Νέο Ford Focus

Δείτε στο AUTO 24 το νέο Ford Focus που θα αρχίσει να παράγεται στα τέλη του 2007
- 03 Οκτωβρίου 2007 20:25
Όταν παρουσιάστηκε το 1998 σηματοδότησε ένα μεγάλο βήμα προόδου στον τομέα του στυλ και της ελκυστικής αισθητικής σε σχέση με τον προκάτοχό του.
«
Δεν είναι εύκολο να βελτιώσεις κάτι που είναι ήδη καλό και επιτυχημένο. Αν δεν προσέξεις όσο πρέπει, κινδυνεύεις να αλλάξεις αδικαιολόγητα κάτι που ήταν καλό πριν, χωρίς να πετυχαίνεις το καλύτερο». Δήλωσε ο Gunnar Herrmann , ( Διευθυντής Μοντέλων Κατηγορίας C ) C – Car Vehicle Line Director, Ford of Europe.
Το Ford Focus, με παραγωγή περίπου 5 εκατομμυρίων οχημάτων στην Ευρώπη, είναι το πρώτο και, μέχρι σήμερα, το μοναδικό αυτοκίνητο στον κόσμο που έχει ανακηρυχτεί ‘Αυτοκίνητο της Χρονιάς’ σε Ευρώπη και Β. Αμερική. Συνολικά, το Ford Focus έχει κερδίσει πάνω από 80 βραβεία μόνο στην Ευρώπη. Έχει επηρεάσει σημαντικά τον κόσμο του αυτοκινήτου και ταυτόχρονα έχει ενεργοποιήσει μία επιτυχημένη νέα τάση της Ford στην Ευρώπη.
Με τη νέα έκδοση Ford Focus που προγραμματίζεται για τα τέλη του 2007 σαν 3θυρο / 5θυρο hatchback και wagon , η ιστορία επιτυχίας αναμένεται να συνεχιστεί. Στη συνέχεια, το χαρτοφυλάκιο του Focus θα επεκταθεί στις αρχές του 2008, όταν προστεθούν το 4θυρο sedan , το Focus Coupé Cabriolet και το σπορ κορυφαίο μοντέλο Focus ST.
Σχεδίαση Εξωτερικού Τμήματος
Το νέο Ford Focus δείχνει ένα τολμηρό νέο πρόσωπο στον κόσμο. Τραπεζοειδείς μάσκες, τραβηγμένοι προς τα πίσω προβολείς και σπορ πλούσιες επιφάνειες αποτελούν στοιχεία της νέας ταυτότητας της μάρκας Ford. Ο ανεστραμμένος τραπεζοειδής κάτω αεραγωγός, στις ανώτερες εκδόσεις Ghia και Titanium φέρει ένα κομψό χρωμιωμένο πλαίσιο. Αυτός ο αεραγωγός εξισορροπείται οπτικά από μία μικρότερη πάνω μάσκα με χρωμιωμένη λωρίδα στο πάνω τμήμα, παραπέμποντας στη φιλοσοφία κινητικής σχεδίασης των πρόσφατων μοντέλων Ford, όπως το Mondeo και το νέο C – MAX.
Μεγάλη έμφαση δόθηκε από την ομάδα Σχεδίασης στην αισθητική γραμμή των προβολέων. Τα εντυπωσιακά και προς τα πίσω τραβηγμένα κελύφοι προβολέων υιοθετούν την πιο σύγχρονη τεχνολογία με HID Bi – Xenon ή Σύστημα Προσαρμοζόμενου Εμπρόσθιου Φωτισμού – Adaptive Front lighting System ( AFS ). Οι τεχνολογίες αυτές υπογραμμίζονται από τη χρήση διαφορετικού φινιρίσματος στις διάφορες εκδόσεις εξοπλισμού, για παράδειγμα μαύρο και χρώμιο για το Titanium και χρώμιο για τις άλλες εκδόσεις.
Το προφίλ του νέου Focus φέρει τα νέα στοιχεία ‘κινητικής σχεδίασης’ με τολμηρούς θόλους τροχών και έντονη κάτω γραμμή από μπροστά μέχρι πίσω.
Τα στοιχεία ‘κινητικής σχεδίασης’ που είναι ορατά στο πίσω τμήμα του αυτοκινήτου περιλαμβάνουν το νέο πίσω παρμπρίζ, την πίσω πόρτα, τα φώτα και τον προφυλακτήρα. Η νέα σχεδίαση των πίσω φώτων υιοθετεί, προαιρετικά, την πιο σύγχρονη τεχνολογία LED.
Σχεδίαση Εσωτερικού
Οι ολοκληρωμένες βελτιώσεις στο εσωτερικό δημιούργησαν ακόμα πιο ευχάριστο και φιλικό περιβάλλον για όλους τους επιβαίνοντες, ενώ παράλληλα εκφράζουν το νέο δυναμικό εξωτερικό στυλ. Ειδικότερα ο οδηγός ωφελείτε χάρη στη νέα σχεδίαση των οργάνων, που είναι πιο ευανάγνωστα και μαζί με όλα τα υπόλοιπα χειριστήρια, φωτίζονται τώρα σε κόκκινη απόχρωση. Τα χειριστήρια του νέου ηχοσυστήματος και του διζωνικού συστήματος κλιματισμού έχουν επίσης βελτιωθεί εργονομικά.
Επιπλέον, η ανώτερη έκδοση περιλαμβάνει τώρα μία νέα κεντρική κονσόλα (προαιρετική για το Trend και τμήμα του Sport Pack ), με τη χυτή μορφή της ‘κινητικής σχεδίασης’. Εκτός από το κινητό υποβραχιόνιο και έναν αποθηκευτικό χώρο τεσσάρων λίτρων, το πίσω μέρος της κονσόλας προσφέρει πρόσθετες επιφάνειες αποθήκευσης για τους πίσω επιβάτες ή για προαιρετικό εξοπλισμό όπως ένας μετατροπέας 230 volt ( inverter ) ή το κουτί σύνδεσης ηχοσυστήματος μέσω USB . Ένα ακόμα στοιχείο της κονσόλας θα διατίθεται προαιρετικά από τις αρχές του 2008, το Ford Power Button, που θα βρίσκεται κοντά στον επιλογέα ταχυτήτων.
Δεν είναι μόνον η λειτουργικότητα του εσωτερικού που έχει βελτιωθεί, μεγάλη προσοχή αφιερώθηκε και στην ποιότητα.
Το Νέο Κιβώτιο Ford PowerShift
Το κιβώτιο Ford PowerShift θα διατίθεται από τις αρχές του 2008 στο Ford Focus .
Αυτό το εντελώς νέο, εξατάχυτο κιβώτιο με διπλό συμπλέκτη συνδυάζει την απόδοση και δυναμική αίσθηση ενός μηχανικού κιβωτίου με την ευκολία λειτουργίας ενός αυτόματου.
Σε συνδυασμό με έναν 2.0 Duratorq TDCi common rail turbo diesel με 136 PS (100 kW ) επιβεβαιώνει ότι η ξεκούραστη οδήγηση δεν γίνεται σε βάρος των επιπέδων εκπομπών CO 2.
Το Νέο Ford Focus ECOnetic
Το Ford Focus ECOnetic αποδεικνύει ότι μπορούν να επιτευχθούν πολύ καλά επίπεδα κατανάλωσης και εκπομπών CO 2 χρησιμοποιώντας συμβατική τεχνολογία παραγωγής και μετάδοσης ισχύος μαζί με έναν έξυπνο συνδυασμό μεμονωμένων μέτρων οικονομίας καυσίμου.
Αντλώντας ισχύ από έναν 1.6 Duratorq TDCi 109 PS (80 kW ) με στάνταρ Φίλτρο Σωματιδίων Πετρελαίου ( DPF ), η μέση κατανάλωση γι’ αυτό το μοντέλο έχει πιστοποιηθεί στα 4.3 l /100 km.
Η τιμή αυτή αντιστοιχεί σε εκπομπές CO 2 115 g / km κατά μέσο όρο, που είναι κορυφαίο αποτέλεσμα για συμβατικό όχημα της κατηγορίας.
Μία δεύτερη έκδοση με ακόμα χαμηλότερες εκπομπές CO 2 είναι αυτή τη στιγμή υπό εξέλιξη.
Νέες Εκδόσεις Ford Focus 1.6 TDCi με Εκπομπές CO 2 120 g / km
Ένα ακόμα άμεσο αποτέλεσμα της πρωτοβουλίας Ford ECOnetic είναι ότι όλες οι εκδόσεις 1.6 TDCI θα έχουν εκπομπές CO 2 120 g / km. Με την επαναρύθμιση του κινητήρα και των ηλεκτροϋδραυλικών μονάδων διεύθυνσης EHPAS, καθώς και με τη χρήση μιας βαλβολίνης χαμηλής τριβής, όλες οι εκδόσεις του νέου Ford Focus με 1.6 TDCi , θα έχουν εκπομπές CO 2 κατά μέσο όρο 120 g / km ή ακόμα λιγότερο – και αυτό, ανεξάρτητα από την ιπποδύναμη, τον τύπο αμαξώματος και τις διαστάσεις των τροχών.
Λοιπές Εφαρμογές Εναλλακτικού Καυσίμου στη Σειρά Ford Focus
Η έκδοση Flexifuel του τετρακύλινδρου βενζινοκινητήρα 1.8 Duratec μπορεί να λειτουργεί με βιοαιθανόλη E 85 εναλλακτικά, αντί της συμβατικής αμόλυβδης βενζίνης – ή ένα μίγμα των δύο.
Η βιοαιθανόλη είναι μία πηγή ενέργειας που παράγεται από την ανανεώσιμη βιομάζα. Οι εκπομπές CO 2 μειώνονται κατά 30-80% σε όλη τη διάρκεια της λειτουργικής ζωής, χωρίς να υπονομεύονται οι επιδόσεις και η οδηγική απόλαυση.
Η Ford προσφέρει μοντέλα Focus Flexifuel από το 2001 στη Σουηδία και σήμερα διατίθενται σε αρκετές ακόμα Ευρωπαϊκές αγορές. Περίπου το 80% όλων το αυτοκινήτων Ford Focus που πωλούνται σήμερα στη Σουηδία είναι Flexifuel.
Νέος Εξοπλισμός και Επιλογές
Σύστημα Ανεφοδιασμού Easyfuel Χωρίς Τάπα
Όπως το Mondeo , το νέο Focus απολαμβάνει τώρα το πλεονέκτημα του συστήματος ανεφοδιασμού χωρίς τάπα της Ford.
Ford Power Button (από τις αρχές του 2008)
Με το προαιρετικό μπουτόν Ford Power, η εκκίνηση γίνεται απλά και με στυλ, χωρίς να πρέπει ο οδηγός να τοποθετήσει και να στρίψει το κλειδί στο διακόπτη της κολόνας του τιμονιού.
Όσο ο οδηγός έχει το κλειδί μαζί του στο αυτοκίνητο, το Focus επικοινωνεί ασύρματα με ένα μικροτσίπ στο κλειδί για την ενεργοποίηση του συστήματος ανάφλεξης.
Σύστημα προειδοποίησης πίεσης ελαστικών
Λαμβάνοντας υπόψη της αντίστοιχες οδηγικές καταστάσεις, ένα σύστημα αισθητήρων ελέγχει τις ταχύτητες περιστροφής των τροχών και, μέσω μιας προειδοποιητικής λυχνίας στο ταμπλό τις όποιες ανωμαλίες δηλώνουν μία αλλαγή στη διάμετρο των τροχών, λόγω πτώσης στην πίεση των ελαστικών. Απλό, αποτελεσματικό και ασφαλές – είναι προαιρετικό για όλα τα νέα Ford Focus .
Πρίζα 230 Volt
Όλα τα οχήματα με κεντρική κονσόλα ‘ High – Series ‘ μπορούν να παραγγελθούν με μία πρίζα 230 Volt προαιρετικά. Έτσι, οποιαδήποτε στιγμή, μπορούν να συνδεθούν ηλεκτρικές συσκευές ισχύος μέχρι 150 Watts, χωρίς την ανάγκη ειδικού μετασχηματιστή για κάθε συσκευή.