Murcielago LP640

Murcielago LP640
lambolp640auto241807s

Το AUTO 24 σας μεταφέρει πίσω από το τιμόνι της Lamborghini Murcielago LP640 (video)

Στο δεξί μπάκετ σου έχουν κάνει τη τιμή να σε συνοδεύει ο ιστορικός Νο1 δοκιμαστής της εταιρείας, ο Βαλεντίνο Μπαλμπόνι, ο άνθρωπος που έχει οδηγήσει τα τελευταία 40 χρόνια το 80% των Lamborghini που έχουν ποτέ παραχθεί…



Και ξεχύνεσαι στους στενούς δρόμους και τις στροφούλες γύρω από τη Σαντ Άγκατα με σύνεση, σεβασμό και νου όπως πρέπει πάντα όταν οδηγείς, ότι και αν οδηγείς, και το μεταλλικό κτήνος στις μη κατοικημένες περιοχές σε ταξιδεύει κοντά και πέρα από την «κόκκινη λεπτή γραμμή» των 200 χλμ./ώρα μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, φέρνοντας στο νου τον… Αϊνστάιν και τη σχετικότητα.



Και η LP640 άλλες φορές μεταμορφώνεται στην πανέμορφη γυναίκα με τις χρυσόξανθες μπούκλες και τα γαλανά μάτια που μια ώρα δίπλα της είναι όσο λίγα – πολύ λίγα λεπτά, και άλλες στο… καυτό τηγάνι που το ακουμπάς και τα δέκατα του δευτερολέπτου γίνονται αιώνας στο κολαστήριο της αβεβαιότητας…



Και το τιμόνι είναι βαρύ και απόλυτα ζυγισμένο, γιατί το κτήνος δεν γεννήθηκε για να τυραννιέται φυλακισμένο στα… φανάρια της μαρίνας του… Μονακό ή της… Γλυφάδας (ωϊμέ), αλλά για να καλπάζει ελεύθερο στις ανοικτές διαδρομές και τις πίστες… Η προοπτική των ματιών σου αλλάζει ξέχωρα απ’ ότι είχε συνηθίσει μέχρι τώρα και εστιάζει βαθιά, πολύ βαθιά, στο χάος το απύθμενο…



Το χάος το απύθμενο που φέρνουν πιο κοντινό οι ανωμαλίες του οδοστρώματος που απαιτούν μικροδιορθώσεις ακριβείας και που αν δεν γίνουν σωστά σε έχουν ήδη οδηγήσει στην εχθρική χώρα του φόβου και της απώλειας του ελέγχου…



Και το τέρας που ακούει στο όνομα LP640 καταπίνει λαίμαργα τις ευθείες εξαφανίζοντάς τες μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, και στις αργές στροφές όπου πέφτεις με κάποια… χιλιομετράκια, «γαντζώνεται» στην άσφαλτο σαν ερπετό παρέχοντάς σου τόνους πρόσφυσης. «Θεϊκό» κράτημα… «Trazione da Dio» στη γλώσσα του…



Και τα «καρμποκεραμικά» φρένα είναι σωστές άγκυρες που σε φέρνουν πιο κοντά με αυτό, σε κάνουν ένα με αυτό, καθώς οι ζώνες του σου ασκούν μια δύναμη πολλαπλάσια του βάρους σου, σε μια θέση αριστούργημα εργονομίας …



Και το τέρας έχει και διάνοια. Διάνοια που σε συναρπάζει. Και τα ηλεκτρονικά της μετάδοσης κάνουν τη ζωή σου λιγότερο… κόλαση απ’ ότι θα μπορούσε να είναι και σε φέρνουν πιο κοντά στον παράδεισο του απόλυτου, αν υπάρχει τέτοιος. Και ότι και αν κάνεις, γιατί είσαι πέρα και πάνω απ’ όλα… άνθρωπος και χειρότερο ζώο απ’ αυτόν δεν υπάρχει, η επιλεγμένη σχέση πολλές φορές ξεφεύγει από τη βούλησή σου ή καλύτερα από το λάθος σου («errare umanum est»…) και είναι η σωστή και προστατεύει τη μεταλλική ψυχή του κτήνους, σε διάταξη V12.



Και αφού σου έχει αφήσει ήδη θαυμαστή ελευθερία κινήσεων, με τους μοχλοδιακόπτες στο τιμόνι, που αλλάζουν ταχύτητα σε χρόνο «dt» και με ζηλευτή ακρίβεια, με ένα απαλό τράβηγμα, και στα κατεβάσματα σε… ανεβάζουν και άλλο με το βρυχηθμό της ετοιμοπόλεμης δύναμης που τα συνοδεύει, που ένας λαός όπως οι Άγγλοι θα βάπτιζαν «engine break»…



Και όταν φτάνει η ώρα του αποχωρισμού, όταν είναι να παραδώσεις το μεταλλικό κτήνος στη… «φωλιά» του, σε τυλίγει η απληστία που δεν το έζησες παραπάνω ή ακόμη καλύτερα και σε μια πίστα για να ανακαλύψεις αυτό και τα όριά σου και άλλο και άλλο, χωρίς κορεσμό, γιατί πέρα και πάνω απ’ όλα είσαι άνθρωπος και χειρότερο ζώο απ’ αυτόν δεν υπάρχει…




Video Lamborghini Murcielago LP640



(
Η συγκεκριμένη βόλτα πραγματοποιήθηκε από τον επίσημο δοκιμαστή της Lamborghini, Βαλεντίνο Μπαλμπόνι, κατόπιν συνεννόησης με την Ιταλική Αστυνομία.)









Τεχνικά Χαρακτηριστικά


Σασί Σωληνωτό από ατσάλι υψηλής αντοχής με τμήματα από ανθρακονήματα
Aμάξωμα Από ανθρακονήματα πλην οροφής και εξωτερικών περιβλημάτων θυρών που είναι από ατσάλι
Σύστημα διεύθυνσης Υδραυλική Κρεμαγιέρα
Διάμετρος Στροφής 12,55 μ.
Ελαστικά – Ζάντες (μπροστά-πίσω) 245/35 ZR 18’’ – 335/30 ZR 18’’
Κινητήρας V12 6.496 κ.εκ. κεντρικά διαμήκως τοποθετημένος
Διάμετρος 88 χλστ.
Σχέση Συμπίεσης (11+-0,2):1
Μέγ.Ισχύς 640 ίπποι/8.000 σ.α.λ.
Μεγ.Ροπή 660 Νm/6.000 σ.α.λ.
Μπλοκ – Κεφαλές Από αλουμίνιο
Αυλοί εισαγωγής Μεταβλητής γεωμετρίας με τρία συστήματα λειτουργίας
Βαλβίδες-Εκκεντροφόροι 4/κύλινδρο – 4 επικεφαλής
Μετάδοση κίνησης Με δύο ιμάντες, σύστημα διαρκώς μεταβαλλόμενης φάσης βαλβίδων εισαγωγής- εξαγωγής ηλεκτρονικά ελεγχόμενο
Τροφοδοσία – Ανάφλεξη Ηλεκτρονική διαχείριση Lamborghini LIE, Ψεκασμός Multipoint, Drive by Wire, Στατική ανάφλεξη με «individual coils», ένα για κάθε μπουζί
Λίπανση Ξηρό κάρτερ, δύο αντλίες ανάκλησης, μια αποστολής (υψηλής πίεσης) όλες με γρανάζια
Ψύξη^Κύκλωμα με υγρό υψηλής πίεσης
Μετάδοση Μηχανικό 6τάχυτο κιβώτιο, μόνιμη 4κίνηση με σύστημα συνεκτικής σύζευξης Viscous Traction Lamborghini, αυτόματη υδραυλική αποσύμπλεξη
Συμπλέκτης Μονόδισκος ξηρός (διάμετρος 272 χλστ.)
Φρένα Κεραμικοί αυτοψυχώμενοι Δίσκοι, δύο ανεξάρτητα κυκλώματα με υποβοήθηση, ABS με DRP λειτουργία, Διαστάσεις δίσκων μπροστά, πίσω 380 x 38 χλστ., 6πίστονες δαγκάνες μπροστά, πίσω
Αναρτήσεις Ανεξάρτητες, Διπλά ψαλίδια, υδραυλικά αμορτισέρ με ελικοειδή ομοαξονικά ελατήρια, αντιστρεπτική ράβδος, ράβδος «anti-drive» και «anti-squat»
Διαστάσεις Μήκος x Πλάτος x Ύψος (χλστ.) 4.610 x 2.058 x 1.135
Μεταξόνιο 2.665 χλστ.
Βάρος (χωρίς καύσιμα) 1.665 κιλά
Μεταξόνιο (μπροστά – πίσω σε χλστ.)^1.635 – 1.695
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ 138 λίτρα
Επιδόσεις
Μέγιστη Ταχύτητα 340 χλμ./ώρα
Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα 3,4 δλ
Μέση Κατανάλωση 21,3 λίτρα/100 χλμ.


Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα