Νέα γενιά ρεζερβουάρ

Νέα γενιά ρεζερβουάρ αποθήκευσης Υδρογόνου: ελαφρύτερη και πιο συμπαγής
- 11 Ιουνίου 2008 04:44
Συνεργαζόμενοι με εταίρους, μεταξύ των οποίων μερικοί από το χώρο της Ευρωπαϊκής αεροδιαστημικής βιομηχανίας, οι μηχανικοί έχουν εξελίξει ένα καινοτομικό ρεζερβουάρ από συνθετικό υλικό για την αποθήκευση υγρού υδρογόνου.
Χάρη στην καινοτομική φιλοσοφία του, το βάρος ολόκληρου του συστήματος ρεζερβουάρ μπορεί να μειωθεί στο ένα τρίτο, συγκριτικά με τα συμβατικά, κυλινδρικά, ατσάλινα ρεζερβουάρ.
Το προσαρμοζόμενο σχήμα του προσφέρει υψηλή ευελιξία, επιτρέποντας σημαντική εξοικονόμηση ενέργειας. Επιπλέον, τα βοηθητικά συστήματα ενσωματώνονται μέσα στο κέλυφος του ρεζερβουάρ, πράγμα που σημαίνει ότι το ρεζερβουάρ καταλαμβάνει λιγότερο χώρο στο αυτοκίνητο και η συντήρηση γίνεται πολύ πιο εύκολα. Το εσωτερικό δοχείο είναι σχεδιασμένο πάνω σε μία αρθρωτή βάση, απλουστεύοντας τη διαδικασία παραγωγής συγκριτικά με τα υπάρχοντα ρεζερβουάρ υδρογόνου.
Το BMW Group Forschung und Technik παρουσιάζει το πρωτότυπο αυτού του καινοτομικού ρεζερβουάρ αποθήκευσης υγρού υδρογόνου στην τελευταία εκδήλωση του “StorHy” EU project στο Poissy, κοντά στο Παρίσι, 3 και 4 Ιουνίου 2008. Τ
α τελευταία τεσσεράμισι χρόνια, το BMW Group Forschung und Technik, μαζί με 34 εταίρους από το χώρο της Ευρωπαϊκής αεροδιαστημικής βιομηχανίας, της βιομηχανίας αυτοκινήτου και προμηθευτών και κορυφαίων πανεπιστημίων και ινστιτούτων ερευνών, εξετάζει τρόπους βελτίωσης των σημερινών τεχνολογιών αποθήκευσης υδρογόνου (υψηλής πίεσης αποθήκευση σε υγρή και στερεά μορφή). Το κόστος του project ήταν 18,7 εκατομμύρια Ευρώ, με τη χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση να φτάνει το ποσόν των 10,7 εκατομμυρίων Ευρώ.