Νέα BMW R 1200 RT

Νέα BMW R 1200 RT
R_1200_RT_01

Η νέα BMW R 1200 RT με το νέο κινήτηρα touring προσφέρει ασυναγώνιστα χαρακτηριστικά

Επισκόπηση των κύριων χαρακτηριστικών της νέας R 1200 RT:



• Νέος, ακόμα πιο δυναμικός κινητήρας με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους ανά κύλινδρο.



• Η μέγιστη ροπή έχει αυξηθεί σε 120 Nm (88 lb-ft) στις 6.000 σ.α.λ., ενώ η μέγιστη ισχύς εξόδου παραμένει 81 kW (110 ίπποι) στις 7.750 σ.α.λ.



• Αύξηση στις στροφές κινητήρα από 8.000 έως 8.500 σ.α.λ., με ακόμα μεγαλύτερο ωφέλιμο εύρος στροφών.



• Σημαντικά βελτιωμένη ροπή, πρόσφυση, δύναμη έλξης και επιτάχυνση.



• Ακόμα πιο αυθόρμητη και άμεση απόκριση, με τη βέλτιστη «δοσολογία» ισχύος και σημαντικά βελτιωμένη συμπεριφορά στις αλλαγές φορτίου.



• Ακόμα πιο ομαλή και πιο ομοιογενής καμπύλη ροπής.



• Τα καπάκια των κυλινδροκεφαλών διαθέτουν δύο, αντί για τέσσερα, μπουλόνια στερέωσης και έχουν νέα, ακόμα πιο δυναμική σχεδίαση.



• Ηλεκτρονικά ελεγχόμενη βαλβίδα εξάτμισης, για κορυφαίο και ισχυρό ήχο.



• Ηλεκτρονική Ρύθμιση Ανάρτησης ESA II με λειτουργία απόσβεσης, ύψους βάσης ελατηρίων και, τώρα, και συμπίεση ελατηρίων, ρυθμιζόμενη με το πάτημα ενός κουμπιού.



• Το σύστημα BMW Motorrad Integral ABS περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό στη μερικώς αυτόματη έκδοση.



• Νέα σχεδίαση φαίρινγκ με εκ νέου βελτιωμένη προστασία από τον άνεμο και τον καιρό.



• Επανασχεδιασμένο ταμπλό με σκιάδιο.



• Νέες μονάδες ελέγχου και δοχεία υδραυλικών υγρών.



• Ηλεκτρονικά ελεγχόμενος ανεμοθώρακας με βελτιστοποιημένη αεροακουστική και βελτιωμένη διαφάνεια.



• Νέο ηχοσύστημα με ελεγχόμενη διασύνδεση για USB/MP3 και iPod, που λειτουργεί μέσω του Ελεγκτή Πολλαπλών Λειτουργιών.



• Ρυθμιζόμενος ποδομοχλός αλλαγής ταχυτήτων.



• Μπαγκαζιέρες με σκληρό κέλυφος (χωρητικότητας 32 l καθεμία) στο βασικό εξοπλισμό, με σύστημα ασφάλισης τεσσάρων σημείων και εφαρμογή ακριβείας και κάλυμμα φινιρισμένο στο χρώμα του φαίρινγκ.



• Σχάρα στο ρεζερβουάρ για εύκολη στερέωση αξεσουάρ.



• Νέα χρώματα για την R 1200 RT: Polar μεταλλικό, γκρι Ostra μεταλλικό ματ, γκρι Thunder μεταλλικό, πολύχρωμη βαφή σε συνδυασμό με το βασικό γκρι μεταλλικό χρώμα Thunder.



• Εκτενής γκάμα προαιρετικών ειδών εξοπλισμού και ειδών ειδικού εξοπλισμού, προσαρμοσμένων αποκλειστικά για την R 1200 RT, και φυσικά με την κορυφαία ποιότητα BMW.



Νέος κινητήρας boxer με πολύ μεγαλύτερη ροπή για μια ακόμα πιο δυναμική και άνετη εμπειρία ταξιδιού.



Η διαμόρφωση και τη βασική δομή του, ο νέος δικύλινδρος επίπεδος κινητήρας είναι ο ίδιος με τον κινητήρα με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους (DOHC) της BMW HP2 Sport. Παρ’ όλα αυτά, έχει αναβαθμιστεί και βελτιστοποιηθεί ακόμα περισσότερο, ειδικά για την BMW R 1200 RT, ώστε να ανταποκρίνεται στις ιδιαίτερες απαιτήσεις αυτής της εξαιρετικής μηχανής touring.



Με τον κινητήρα boxer 1.170 cc στο προηγούμενο μοντέλο να προσφέρει ήδη κορυφαία κινητήρια ισχύ σε όλες τις συνθήκες οδήγησης και σε όλες τις περιστάσεις, η νέα R 1200 RT έχει ακόμα περισσότερα να προσφέρει. Πρώτα απ’ όλα, ο νέος κινητήρας παρουσιάζει αυξημένη μέγιστη ροπή, από 115 σε 120 Nm (85 – 88 lb-ft), στις 6.000 σ.α.λ. όπως και πριν, για ακόμα μεγαλύτερη δύναμη έλξης και πρόσφυση. Δεύτερον, το ωφέλιμο εύρος στροφών κινητήρα είναι τώρα μεγαλύτερο κατά 500 σ.α.λ., ανεβάζοντας τις μέγιστες στροφές σε 8.500 σ.α.λ. Η τρίτη βελτίωση είναι η σημαντική αύξηση της ροπής, η οποία κάνει έντονα αισθητή την παρουσία της στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, με μια απόλυτα ομαλή και ομοιογενή καμπύλη ροπής.



Η μέγιστη ισχύς εξόδου είναι, όπως και στο προηγούμενο μοντέλο, 81 kW (110 ίπποι), η οποία τώρα είναι διαθέσιμη στις 7.750 σ.α.λ. (από 7.500 σ.α.λ. πριν).




Νέες κυλινδροκεφαλές DOHC για ακόμα πιο αποδοτική πλήρωση των κυλίνδρων



Σχεδιασμένος και κατασκευασμένος για ακόμα υψηλότερες στροφές, ο νέος κινητήρας boxer της.



R 1200 RT, όπως ακριβώς και ο κινητήρας της BMW HP2 Sport, είναι εξοπλισμένος με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους ανά κύλινδρο (DOHC), οδηγούμενους από αλυσίδα. Οι βαλβίδες κινούνται από πολύ ελαφριά κοκοράκια, που μπορούν να ανταπεξέλθουν εύκολα στις υψηλές στροφές κινητήρα. Η ακτινική διάταξη των τεσσάρων βαλβίδων προσδίδουν στο θάλαμο καύσης πολύ compact διαμορφώσεις και, όπως και στα προηγούμενα μοντέλα, το μίγμα καυσίμου/αέρα αναφλέγεται με τη βοήθεια δύο μπουζί (HP2 Sport: ένα μπουζί). Η γνώριμη σχέση συμπίεσης 12.0:1 παραμένει αμετάβλητη…

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα