Νέα Yaris και Aygo

Mε βελτιωμένη κατανάλωση καυσίμου, χαμηλές εκπομπές ρύπων και δυναμικές επιδόσεις τα νέα Yaris και Aygo
- 16 Φεβρουαρίου 2009 12:17
Ο καταναλωτής που θα αγοράσει ένα μοντέλο της Toyota, δεν χρειάζεται πλέον να επιλέξει ανάμεσα στην απόδοση, οικονομία και τις επιδόσεις. Αυτά προσφέρονται πλέον σε όλη τη σειρά των μοντέλων της γιαπωνέζικης φίρμας. Κάθε φορά που ο οδηγός κάθεται πλέον πίσω από το τιμόνι ενός αυτοκινήτου Toyota καταλαβαίνει αμέσως τι σημαίνει Toyota Optimal Drive.
Η φιλοσοφία Toyota Optimal Drive δημιουργείται από μία σειρά ευφυών τεχνολογικά κινητήρων και προηγμένων κιβωτίων με εξαρτήματα χαμηλής τριβής, σχεδίαση συμπαγών διαστάσεων και ελαφρού βάρους, καθώς και βελτιωμένη απόδοση καύσης. Ο συνδυασμός όλων αυτών εγκαινιάζει μία νέα εποχή στον τομέα της αυτοκίνησης.
H Toyota με τα νέα μοντέλα μεγιστοποιεί την απόδοση, ισχύ και ροπή των βενζινοκινητήρων της μέσω της προηγμένης τεχνολογίας VVT-i, Dual VVT-i και Valvematic -βέλτιστος χρονισμός βαλβίδων που παράγει κορυφαίες επιδόσεις σε όλες τις συνθήκες οδήγησης.
Ένα νέο, βελτιωμένο σύστημα Stop & Start σβήνει αυτόματα τον κινητήρα όταν το αυτοκίνητο σταματά και τον θέτει πάλι σε λειτουργία ομαλά, μόλις ο οδηγός ενεργοποιήσει το συμπλέκτη, χωρίς καθυστέρηση στη ροή ισχύος. Απίθανη αίσθηση, οικονομία καυσίμου.
Με το προηγμένο σύστημα της Toyota άμεσης απόκρισης Multidrive και την τεχνολογία του 6τάχυτου κιβωτίου, ο καθένας μπορεί να νιώσει πόσο ομαλή μπορεί να είναι μια οικονομική οδήγηση. Η οικονομία καυσίμου διασφαλίζεται από τους πανάλαφρους και συμπαγείς κινητήρες -που δημιουργήθηκαν ειδικά για να τοποθετούνται στα επαναστατικά, οικολογικά αυτοκίνητα πόλης της Toyota.
Yaris 2009
Τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν το ανανεωμένο Yaris, είναι:
-Προηγμένος, νέος βενζινοκινητήρας 1.33 Dual VTT-i με στάνταρ τεχνολογία “Stop & Start”
-Βελτιωμένος βενζινοκινητήρας 1.0 και 1.4 D-4D diesel
-Νέο 6-τάχυτο μηχανικό και 6-τάχυτο MultiMode (MMT) κιβώτιο
-Μοχλοί αλλαγών ταχυτήτων στην έκδοση ΜΜΤ των κινητήρων 1.33 και 1.4 D-4D
Ένα ευφυές, νέο σύστημα Stop&Start διατίθεται με το νέο κινητήρα 1.33-λίτρων για περαιτέρω μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων.
Όταν το Yaris σταματά, το σύστημα απενεργοποιεί τον κινητήρα μόλις ο λεβιές ταχυτήτων είναι στη θέση Ν και ο οδηγός αφήσει το πεντάλ του συμπλέκτη, βελτιώνοντας επομένως την οικονομία καυσίμου. Ο κινητήρας ξεκινά πάλι πατώντας συμπλέκτη και αφήνοντας ταυτόχρονα το φρένο.
Άμεση επανεκκίνηση είναι εφικτή λόγω ενός μηχανισμού μόνιμης εμπλοκής μέσω γραναζιών. Η σύνδεση της μίζας δεν γίνεται μέσω ιμάντα – επομένως δεν υπάρχει όριο ροπής σε όλο το σύστημα, σε θερμές ή ψυχρές καιρικές συνθήκες.
Το επαναστατικό σύστημα επιτρέπει:
– Μειωμένη κατανάλωση καυσίμου επειδή δεν καταναλώνεται καύσιμο όταν είναι το αυτοκίνητο είναι σταματημένο.
– Αθόρυβη, ομαλή & ταχεία επανεκκίνηση, βελτιωμένη άνεση.
Ένας από τους ελαφρύτερους του είδους του στην αγορά σήμερα, ο κινητήρας αυτός προσφέρει κορυφαίες τιμές ειδικής ισχύος και ροπής.
Aygo 2009
• Όλα τα AYGO διατίθενται με ABS και EBD στάνταρ
• Ο βενζινοκινητήρας 1.0 VVT-i είναι ο ελαφρύτερος της αγοράς και κορυφαίος σε ισχύ και ροπή αλλά και μία από τις οικονομικές κινητήριες μονάδες του είδους της στην κατηγορία – 4.5 l/100 km.
• Εφοδιασμένο με εμπρόσθιους και πλευρικούς αερόσακους και ένα σύστημα προειδοποίησης πρόσδεσης ζώνης ασφαλείας, και προαιρετικά με αερόσακους τύπου κουρτίνας
• Το AYGO επιτυγχάνει έξοχη ασφαλιστική κατάταξη σε όλη την Ευρώπη (π.χ. για κινητήρα 1.0-λίτρου, κατηγορία 15 στη Γερμανία και 1E-3E στη Βρετανία
• Όλα τα AYGO συνοδεύονται από 6-ετή εγγύηση
Καταργώντας τα συνήθη επικρατούντα στερεότυπα ότι ‘συμπαγές’ πρέπει να σημαίνει μόνο πρακτικό και οικονομικό, η δυναμική σχεδίαση του AYGO επαναπροσδιορίζει την έννοια του ‘μικρού’.
Γενικά, η σχεδίαση του AYGO εκφράζει ένα σπορ και απολαυστικό στυλ, σε συνδυασμό με άνεση και φινίρισμα υψηλής ποιότητας.
Στο νέο AYGO, η εικόνα αυτή ενισχύεται με τη μάσκα και προφυλακτήρα που έχουν ανασχεδιαστεί για να τονίσουν ένα χαμηλότερο κέντρο βάρους, αυξάνοντας παράλληλα το δυναμισμό και το πλάτος του αυτοκινήτου.
Τονίζοντας την αίσθηση της ασφάλειας, το AYGO είναι τώρα 10mm μακρύτερο, χάρη στον εκτεταμένο εμπρός προφυλακτήρα, και οι προβολείς ομίχλης είναι καλύτερα ενταγμένοι στη συνολική αισθητική. Επιπλέον, η μάσκα έχει ενισχυθεί.
Νέα χρωμιωμένα πλαίσια έχουν προστεθεί γύρω από τους λαμπτήρες για να τονίσουν τη σχεδίαση του συγκροτήματος των πίσω φώτων, ενώ τα σκούρα κελύφη αυξάνουν την ομοιογένεια με τους προβολείς. Νέα τάσια τροχών και ζάντες αλουμινίου 14 ιντσών αυξάνουν την απήχηση του AYGO.
Βελτιώσεις εσωτερικού
Το εσωτερικό του νέο AYGO έχει ανανεωθεί με έμφαση στην κομψότητα. Χρησιμοποιούνται νέες επενδύσεις και υφάσματα καθισμάτων, ενώ το νέο, προαιρετικό κάθισμα Alcantara με ραφές που δημιουργούν αισθητική αντίθεση ολοκληρώνει τη σπορ εμφάνιση.
Τα γραφικά της διεπαφής του καλοριφέρ έχουν βελτιωθεί χαρίζοντας στη μονάδα μία κομψή και μοντέρνα αίσθηση. Και, για πρόσθετο στυλ, ένα δερμάτινο τιμόνι και ασορτί λεβιές ταχυτήτων διατίθενται με τα καθίσματα Alcantara.
Πίσω, οι μεντεσέδες του πίσω ραφιού έχουν επανατοποθετηθεί για να επιτυγχάνεται καλύτερη γωνία ανοίγματος, και να βελτιώνεται η πρόσβαση στο πορτμπαγκάζ.
3. Βενζινοκινητήρας 1.0 VVT-i που εξελίχθηκε σύμφωνα με τη φιλοσοφία της Toyota Optimal Drive: Μέγιστη ισχύς, Ελάχιστες εκπομπές ρύπων και κατανάλωση καυσίμου
Ο βενζινοκινητήρας του AYGO θα επωφεληθεί από τη νέα φιλοσοφία της Toyota, Toyota Optimal Drive, μία σειρά τεχνολογιών που λανσαρίστηκαν στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού 2008 για να ενισχύσουν την πρωτοκαθεδρία της μάρκας στον τομέα της βιώσιμης κινητικότητας.
Toyota Optimal Drive
Καταδεικνύοντας την περιβαλλοντική της ευαισθησία, έγιναν τεράστιες βελτιώσεις στον τομέα της βιωσιμότητας στα Ευρωπαϊκά εργοστάσια Toyota. Από το 2001, 44% λιγότερη ενέργεια απαιτείται για την κατασκευή ενός Toyota στην Ευρώπη. Επιπλέον, μειώσεις στις εκπομπές CO2 θα επιτευχθούν από μία γκάμα νέων υβριδικών μοντέλων και τη νέα σειρά τεχνολογιών βενζινοκινητήρων, πετρελαιοκινητήρων και μετάδοσης με την ονομασία Toyota Optimal Drive.
Το Toyota Optimal Drive προτίθεται να:
• Αυξήσει την οικονομία καυσίμου, μειώνοντας τις εκπομπές CO2
• Μην υπονομεύει την οδηγική απόλαυση
• Μειώσει τις βλαβερές εκπομπές ρύπων
• Είναι στάνταρ στα νέα μοντέλα που κυκλοφορούν
Αντίθετα με πολλούς άλλους κατασκευαστές αυτοκινήτων, η Toyota έχει επιλέξει να καινοτομήσει και να αναπτύξει νέες τεχνολογίες, αντί να προβεί σε μειώσεις εμμένοντας στην υπάρχουσα τεχνολογία.