Νέο PIAGGIO X7

Το Piaggio X7 αποτελεί τη νέα πρόταση της Piaggio στα σκούτερ GT
- 06 Ιουλίου 2009 14:22
Το Piaggio X7 σχεδιάστηκε με στόχο να προσφέρει άνεση και ασφάλεια στον αναβάτη: μάσκα που αγκαλιάζει και παρέχει ασφάλεια, ανεμοθώρακας ενσωματωμένος στο τιμόνι, προσεγμένες γραμμές στα πλαϊνά, κοφτή ουρά. Έτσι προσφέρει στον οδηγό μεγαλύτερη προστασία και του επιτρέπει να γίνει ένα με το δίτροχο.
Στο μπροστινό μέρος το Piaggio X7 ξεχωρίζει για τη δυναμική σχεδίαση του φτερού, ένα είδος τέλειας συνέχειας της μάσκας που εκτείνεται στο μπροστινό τροχό. Τα προστατευτικά στοιχεία που ολοκληρώνουν τις φόρμες αποτελούν πραγματικές “ασπίδες” προστασίας των βαμμένων επιφανειών.
Τα μαρσπιέ και το κεντρικό σώμα ευνοούν τη λειτουργικότητα και την αντοχή, ενώ το τρίγωνο συμπληρώνεται με τη σέλα και το τιμόνι, με σεβασμό στον εργονομικό σχεδιασμό του Piaggio X7 για απόλυτο έλεγχο. Η πίσω προεξοχή είναι ιδιαίτερα μικρή: για τη μεταφορά αξιοποιείται ο χώρος κάτω από τη σέλα (για ένα κράνος full face και ένα κράνος jet) και δεν επιβαρύνεται το πίσω μέρος του δίτροχου, το οποίο μπορεί έτσι να παραμείνει κομψό και λεπτό. Τα πίσω φώτα, με το κλασικό κόκκινο χρώμα, κυριαρχούν στην ουρά μέσω σύνδεσης των δυο πλευρικών λειτουργικών στοιχείων και ενσωματώνοντας σπορ φόρμες με λεπτομέρειες που προσδίδουν κύρος.
Η προσοχή στη λεπτομέρεια επεκτείνεται και στα όργανα ελέγχου – με γνώμονα τη διευκόλυνση του οδηγού και στόχο να την καλύτερη ανάγνωση των οργάνων . Ο πίνακας οργάνων είναι πλήρης και ευανάγνωστος με κομψό και ταυτόχρονα σπορ σχεδιασμό και προσοχή στην παραμικρή λεπτομέρεια που τονίζεται με μεταλλικά φινιρίσματα έτσι ώστε το σύνολο να συμπληρώνεται αρμονικά.
Πλαίσιο και κινητήρες
Το πλαίσιο έχει κατασκευαστεί από ατσάλινο διπλό σωληνωτό δικτύωμα και συμπληρώνεται από ισχυρό υδραυλικό πιρούνι διαμέτρου 35 χιλιοστών στο μπροστινό μέρος, ενώ στο πίσω μέρος, ο αιωρούμενος βραχίονας, που ολοκληρώνει τη μετάδοση κίνησης, διευθύνεται από δυο υδραυλικά αμορτισέρ, ρυθμιζόμενης προφόρτισης 4 θέσεων. Οι πεντάκτινοι τροχοί από ελαφρύ κράμα αλουμινίου κάνουν αμέσως το Piaggio X7 να ξεχωρίζει χάρη στις διαστάσεις τους (14 ιντσών ο μπροστινός και 13 ιντσών ο πίσω) και τα μεγάλα και σπορ ελαστικά (120/70 και 140/60).
Το σύστημα πέδησης συμβάλλει σημαντικά στην ενεργητική ασφάλεια του Piaggio X7: τόσο το μπροστινό όσο και το πίσω φρένο έχουν δισκόφρενο διαμέτρου 260 και 240 χιλ. αντίστοιχα. Και στις δυο περιπτώσεις, οι ατσάλινοι δίσκοι συνδέονται με πλωτές διπίστονες δαγκάνες.
Ο κινητήρας Quasar 250 κυβικά διαθέτει σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού και θεωρείται πλέον σημείο αναφοράς της κατηγορίας σκούτερ για τις επιδόσεις, τη χαμηλή κατανάλωση και την αξιοπιστία του. Η ισχύς 22,2 CV και η ροπή 20,2 Nm προσδίδουν στο Piaggio X7 εξαιρετικά ομαλή λειτουργία, ενώ τα κορυφαία στην κατηγορία χαρακτηριστικά του το καθιστούν ιδανική λύση για την πόλη και συναρπαστική επιλογή για εκδρομές.
Αξεσουάρ
Πραγματικό «θηρίο» της πόλης, με υψηλές επιδόσεις και άνεση, το Piaggio X7 βελτιώνει τη λειτουργικότητά του χάρη στην πλήρη γκάμα αξεσουάρ που περιλαμβάνει:
Βαλιτσάκι στο χρώμα του δίτροχου, χωρητικότητας 44 λίτρων, τηλεχειριζόμενο σύστημα απασφάλισης και ανοίγματος
Ανεμοθώρακας, από 4 mm μεθακρυλικού εστέρα
Ηλεκτρονικό αντικλεπτικό
Προστασία ποδιών
Κουκούλα δίτροχου