (πριν 6.9 lit./ 100 km) και ο δείκτης εκπομπών CO2 μόλις 149 g / km (πριν 164 g/km) αποδεικνύουν σαφώς ότι αυτό το αυτοκίνητο προσφέρει τη πιο προηγμένη τεχνολογία κινητήρων για άριστη ισορροπία απόδοσης και κορυφαίων επιδόσεων.




Mini Cooper Model Year 2008



Ο τετρακύλινδρος ατμοσφαιρικός κινητήρας του νέου Mini Cooper παράγει μέγιστη ισχύ 88 kW/120 hp από κυβισμό 1.6-λίτρων, με μέγιστη ροπή 160 Nm στις 4,250 rpm.



Ο έλεγχος των βαλβίδων εισαγωγής που βασίζεται στην μοναδική τεχνολογία VALVETRONIC του BMW Group είναι πλήρως μεταβλητός, με τους χρόνους βύθισης και ανοίγματος των βαλβίδων να ρυθμίζονται άπειρες φορές και με ηλεκτρονική ακρίβεια, σύμφωνα με τις τρέχουσες απαιτήσεις ισχύος. Πραγματικά, αυτό το πρωτοποριακό σύστημα διαχείρισης βαλβίδων όχι μόνο διασφαλίζει μία ιδιαίτερα άμεση απόκριση και ένα υψηλό επίπεδο οδηγικής ποιότητας, αλλά επίσης συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης και στη βελτιστοποίηση των εκπομπών ρύπων του αυτοκινήτου.



Το Mini Cooper επιταχύνει στα 100 km/h σε 9.1 δευτερόλεπτα και έχει τελική ταχύτητα 203 km/h. Η μέση κατανάλωση των 5.4 lit./100 km (πριν 5.8 lit./100 km) στον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών και οι εκπομπές CO2 που έχουν μειωθεί στα 129 g / km (πριν 139 g / km) επιτρέπουν στο Mini Cooper να ανεβάζει τον πήχη στον τομέα της αποδοτικής οδηγικής απόλαυσης για το MY 2008.




MINI One Model Year 2008



Το νέο Mini One αποτελεί μία ιδιαίτερα ελκυστική ‘εισαγωγή’ στον κόσμο του Mini, προσφέροντας τη συναρπαστική εμπειρία που υπόσχεται αυτό το μοναδικό μικρό premium αυτοκίνητο σε μία πολύ οικονομική εκδοχή.



Ο τετρακύλινδρος κινητήρας 1.4-λίτρων έχει τα ίδια high-tech εξαρτήματα που ήδη χαρίζουν στη μονάδα του Mini Cooper την εντυπωσιακή ισχύ και απόδοσή της. Παράγοντας μέγιστη ισχύ 70 kW/95 hp και ροπή 140 Nm στις 4,000 rpm, το Mini One υπόσχεται αρκετά ελαστική συμπεριφορά.



Η επιτάχυνση στα 100 km/h ολοκληρώνεται σε 10.9 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει στα 185 km/h. Τόσο η μέση κατανάλωση καυσίμου στον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών όσο και η διαχείριση εκπομπών ρύπων έχουν βελτιστοποιηθεί, και το Mini One το MY 2008 καταναλώνει μόλις 5.3 lit./100 km (πριν 5.7 lit./100 km) και οι εκπομπές CO2 ανέρχονται στα 128 g / km (πριν 138 g/km).




Ένδειξη αλλαγής ταχύτητας



Χάρη στην ένδειξη αλλαγής ταχύτητας που προσφέρεται επίσης στάνταρ, ο οδηγός ενός Mini με μηχανικό κιβώτιο, μπορεί να πετυχαίνει πάντα τη μέγιστη απόδοση καυσίμου με το οδηγικό στυλ του.



Για το σκοπό αυτό, το ηλεκτρονικό σύστημα του κινητήρα αναλύει συνεχώς τις στροφές, τις οδηγικές συνθήκες και τη θέση του πεντάλ του γκαζιού, και στη συνέχεια χρησιμοποιεί αυτά τα δεδομένα για να προσδιορίζει τη βέλτιστη σχέση για οικονομική οδήγηση. Μετά την αξιολόγηση των δεδομένων, ένα κατάλληλο σύμβολο (βέλος) εμφανίζεται στην οθόνη του cockpit κάτω από το στροφόμετρο με την ιδανική σχέση σε μορφή αριθμού.



Ο οδηγός μπορεί να ενεργοποιεί και, αντίστοιχα, να απενεργοποιεί την ένδειξη αλλαγής ταχύτητας μέσω του μενού του υπολογιστή ταξιδιού. Κάτι ακόμα είναι ότι το σύστημα παρακολουθεί και λαμβάνει υπόψη και το ιδιαίτερο στυλ κάθε οδηγού, για παράδειγμα πολύ γρήγορη επιτάχυνση.




Μηδενική κατανάλωση στο ρελαντί.



Η κατανάλωση όλων των εκδόσεων με μηχανικό κιβώτιο του νέου Mini στη φάση του ρελαντί είναι ουσιαστικά μηδενική, επειδή ο κινητήρας δεν λειτουργεί πλέον στο ρελαντί. Η νέα λειτουργία Auto Start Stop σβήνει αυτόματα τον κινητήρα όταν το αυτοκίνητο σταματά, π.χ. στα φανάρια, μόλις ο οδηγός μετακινήσει τον επιλογέα στο νεκρό και σηκώσει το πόδι του από το συμπλέκτη. Στη συνέχεια, με ένα απλό πάτημα του συμπλέκτη, ο κινητήρας ενεργοποιείται αυτόματα, χωρίς την παραμικρή καθυστέρηση.



Η λειτουργία Auto Start Stop διασφαλίζει πολύ μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου κυρίως στην κυκλοφορία της πόλης. Κάθε φορά που το αυτοκίνητο σταματά, η κατανάλωση ενέργειας και οι εκπομπές ρύπων μειώνονται στο μηδέν, με μία πολύ απλή διαδικασία, κάνοντας την άσκοπη κατανάλωση καυσίμου στη φάση του ρελαντί, ανάμνηση του παρελθόντος.



Το Auto Start Stop είναι έτοιμο για λειτουργία κάθε φορά που ο οδηγός βάζει εμπρός τον κινητήρα, και το σύστημα ενεργοποιείται μόνον αφού το λάδι του κινητήρα φτάσει στην κανονική θερμοκρασία λειτουργίας του. Υπό ορισμένες συνθήκες, το Auto Start Stop σκόπιμα δεν σβήνει τον κινητήρα για λόγους ασφαλείας και οδηγικής άνεσης.



Η συνεχής παρακολούθηση της λειτουργικής κατάστασης του αυτοκινήτου καθώς και των καιρικών συνθηκών επιτρέπει στο έξυπνο σύστημα ελέγχου να ανιχνεύει καταστάσεις στις οποίες ενδείκνυται η συνεχής λειτουργία του κινητήρα, για παράδειγμα, αν η μπαταρία έχει σχεδόν αδειάσει και στις πολύ υψηλές (πάνω από 30o C) ή πολύ χαμηλές (κάτω από 3o C) εξωτερικές θερμοκρασίες. Ένα ακόμα σημείο είναι ότι ο κινητήρας συνεχίζει να λειτουργεί με σύντομες ενδιάμεσες διακοπές όσο η θερμοκρασία στο εσωτερικό της καμπίνας επιβατών δεν έχει φτάσει ακόμα στο επίπεδο που έχει προεπιλεγεί στο αιρκοντίσιον ή αν απαιτείται θέρμανση για ξεπάγωμα ή ξεθάμπωμα του παρμπρίζ.



Επίσης, αξίζει να σημειωθεί ότι το σύστημα μπορεί να κάνει διαχωρισμό μεταξύ σύντομων παύσεων και τους τέλους της οδήγησης, ώστε να μην θέτει σε λειτουργία πάλι τον κινητήρα αυτόματα μόλις οδηγός λύσει τη ζώνη ασφαλείας, ανοίξει την πόρτα ή το καπό. Τέλος, ο οδηγός μπορεί να απενεργοποιεί τη λειτουργία Auto Start Stop οποιαδήποτε στιγμή με το πάτημα ενός μπουτόν.




Εσύ φρενάρεις και αυτό φορτίζει!!!



Η Ανάκτηση Ενέργειας Μέσω Πέδησης, Brake Energy Regeneration που προσφέρεται στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις του νέου Mini είναι ένα έξοχο παράδειγμα έξυπνης ‘αλληλεπίδρασης’ πρόσθετης οδηγικής απόλαυσης και μειωμένης κατανάλωσης.



Η ευφυής διαχείριση ενέργειας εξυπηρετεί στην περίπτωση αυτή για τη μετατροπή της κινητήριας ισχύος πρωτίστως σε κινητήρια ισχύ για τους τροχούς, ενώ ηλεκτρική ισχύς για το ηλεκτρικό δίκτυο του αυτοκινήτου παράγεται μόνον όταν το αυτοκίνητο ‘ρολάρει’ ή στο φρενάρισμα.




5 αστέρια στο Euro NCAP crash test



Το νέο Mini Cooper βαθμολογήθηκε με άριστα (πέντε αστέρια) στο Euro NCAP crash test. Αλλά η θετική κρίση των δοκιμαστών όπως εκφράστηκε στο Πρόγραμμα Αξιολόγησης Καινούργιων Αυτοκινήτων NCAP (New Car Assessment Programme) ισχύει για όλα τα μοντέλα της σειράς, πολύ απλά επειδή τα Mini Cooper S, Mini Cooper, Mini One, και Mini Cooper D συνοδεύονται από τον ίδιο εξοπλισμό παθητικής ασφάλειας.




Premium εξοπλισμός για ένα premium «μικρό»



Το προαιρετικό Cruise Control που παρουσιάζει την ταχύτητα την οποία έχει επιλέξει ο οδηγός σε μία ψηφιακή ένδειξη στα όργανα από τον Αύγουστο του 2007 αυξάνει περαιτέρω την οδηγική άνεση με το νέο Mini από το MY 2008.



Ένα ακόμα σημείο είναι ότι όχι μόνο τα Mini Cooper S, Mini Cooper και Mini One, αλλά και το Mini Cooper D διατίθεται το MY 2008 με εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Η γκάμα συστημάτων ψυχαγωγίας στο νέο Mini αυξάνεται από τον Αύγουστο του 2008 με μία νέα θύρα USB και λειτουργία Bluetooth για δυνατότητα σύνδεσης εξωτερικών πηγών ήχου. Επομένως, ο χρήστης μπορεί να συνδέσει μέσα αποθήκευσης τύπου MP3 player (όπως το Apple iPod) μέσω της θύρας USB, ενσωματώνοντας έτσι στο σύστημα ψυχαγωγίας του MINI.



Η πρόσβαση στη διαθέσιμη μουσική είναι πολύ βολική μέσω των χειριστηρίων του ηχοσυστήματος, τα οποία και προσφέρουν διάφορες δυνατότητες επιλογής, όπως καλλιτέχνης ή άλμπουμ. Τέλος, ο χρήστης μπορεί να συνδέσει ένα κινητό τηλέφωνο μέσω της διεπαφής Bluetooth με ασύρματη τεχνολογία.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα