Νέα Porsche 911

Νέα Porsche 911
Porsche 911 sd

Το αγαπημένο παιδί της Porsche έρχεται αγριεμένο με νέες τεχνολογίες και εμφάνιση

Συνήθως τα περισσότερα facelift επικεντρώνονται στην εξωτερική εμφάνιση και λιγότερο στα μηχανικά μέρη. Δεν συμβαίνει όμως το ίδιο στην περίπτωση της 911 της οποίας ήρθε το πλήρωμα του χρόνου να υποστεί facelift αφού οι επεμβάσεις δεν αφορούν μόνο το αισθητικό κομμάτι αλλά προχωρούν παραπέρα, εξοπλίζοντας το αγαπημένο παιδί της Porsche με νέες τεχνολογίες απαντώντας στις προκλήσεις των ανταγωνιστών όπως τα Audi R8 και Nissan GT-R.








Η ανανεωμένη 911 ξεχωρίζει εξωτερικά από τα νέα φώτα τεχνολογίας LED (εμπρός-πίσω), τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα στο εμπρός μέρος, τους μεγαλύτερους πλαϊνούς καθρέπτες αλλά και από τις νέες ζάντες ελαφρού κράματος διαστάσεων 18” και 19”. Εσωτερικά, την παράσταση κλέβει το προαιρετικό σύστημα ελέγχου PCM (Porsche Control Management) με την εντυπωσιακή οθόνη αφής των 6,5” το οποίο προέρχεται από τις Carrera 4 και Turbo.



Οι ουσιαστικές και πιο σημαντικές αλλαγές όμως αφορούν τα μηχανικά μέρη όπου κρύβεται και το ζουμί της υπόθεσης. Έτσι, τόσο η Carrera όσο και η Carrera S χρησιμοποιούν νέους boxer κινητήρες οι οποίοι υιοθετούν την τεχνολογία του άμεσου ψεκασμού με αποτέλεσμα την αύξηση της ιπποδύναμης ενώ συγχρόνως έχουν μειωθεί οι εκπομπές CO2 κατά 15%. Πιο συγκεκριμένα, η Carrera των 3,6 λίτρων αποδίδει πλέον 345 ίππους (20 παραπάνω σχέση με την προηγούμενη) ενώ στην περίπτωση της “S” των 3,8 λίτρων η ισχύς έχει σκαρφαλώσει στους 385 ίππους (+30 σε σχέση με την προηγούμενη).



Οι παραπάνω πισωκίνητες εκδόσεις (όπως και οι αντίστοιχες cabrio) μπορούν πλέον να εφοδιαστούν με το νέο 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που ονομάζεται PDK (Porsche-Doppelkupplung) το οποίο τοποθετείται πρώτη φορά σε μοντέλο της Porsche και αντικαθιστά το Tiptronic S. Η σχέση της γερμανικής φίρμας με τα συγκεκριμένα κιβώτια δεν είναι καινούργια αφού ασχολείται εδώ και 25 χρόνια με αντίστοιχου είδους κιβώτια τα οποία έχουν εφαρμογή κυρίως σε αγωνιστικές κατασκευές.








Σύμφωνα με την Porsche το νέο κιβώτιο PDK χαρίζει καλύτερες επιδόσεις σε σχέση με το χειροκίνητο 6άρι αφού στην περίπτωση της Carrera S τα πρώτα 100 km/h από στάση καλύπτονται σε 4,5 sec (4,7 με το 6άρι χειροκίνητο – 5,3 sec για την προηγούμενη 911 με το Tiptronic S) ενώ η μέση κατανάλωση κυμαίνεται στα 9,8 λίτρα/100 km. Επίσης, η τελική ταχύτητα ξεπερνά το φράγμα των 300 km/h (302 km/h για την ακρίβεια-293 η προηγούμενη). Τα καλά νέα δεν σταματούν όμως εδώ. Προαιρετικά, το νέο κιβώτιο PDK μπορεί να συνδυαστεί με το σύστημα Sport Chrono Plus το οποίο περιλαμβάνει και Launch Control οπότε στην συγκεκριμένη περίπτωση οι επιδόσεις είναι ακόμα καλύτερες αφού τα πρώτα 100 km/h από στάση έρχονται σε μόλις 4,3 sec. Επίσης, όλοι οι τροχοί είναι πλέον εφοδιασμένοι με αεριζόμενα δισκόφρενα 330 mm.








Η 911 facelift αναμένεται στην χώρα μας προς το τέλος του έτους σε τιμές που δεν έχουν γίνει ακόμα γνωστές. Στις Η.Π.Α. πάντως υπάρχει μια μικρή αύξηση στις τιμές όπου το μοντέλο θα διατίθεται από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα