Νέα καθήκοντα Luca De Meo

Ο Luca De Meo είναι ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος της Alfa Romeo Automobiles
- 18 Δεκεμβρίου 2007 14:47
Ο De Meo θα διατηρήσει και τη σημερινή του θέση ως επικεφαλής του μάρκετινγκ (Chief Marketing Officer) του Fiat Group, με ευθύνη για όλες τις δραστηριότητες μάρκετινγκ που σχετίζονται με τους διάφορους κλάδους του Group, αλλά και τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου της Abarth.
Η ταυτόχρονη δέσμευση του De Meo στην εξέλιξη της Alfa και στο νευραλγικό πόστο του μάρκετινγκ δημιουργεί γι’ αυτόν τις ιδανικές συνθήκες για την παρακολούθηση ενός από τα σημαντικότερα προγράμματα της μάρκας, την επιστροφή της στην αγορά των ΗΠΑ.
Το Fiat Group ευχαριστεί τον Antonio Baravalle για την πολύτιμη επαγγελματική του συνεργασία όλα αυτά τα χρόνια.
Ο Sergio Marchionne, Διευθύνων Σύμβουλος του Fiat Group, σχολίασε: “Η δέσμευση, το πάθος και η αποφασιστικότητα με τα οποία ο Luca De Meo αντιμετωπίζει τις μεγάλες προκλήσεις είναι η καλύτερη εγγύηση για τα σχέδια της Alfa Romeo και τις δραστηριότητες του μάρκετινγκ ολόκληρου του Fiat Group. Ευχαριστώ τον Antonio Baravalle, που πάντα εργαζόταν με ευφυΐα και αφοσίωση, και του εύχομαι ότι καλύτερο για τις μελλοντικές του δραστηριότητες”.
Σύντομο βιογραφικό
Ο Luca De Meo γεννήθηκε στο Μιλάνο στις 13 Ιουνίου του 1967 και σπούδασε οικονομικά στο Πανεπιστήμιο του Bocconi.
Έκανε μεταπτυχιακό στο μάρκετινγκ στο Insead στη Γαλλία. Από το 1992 έως το 1997 κάλυψε τομείς ευθύνης στη Renault, τόσο στην Ιταλία όσο και στη Γαλλία.
Το 1998 εντάχθηκε στην Toyota Motor Europe, όπου εκτός των άλλων ήταν υπεύθυνος για το σχεδιασμό προϊόντων και συμμετείχε στα εμπορικά πλάνα της Lexus.
Στο Fiat Group εισήλθε το 2002 ως υπεύθυνος μάρκετινγκ της Lancia.